ιστοσελίδα

ιστοσελίδα

ιστοσελίδα

Δημιουργία ιστοσελίδας

κατασκευή ιστοσελίδας

istoselida

Η ιστοσελίδα είναι το απαραίτητο εργαλείο επικοινωνίας και προσέγγισης νέων πελατών στην σημερινή αγορά!

Όλες οι παραπάνω λέξεις είναι λέξεις κλειδιά, με τις οποίες ψάχνουν καθημερινά χρήστες του internet, όταν θέλουν να συλλέξουν πληροφορίες για να κατασκευάσουν ιστοσελίδα.

Ο νέος και ταχύτερα αναπτυσσόμενος τρόπος εύρεσης πελατών και αύξησης των πωλήσεων,  είναι η δημιουργία μιας επαγγελματικής ιστοσελίδας.

Συχνά με καλούν επιχειρήσεις, οι οποίες έχουν την ανάγκη προβολής σε ευρύτερο κοινό, όπως και επιχειρήσεις που ξεκινούν τώρα και θέλουν να προβληθούν. Όλοι έχουν έναν κοινό παρονομαστή σε αυτά που ζητούν. Περισσότερη προβολή από όσο τους δίνει ή όχι η τοποθεσία που εδρεύουν καθώς και αύξηση του πελατολογίου τους.

Όμως μετά από την καθιερωμένη συζήτηση – συνέντευξη μαζί τους, ανακαλύπτω ότι δεν είναι σαφής οι στόχοι στο μυαλό τους. Πολλές φορές μάλιστα, ενώ σε έχουν καλέσει σαν ειδικό, παραβλέπουν τις συμβουλές και επιμένουν σε θέματα τα οποία  λειτουργούν αρνητικά ως προς την επιτυχία της ιστοσελίδας

OK. Ο πελάτης «αν επιμένει πολύ έχει δίκιο» και δεν έχει και νόημα να τον ταλαιπωρείς. Έτσι λοιπόν αποφάσισα να γράψω αυτό το άρθρο, για να γλιτώσω κάποιον που θα το διαβάσει, από τις λάθος εμμονές και κατευθύνσεις που μπορεί να επιλέξει σε έναν χώρο, πολύπλοκο και διαδραστικό.

Target Group

Από εδώ ξεκινούν και τελειώνουν όλα. Σε ποιους όχι «απευθυνόμαστε», αλλά ποιους θέλουμε να προσεγγίσουμε. Δηλαδή ένα κατάστημα με ένα συγκεκριμένο πελατολόγιο, γνωρίζει τις προτιμήσεις και τις  αγοραστικές συνήθειες των πελατών του. Όταν όμως πάει να βγει στον «αέρα», έχει να αντιμετωπίσει πάρα πολλές διαφορετικές προτιμήσεις συνήθειες και ιδιοτροπίες.

Όλα αυτά πρέπει να συνυπολογιστούν και να βρεθούν λύσεις, που θα ικανοποιούν και τον ποιο απίθανο πελάτη. Δεν μπορείς να απευθύνεσαι σε όλους, να τους προσεγγίζεις και μετά να τους πουλάς ότι θες εσύ και με όποιο τρόπο θέλεις. Μακροπρόθεσμα θα δημιουργήσεις ένα κακό όνομα στο internet και θα σε απορρίψουν.

Όταν λοιπόν καταλήξεις σε ποιο κοινό θέλεις να στοχεύσουν οι πωλήσεις σου, έχεις μπροστά σου αυτόματα και αυτά που πρέπει να τους προσφέρεις, με όσο το δυνατό απλό και ξεκάθαρο τρόπο. Έτσι θα στηθεί και η ιστοσελίδα σου, τονίζοντας αυτά που προσφέρει και αυτά που δεν είναι σε θέση προς το παρόν να διαθέσει. Όσο ποιο ξεκάθαρος είσαι προς το κοινό τόσο πιο πολύ σε σέβονται.

 Λειτουργικότητα

Θα θυμάμαι πάντα την περίπτωση ενός πελάτη, ο οποίος μου ζητούσε να φτιάξουμε μια ιστοσελίδα, κουβεντιάζαμε, καταλήγαμε, βάζαμε τα πράγματα σε μια σειρά και ξαφνικά την ώρα που τελειώναμε την κατασκευή της ιστοσελίδας, έβλεπε άλλες δύο ιστοσελίδες ανταγωνιστών του και μου ζητούσε να αντιγράψουμε κομμάτια από την δική τους ιστοσελίδα.

Δεν υπάρχει χειρότερος τρόπος κατασκευής ιστοσελίδας, από την συνεχή αντιγραφή αποσπασματικά των ανταγωνιστών. Ο κάθε ένας από αυτούς, είχε την δική του φιλοσοφία και λειτουργία και εγώ έπρεπε να αντιγράφω διαφορετικές λειτουργίες. Όπως καταλαβαίνετε φτιάχθηκε μια ιστοσελίδα που μόνο λειτουργική δεν ήταν.

Μην προσπαθήσετε να αντιγράψετε λειτουργίες ιστοσελίδας ανταγωνιστών. Μπορείτε να δημιουργήσετε τις δικές σας και μάλιστα να τις κάνετε και ποιο απλές για τον χρήστη. Με λίγα λόγια μελετήστε τον ανταγωνισμό και σκεφτείτε μαζί με τον άνθρωπο που θα κατασκευάσει την ιστοσελίδα σας, λύσεις όσο ποιο απλές για τον χρήστη – επισκέπτη.

SEO – Λέξεις κλειδιά

Δημιουργήστε μια λίστα με λέξεις κλειδιά που θεωρείτε ότι ψάχνουν οι χρήστες σχετικές με αυτά που προσφέρετε. Υπάρχουν ειδικοί άνθρωποι και εργαλεία για να σας βοηθήσουν.Καμιά φορά υποθέτουμε ότι μια λέξη κλειδί είναι κατάλληλη για εμάς αλλά κάνουμε λάθος.

Οι αγοραστές δεν σκέφτονται όπως οι πωλητές. Ελάτε στην θέση του πελάτη. Βάλτε κάποιον μα πληκτρολογήσει στο  internet όπως αυτός το αντιλαμβάνεται,  μια λέξη κλειδί για κάτι που ψάχνετε. Συνήθως θα εκπλαγείτε με πόσο απλό τρόπο κάνουν αναζητήσεις οι χρήστες.

Παράδειγμα έχουμε μια επιχείρηση που επισκευάζει κατεστραμμένες βίδες. Βάζουμε λέξη κλειδί  «κατεστραμμένα σπειρώματα», στην πορεία όμως ανακαλύπτουμε ότι οι χρήστες ψάχνουν «χαλασμένες βίδες» ή «κλοτσημένες βίδες».

Άρα λοιπόν ένας στόχος που πρέπει να πιάσετε, είναι να βρείτε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά για την ιστοσελίδα σας, σε συνεργασία με τον κατασκευαστή της ιστοσελίδας.

Κάθε ενότητα (υποσέλιδο) της ιστοσελίδας σας, δεν μπορεί να στοχεύει σε παραπάνω από 2 λέξεις κλειδιά.

Φωτογραφίες και κείμενα σε ιστοσελίδα.

Χρειάζεστε καθαρές φωτογραφίες και αναλυτικό κείμενο για να έχετε σωστή απόδοση της ιστοσελίδας σας. Υπερβολικά πολλές φωτογραφίες επιβαρύνουν τον χρόνο φόρτωσης της ιστοