Πώς να ξεκινήσω ένα Eshop

Πώς να ξεκινήσω ένα Eshop

Το πώς να ξεκινήσω ένα Eshop είναι ένα ερώτημα που βασανίζει πολλούς αυτήν την εποχή. Έχει δημιουργηθεί η ανάγκη κατασκευής ηλεκτρονικού καταστήματος αλλά υπάρχει μια γενική ασάφεια σχετικά με τις επιλογές που πρέπει να γίνουν όπως και με τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν.

Ελπίζω μέσα από αυτό το άρθρο να σας βοηθήσω να βάλετε τα πράγματα σε μια σειρά και να γίνουν όλα ποιο ξεκάθαρα.

 

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ φυσικού & ηλεκτρονικού καταστήματος.

 

Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ακριβώς όπως και ένα φυσικό κατάστημα. Η μόνη διαφορά ευτυχώς είναι, ότι κοστίζει πολύ φθηνότερα. Από άποψη χρόνου εργασίας, παρακολούθησης, προβολής, φορολογίας, συντήρησης δεν διαφέρει καθόλου.

Ένα φυσικό κατάστημα απευθύνεται στην περιοχή γύρω από αυτό. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα έχει Πανελλαδική ή Παγκόσμια απήχηση.

Πώς να ξεκινήσω ένα Eshop

Τι χρειάζεται ένα Eshop

  • Φορολογική υπόσταση – Λογιστή. Αν δεν έχετε ήδη δημιουργήσει μια επιχείρηση δηλωμένη στην εφορία, θα πρέπει να κάνετε έναρξη. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να σας καθοδηγήσει ένας λογιστής.
  • Νομικός σύμβουλος. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα έχει διάφορους όρους οι οποίοι χρήζουν νομικών συμβουλών για την συγγραφή τους. Δεν σημαίνει ότι θα έχετε μόνιμα έναν νομικό δίπλα σας. Αλλά για την δημιουργία αυτών των όρων καλό είναι να τον συμβουλευτείτε.
  • Domain Name. Είναι το όνομα πάνω στο οποίο θα βασιστεί η ιστοσελίδα σας. Επίσης παίζει σημαντικό ρόλο στις αναζητήσεις της Google. Αν είναι διαθέσιμο ένα όνομα που είναι και λέξη κλειδί ταυτόχρονα είναι προτιμότερο. Δηλαδή αν το αντικείμενο είναι βραδινό φόρεμα και το όνομα της επιχείρησης Παπαδόπουλος, θα είναι προτιμότερο να κατοχυρώσω ένα όνομα π.χ vradino-forema.gr από το papadopoulos.gr. Έχω γράψει ένα σχετικό άρθρο εδώ: Domain Name
  • Hosting. Πρόκειται για την φιλοξενία της ιστοσελίδας σας. H ιστοσελίδα-ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ένα σύνολο αρχείων, βάσης δεδομένων, που φιλοξενούνται σε ένα διακομιστή – υπολογιστή. Αυτός βρίσκετε σε ένα Data Center ειδικά διαμορφωμένο, με αδιάλειπτη παροχή ενέργειας και ένα σύνολο από κανόνες ασφάλειας. Όταν κάποιος πληκτρολογεί το domain σας στην ουσία κατευθύνετε στο Hosting και προβάλει τα αρχεία σας.
  • Κατασκευή Eshop. Ένας web Developer Free Lancer ή μια Εταιρεία θα αναλάβει την δημιουργία του eshop σας, την προβολή, την βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης καθώς και την συντήρηση.
  • Τρόποι Πληρωμής. Το ηλεκτρονικό κατάστημα διαθέτει κάποιους στάνταρ τρόπους πληρωμής όπως (Αντικαταβολή, Κατάθεση σε Τράπεζα, Paypal). Αν θέλετε να δέχεστε πληρωμή με κάρτες θα πρέπει να έρθετε σε συνεννόηση με μια τράπεζα η οποία θα σας διαθέσει ένα ηλεκτρικό
  • Τρόποι Αποστολής. Θα χρειαστείτε μια καλή συμφωνία με κάποια από τις εταιρείες Courier, ώστε να εξασφαλίσετε τις καλύτερες δυνατές τιμές για μεταφορικά. Είναι πολύ σημαντικό στην λειτουργία ενός Eshop και θα δείτε σε πολλά καταστήματα δωρεάν μεταφορικά από ένα ποσό παραγγελίας και άνω.

Πώς να ξεκινήσω ένα Eshop

Λάθη και παγίδες στην κατασκευή Eshop

Υπάρχουν λάθη και παγίδες που σας περιμένουν στην κατασκευή του Eshop.

Λάθη

  • Αν νομίζετε ότι ένα eshop το κατασκευάζεις και στην συνέχεια δουλεύει μόνο του, έχετε διαπράξει το πρώτο σημαντικό λάθος. Όπως είπαμε στην αρχή του άρθρου είναι ίδιο με το φυσικό κατάστημα. Το καθαρίζεις, το συντηρείς, ανανεώνεις την βιτρίνα και τα προϊόντα, δημιουργείς ανέσεις προς τους πελάτες και είναι πάντα λειτουργικό. Ακριβώς αυτό συμβαίνει και με το Eshop.
  • Αν δεν τα καταφέρνετε με την διαχείριση ή δεν προλαβαίνετε, μην αναθέσετε ποτέ σε ένα φίλο, έναν υπάλληλο που ξέρει το “Facebook”. Προσλάβετε κάποιον ειδικά για αυτήν την δουλειά, ή ζητήστε από μια εταιρεία να αναλάβει την διαχείριση. Είναι πολύ σοβαρή η διαχείριση και η επαφή με τους πελάτες.
  • Ένα Eshop που μόλις δημιουργήθηκε δεν έχει έσοδα απευθείας. Χρειάζεται χρόνο, δουλειά, διαφήμιση. Εκεί έξω υπάρχουν χιλιάδες eshop που έχουν δημιουργηθεί πριν από το δικό σας. Αν περιμένετε να ξεκινήσει ένα eshop και να έχει κέρδη από την πρώτη εβδομάδα θα απογοητευτείτε.
  • Κάντε έρευνα. Πολλά eshop ξεκίνησαν χωρίς να έχουν κάνει έρευνα αγοράς για το προϊόν που πουλάνε. Το αποτέλεσμα είναι στην πορεία να ανακαλύψουν ότι υπάρχει ανταγωνισμός με πολύ καλύτερες τιμές ή με καλύτερες παροχές.

Παγίδες στην κατασκευή Eshop

  • Κόστος κατασκευής Eshop. Θα παρατηρήσετε ότι στην αγορά κατασκευής Eshop υπάρχει μεγάλη διακύμανση τιμών. Θα ακούσετε τιμές 300€ – 3.000€. Η παγίδα είναι στα ψιλά γράμματα. Αυτός που πουλάει ένα eshop με 300€ στην ουσία βάση ωρών εργασίας και μόνο, το κάνει δώρο. Αυτός που πουλάει ένα Eshop 3.000€ προφανώς συμπεριλαμβάνει στην τιμή τα κόστη του (Διαφήμιση, πολυτελείς εγκαταστάσεις, μεγάλο αριθμό υπαλλήλων). Η αλήθεια είναι κάπου στην μέση. Εμείς στην Websitepro λέμε ότι ένα eshop “ξεκινά” από 700 ευρώ και αυτό γιατί δεν είναι όλα τα eshop ίδια. Κάποιο έχει περισσότερα προϊόντα, τρόπους πληρωμής, διαφορετικές ιδιότητες, modules, και Custom επεμβάσεις. Άρα λοιπόν υπάρχει ένα κόστος βασικής εγκατάστασης, περιγράφοντας με ακρίβεια τι περιλαμβάνει (Hosting, Domain, Κατασκευή) και ότι προστίθεται χρεώνετε επιπλέον.
  • Τεχνική Υποστήριξη. Η τεχνική υποστήριξη σε ένα eshop θεωρείται απαραίτητη και συγκεκριμένη. Θα πρέπει να προκαθορίσετε το κόστος και να σιγουρευτείτε ότι η τεχνική υποστήριξη είναι σε θέση να σας καλύψει. Το ότι δημιούργησε κάποιος για εσάς ένα eshop μην θεωρείτε σίγουρο ότι θα μπορεί και σας υποστηρίξει.  Έχω συναντήσει πολλές φορές την περίπτωση (το έφτιαξε ο γραφίστας μου με έναν εξωτερικό συνεργάτη προγραμματιστή). Όταν θα έχετε πρόβλημα θα παίζετε το σπασμένο τηλέφωνο.

 

Πώς να ξεκινήσω ένα Eshop

Διαφήμιση –  SEO προώθηση για Eshop

Η κατασκευή είναι το πρώτο βήμα σε όλη την διάρκεια λειτουργίας του ηλεκτρονικού καταστήματος, η προώθηση είναι το κυριότερο μέλημα σας. Μια διαδικτυακή επιχείρηση νεοσύστατη έχει την ανάγκη της διαφήμισης. Τα καταστήματα Zara, Coca Cola, Audi μπορεί να μην την χρειάζονται γιατί έχουν ήδη ένα καθιερωμένο Brand Name. Εσείς όμως θα την χρειαστείτε απαραίτητα.

Το SEO (Search Engine Optimization) είναι μια υπηρεσία που κοστίζει περισσότερο από την κατασκευή του Eshop, καθώς έχει μακροχρόνια διάρκεια υλοποίησης. Αυτό που θα προσφέρει είναι η βέλτιστη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Όταν λέμε κατάταξη εννοούμε την θέση σας στα αποτελέσματα αναζήτησης για συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά. Eshop που βγαίνουν πρώτα στα αποτελέσματα αναζήτησης είναι κερδοφόρα ηλεκτρονικά καταστήματα.

 

Συνοψίζοντας

Ένα eshop μπορεί να αποβεί μια κερδοφόρα επιχείρηση εφόσον της δοθούν όλα εκείνα τα προαπαιτούμενα που θα είχε και ένα φυσικό κατάστημα. Σχεδιάστε σωστά την υλοποίησή του και δώστε του τον χρόνο και την προσοχή που χρειάζεται.

Όπως πολλές επιχειρήσεις φυσικά καταστήματα έχουν αποτύχει, αυτό μπορεί να συμβεί και σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Όλες οι επιχειρήσεις “επιχειρούν” δηλαδή ρισκάρουν. Εσείς φροντίστε να πάρετε το μικρότερο ρίσκο. Αυτό θα γίνει με προσεκτικά βήματα υλοποίησης και πολλή δουλειά.

 

Αν σκέφτεστε να ξεκινήσετε το δικό σας Eshop και επιθυμείτε να το σχεδιάσουμε μαζί, συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας.

 

 

Ζητήστε να επικοινωνήσουμε μαζί σας

15 + 4 =

Woocommerce Eshop γιατί να το επιλέξετε

Woocommerce Eshop γιατί να το επιλέξετε

Το WordPress απέχει πολύ από το ξεκίνημα του ως απλή πλατφόρμα blogging . Σήμερα κατέχει περισσότερο από το 27% όλων των ιστότοπων, συμπεριλαμβανομένων μερικών από τις δημοφιλέστερες μάρκες και ιστοσελίδες όπως, το PlayStation, το TechCrunch, το BBC, το NY Times, το Bloomberg, το Forbes και πολλά άλλα.

Στις πρώτες ημέρες του WordPress, ήταν δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι το WordPress χρησιμοποιείται για οτιδήποτε άλλο εκτός από ένα απλό ιστολόγιο. Αλλά καθώς το WordPress ωρίμασε και εξελίχθηκε, προστέθηκε η εφαρμογή Woocommerce και οι άνθρωποι άρχισαν να το χρησιμοποιούν, για πιο περίπλοκες ιστοσελίδες, συμπεριλαμβανομένων ηλεκτρονικών καταστημάτων Eshop.

Σήμερα, το  Woocommerce χρησιμοποιείται για πολλούς δημοφιλείς ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου. Εδώ είναι μερικοί εξαιρετικοί λόγοι για τους οποίους πρέπει να εξετάσετε το Woocommerce για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα:

  • Open-source και υποστηρίζεται από μια τεράστια κοινότητα
  • Εύκολο στη χρήση σύστημα διαχείρισης περιεχομένου
  • Πολλά διαφορετικά θέματα WordPress – Woocommerce και plugins
  • Δεν υπάρχουν επιπλέον τρέχοντα τέλη
  • Βελτιστοποιημένο για SEO
  • Απρόσκοπτη ολοκλήρωση του ηλεκτρονικού εμπορίου
  • Το WordPress μαζί με το Woocommerce είναι κλιμακωτό και ασφαλές
  • Εύκολη διαχείριση καταστημάτων και προσαρμογή
  • Πολλαπλές μέθοδοι πληρωμής, φόρος και έλεγχος αποστολής

 

Το Woocommerce είναι Open-source και υποστηρίζεται από μια τεράστια κοινότητα.

Woocommerce Eshop γιατί να το επιλέξετε

Το WordPress και το Woocommerce, είναι λογισμικό ανοιχτού κώδικα, το οποίο σημαίνει ότι μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε και να τροποποιήσετε τον πηγαίο κώδικα με οποιονδήποτε τρόπο θέλετε.

Σε αντίθεση με πολλές εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου που απαιτούν από εσάς να πληρώσετε για μια άδεια χρήσης και να τις χρησιμοποιήσετε με σημαντικούς περιορισμούς, το Woocommerce σας δίνει πλήρη έλεγχο στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Ένα άλλο πλεονέκτημα του Woocommerce είναι η κοινότητα του, η οποία είναι πάντα έτοιμη να σας βοηθήσει σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε οποιαδήποτε ζητήματα.

Το καλύτερο από όλα, είναι ότι το WordPress και το Woocommerce είναι ελεύθερα για λήψη και χρήση, πράγμα που σημαίνει ότι το μόνο πραγματικά αναγκαίο κόστος που σχετίζεται με το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, θα είναι το όνομα τομέα και το πακέτο φιλοξενίας σας.

WordPress εύκολο στη χρήση CMS σύστημα διαχείρισης περιεχομένου

Woocommerce Eshop γιατί να το επιλέξετε

 

Δεν χρειάζεται να είστε προγραμματιστής για να ξεκινήσετε με το WordPress . Οι περισσότερες εταιρείες που φιλοξενίας σήμερα παρέχουν ένα πρόγραμμα εγκατάστασης WordPress με ένα κλικ, που σημαίνει ότι μπορείτε να το εγκαταστήσετε το Eshop σας σε λίγα λεπτά.

Αυτό κάνει το WordPress ιδιαίτερα κατάλληλο για αρχάριους.

Η διαχείριση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος είναι επίσης εύκολη. Χάρη στον φιλικό προς το χρήστη πίνακα διαχείρισης, υπάρχουν πολλές προσθήκες ηλεκτρονικού εμπορίου, όπου μπορείτε να προσθέσετε τα προϊόντα, τις εικόνες και τις περιγραφές προϊόντων σας, καθώς και να παρακολουθείτε τις πωλήσεις και τις παραγγελίες σας . 

Υπάρχουν επίσης πολλά forums στο διαδίκτυο, όπου μπορείτε να βρείτε απαντήσεις στις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις σχετικά με το WordPress, ώστε να μπορείτε εύκολα να ρυθμίσετε τα πάντα μόνοι σας.

Πολλά διαφορετικά θέματα WordPress και plugins

Woocommerce Eshop γιατί να το επιλέξετε

 

Η ομορφιά του WordPress είναι ο τεράστιος αριθμός σε WordPress θέματα και προσθήκες, που διατίθενται στην αγορά. Τα θέματα WordPress ελέγχουν την εμφάνιση και το σχεδιασμό του ιστότοπού σας και κυμαίνονται από δωρεάν έως premium.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, μπορείτε να αποκτήσετε ένα θέμα WordPress επαγγελματικής εμφάνισης με χαμηλό κόστος, ή ακόμα και δωρεάν και να το προσαρμόσετε σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας με μερικά κλικ.

Το ίδιο ισχύει και για τα plug-ins ηλεκτρονικού εμπορίου που προσθέτουν τη λειτουργικότητα του ηλεκτρονικού καταστήματος στον ιστότοπό σας, χωρίς να χρειάζεται να προσλάβετε έναν προγραμματιστή για να το κάνει.

Για παράδειγμα, μπορείτε να βελτιώσετε το κατάστημά σας, με επίσημες επεκτάσεις όπως συνδρομές WooCommerce ή πρόσθετα προϊόντων ή μπορείτε να επιλέξετε από 100 από υψηλής ποιότητας πρόσθετα τρίτων όπως το WooCommerce Product Table .

Δεν υπάρχουν στο Woocommerce επιπλέον τρέχοντα τέλη

Woocommerce Eshop γιατί να το επιλέξετε

 

Σε αντίθεση με άλλες εμπορικές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, οι οποίες συνήθως χρεώνουν μια επίπεδη μηνιαία αμοιβή και ένα τέλος συναλλαγής πάνω σε αυτό, το Woocommerce είναι ελεύθερο να το κατεβάσει κανείς και να το χρησιμοποιήσει.

Αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για πολλούς ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που έχουν περιορισμένο προϋπολογισμό. Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, τα μόνα απαραίτητα συνεχιζόμενα τέλη που σχετίζονται με το WordPress και το Woocommerce είναι το όνομα τομέα και η φιλοξενία.

Το θέμα WordPress που χρησιμοποιείτε στον ιστότοπό σας, μαζί με πρόσθετα πρόσθετα χαρακτηριστικά, συνήθως συνοδεύεται από ένα αντίτιμο αγοράς για τη λήψη του προϊόντος.

Αυτή η εφάπαξ χρέωση συνήθως περιλαμβάνει ήδη τακτικές και συνεχείς ενημερώσεις και υποστήριξη χωρίς πρόσθετο κόστος, για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Η περίοδος ενημέρωσης και υποστήριξης συνήθως μπορεί να επεκταθεί με χαμηλό κόστος.

Woocommerce  Eshop βελτιστοποιημένο για SEO

Woocommerce Eshop γιατί να το επιλέξετε

 

Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι το WordPress ξεκίνησε ως πλατφόρμα blogging, έχει βελτιστοποιηθεί για τις μηχανές αναζήτησης . Έτσι και το Woocommerce η εφαρμογή πουτ χρησιμοποιεί το WordPress για eshop, μαζί με τα σωστά πρόσθετα, σας επιτρέπουν να προσθέσετε λεπτομερείς περιγραφές προϊόντων μαζί με βελτιστοποιημένες εικόνες που υποστηρίζουν πλούσιες περιγραφές και ετικέτες ALT (Εναλλακτική περιγραφή).

Επιπλέον, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία blogging του WordPress για να δημοσιεύετε φρέσκο ​​περιεχόμενο σε τακτική βάση που οι μηχανές αναζήτησης θα αγαπήσουν.

Μπορείτε επίσης να εγκαταστήσετε κάποιο plugins SEO για περαιτέρω βελτιστοποίηση, για να δώσετε στο νέο σας eshop μια πρόσθετη ώθηση στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης.

Woocommerce για απρόσκοπτη λειτουργία του Eshop

Woocommerce Eshop γιατί να το επιλέξετε

Αν έχετε ήδη έναν δικτυακό τόπο WordPress, συνήθως δεν υπάρχει λόγος να προσλάβετε έναν προγραμματιστή για να προσαρμόσει το Eshop σας . Το μόνο που χρειάζεται είναι να εγκαταστήσετε ένα από τα πολλά plug-ins ηλεκτρονικού εμπορίου όπως το WooCommerce καθώς και ένα συμβατό θέμα WordPress και είστε έτοιμοι.

Το πρόσθετο WooCommerce θα ενσωματωθεί άψογα με το θέμα WordPress που σημαίνει ότι το κατάστημά σας θα έχει την ίδια εμφάνιση και αίσθηση με άλλα μέρη του ιστότοπού σας.

Αυτό είναι ιδανικό για καλές μετατροπές και μια τέλεια αρχή για να καθιερώσετε και να προωθήσετε το εμπορικό σήμα σας.

Το WordPress είναι κλιμακωτό και ασφαλές

Woocommerce Eshop γιατί να το επιλέξετε

 

Ένας από τους πιο επιτακτικούς λόγους για τη χρήση του Woocommerce ως πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ότι δεν περιορίζεστε από τον αριθμό των προϊόντων που μπορείτε να έχετε στο κατάστημά σας.

Εάν το απόθεμα σας συνεχίζει να αυξάνεται, είναι εύκολο να προσθέσετε νέα προϊόντα στο κατάστημά σας και να κλιμακώσετε το Eshop σας.

Συνήθως δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για την ασφάλεια είτε επειδή υπάρχουν πολλά πρόσθετα ασφαλείας όπως το Sucuri ή το Wordfence που θα σας βοηθήσουν να κρατήσετε τον ιστότοπό σας ασφαλή από κακόβουλο κώδικα και χάκερ. 

Πολλές αξιόπιστες εταιρείες Hosting ειδικεύονται στην φιλοξενία WordPress – Woocommerce δίνουν την δυνατότητα στο κατάστημά σας να χειριστεί τεράστιο όγκο στην κυκλοφορία σε περίπτωση που τα προϊόντα σας έχουν ζήτηση.

Woocommerce για εύκολη διαχείριση και προσαρμογή Eshop

Woocommerce Eshop γιατί να το επιλέξετε

 

Το σημαντικότερο μέρος ενός Woocommerce Eshop είναι τα ίδια τα προϊόντα. Εάν θέλετε να είστε επιτυχημένος ιδιοκτήτης καταστήματος, θα πρέπει να ενημερώνετε τα προϊόντα σας σε τακτική βάση για να διατηρείτε το κατάστημά σας φρέσκο ​​και ενδιαφέρον. 

Σε περίπτωση που έχετε προϊόντα τα οποία είναι μεταβλητά, όπως ρούχα ή παπούτσια, χρειάζεστε έναν εύκολο τρόπο για να προσθέσετε και να διαχειριστείτε παραλλαγές προϊόντων, όπως χρώματα, μεγέθη, υλικό και πολλά άλλα.

Το Woocommerce σε συνδυασμό με τα κατάλληλα plug-ins ηλεκτρονικού εμπορίου σας διευκολύνει να προσθέσετε ένα προϊόν και στη συνέχεια να εισαγάγετε όλες τις μεταβλητές που έρχονται μαζί του.

Θα μπορούσατε ακόμη και να ανεβάσετε εικόνες για κάθε πιθανή παραλλαγή του προϊόντος και να τους εμφανίσετε σε μια ελκυστική γκαλερί προϊόντων.

Woocommerce πολλαπλές μέθοδοι πληρωμής, φόροι και έλεγχος αποστολής

Woocommerce Eshop γιατί να το επιλέξετε

 

Το WooCommerce , ήταν πάντα το πιο δημοφιλές plugin ηλεκτρονικού εμπορίου για το WordPress, το οποίο υποστηρίζει μια ποικιλία μεθόδων πληρωμής, όπως την πληρωμή επιταγής, την παράδοση με μετρητά, την άμεση τραπεζική μεταφορά, το PayPal. 

Ωστόσο, επιπλέον μπορείτε πάντα να προσθέσετε περισσότερες πύλες πληρωμών, με βάση τις ανάγκες και τις απαιτήσεις σας χρησιμοποιώντας μία από τις επεκτάσεις του WooCommerce.

Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε εύκολα να προσθέσετε το Google Checkout, το PayPal Payments Pro, το CCAvenue, το Worldpay, το ChronoPay, το 2Checkout και άλλα.

Όλα αυτά διευκολύνουν ολόκληρη τη διαδικασία πληρωμής και σας προσφέρουν καλύτερες πιθανότητες να αυξήσετε τις πωλήσεις σας .

Μπορείτε επίσης να χρεώνετε τους τελικούς φορολογικούς συντελεστές για όλες τις πωλήσεις σας και να ρυθμίζετε διαφορετικές μεθόδους αποστολής, οι οποίες προσθέτουν ένα άλλο επίπεδο ευελιξίας και προσαρμογής.

Συμπέρασμα: Επιλέξτε Woocommerce eshop για την δημιουργία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.

Το WordPress συνεχίζει να αυξάνεται καθημερινά με άλματα. Οι προγραμματιστές σε όλο τον κόσμο εργάζονται συνεχώς για τις νέες δυνατότητες τόσο για WordPress και WooCommerce που σημαίνει ότι και τα δύο εργαλεία θα συνεχίσουν να εξελίσσονται και να προσφέρουν ακόμα καλύτερη λειτουργικότητα.

Όχι μόνο για ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά και για άλλα είδη των δικτυακών τόπων (π.χ. ειδησεογραφικές ιστοσελίδες και ηλεκτρονικά περιοδικά ) το ίδιο καλά.

Ζητήστε μας πληροφορίες για την κατασκευή του Eshop σας

 

Κατασκευή Eshop – Woocommerce

Κορωναϊός. Μείνετε σπίτι και συνεχίστε τις πωλήσεις

Κορωναϊός. Μείνετε σπίτι και συνεχίστε τις πωλήσεις

Ο κορωναϊός ή COVID-19 είναι εδώ δημιουργώντας μια πρωτοφανή παγκόσμια κρίση.  Τα μέτρα προστασίας επιτάσσουν την καραντίνα στο σπίτι και τον περιορισμό των μετακινήσεων για σχεδόν αόριστο χρονικό διάστημα. Είναι το ελάχιστο δυνατό για να μην καταρρεύσει το σύστημα υγείας.

 

Οι οικονομικές επιπτώσεις του Κορωναϊού

 

Ο Κορωναϊός είναι η μία κρίση, παράλληλα βρισκόμαστε στο ξεκίνημα μιας πολύ ποιο σκληρής οικονομικής κρίσης, με κλειστά καταστήματα, χώρους εστίασης, ελεύθερους επαγγελματίες, τουρισμό, ακτοπλοΐα, αερομεταφορές και πολλούς άλλους τομείς.

Αν σκεφτούμε έξυπνα και με βάση το συμφέρον μας, ίσως αυτή η «επόμενη μεγάλη κρίση» αποδειχτεί το εισιτήριο για την επιστροφή στην κανονικότητα.

 

Κορωναϊός. Μείνετε σπίτι και συνεχίστε τις πωλήσεις

 

Ο Φράνκλιν Ρούσβελτ, παραλαμβάνοντας την Αμερικανική οικονομία στα όρια της εξαφάνισης το 1933 είπε: Δεν έχουμε τίποτα να φοβόμαστε, εκτός από τον ίδιο το φόβο. Ανώνυμοςπαράλογος και αναιτιολόγητος φόβος που παραλύει τις προσπάθειες να μετατρέψει κανείς την υποχώρηση σε προέλαση.

Κορωναϊός. Μείνετε σπίτι και συνεχίστε τις πωλήσεις

 

Μένουμε Σπίτι

 

Τηρώντας λοιπόν την οδηγία “Μένουμε Σπίτι” η επόμενη σκέψη είναι η εργασία και ο φόβος μείωσης του εισοδήματος μας. Εδώ λοιπόν παρουσιάζεται μια ευκαιρία να συνεχίσουμε την δουλειά μας, την επαφή με τους πελάτες μας, την προώθηση των εμπορευμάτων μας δουλεύοντας από το σπίτι.

Απόδειξη ότι ήδη δημοσιογράφοι εργάζονται από το σπίτι, διάφορα καταστήματα μας ενημερώνουν ότι θα συνεχίσουν τις πωλήσεις τους από το ηλεκτρονικό τους κατάστημα, διάφοροι επαγγελματίες κλείνουν τα γραφεία τους και μας προτείνουν επικοινωνία μέσω της ιστοσελίδας τους, σχολεία μελετούν την περίπτωση μαθημάτων μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας.

 

 

Δέκα μέτρα για να μην καταρρεύσει το δίκτυο

 

Το άρθρο του Έθνους με τίτλο: Ατομική ευθύνη και στο Ίντερνετ: Δέκα μέτρα για να μην καταρρεύσει το δίκτυο

Για πρώτη φορά στην ιστορία της ανθρώπινης επικοινωνίας αυτή καλείται να διεκπεραιώνεται σχεδόν εξολοκλήρου μέσω της τεχνολογίας και των δικτύων

Δεν είναι τυχαίο ότι η κυβέρνηση παρακολουθεί από κοντά την μεγάλη κίνηση στα δίκτυα τηλεπικοινωνιών από την τάση για εργασία από το σπίτι.

Για το ζήτημα αυτό πραγματοποιήθηκε βιντεοδιάσκεψη της ηγεσίας του υπουργείου με τους διευθύνοντες συμβούλους του τηλεπικοινωνιακού κλάδου και αιχμή τις πιθανές ενέργειες που μπορεί να αναλάβουν οι μεγάλες τηλεπικοινωνιακές εταιρείες της χώρας λόγω των ειδικών αναγκών που προκαλούν τα μέτρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού.

 

 

Κορωναϊός. Μείνετε σπίτι και συνεχίστε τις πωλήσεις

 

 

Η ευκαιρία στην κρίση

 

Πολλοί από εσάς παρακολουθώντας τον ανταγωνισμό, έχετε σκεφθεί στο παρελθόν ότι πρέπει να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα ή ένα eshop αλλά πάντα το αναλάβατε. Τώρα λοιπόν είναι η ευκαιρία να επενδύσετε στη διαδικτυακή σας παρουσία, η οποία θα σας επιτρέψει να αντιμετωπίσετε την παρούσα κρίση βάζοντας ισχυρά θεμέλια για το μέλλον.

Μια επαγγελματική ιστοσελίδα ή ένα Eshop θα σας επιτρέψουν να αυξήσετε το πελατολόγιο σας, ή τις πωλήσεις σας με κόστος που δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να συγκριθεί με το κόστος δημιουργίας φυσικού καταστήματος.

Στην Websitepro έχουμε δημιουργήσει ειδικές υποδομές τεχνικής υποστήριξης, για να έχουν οι πελάτες μας άμεση βοήθεια πάντα, στον χειρισμό και την συντήρηση της ιστοσελίδας τους. Ένας τεχνικός βρίσκεται πάντα στο πλάι σας έτοιμος να σας συμβουλεύσει ή να επιλύσει οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσετε.

 

 

Ξεκινήστε την δημιουργία της δικής σας ιστοσελίδας

 

Η πρότασή μας είναι λοιπόν να ξεκινήσετε τώρα την δημιουργία της διαδικτυακής σας επιχείρησης, και να αρχίσετε να εργάζεστε από το σπίτι, διατηρώντας το πελατολόγιο και το εισόδημα σας. Τα βήματα είναι απλά:

  • Κατοχυρώνουμε το όνομα σας (myshop.gr).
  • Ξεκινάμε την φιλοξενία της ιστοσελίδας σας (Hosting) σε εξειδικευμένους Servers.
  • Καταγράφουμε τις ανάγκες σας και μελετάμε την προώθηση των υπηρεσιών ή των προϊόντων σας.
  • Δημιουργούμε το εικαστικό που σας εκφράζει.
  • Βελτιστοποιούμε την ιστοσελίδα σας για την προώθηση στις μηχανές αναζήτησης.
  • Σας εκπαιδεύουμε για την διαχείριση της ιστοσελίδας.

Είστε έτοιμοι να διαχειρίζεστε την παρουσία σας στο διαδίκτυο. Στην πορεία θα είμαστε πάντα δίπλα σας για να σας συμβουλέψουμε και να συντηρούμε την ιστοσελίδα σας.

 

Ο κορονοϊός δεν πρέπει να μας αφήσει μόνο φόβο, ίσως δημιουργήσουμε και μια ασπίδα επαγγελματικής προστασίας  για το απώτερο μέλλον.

 

Ζητήστε να σας ενημερώσουμε

11 + 10 =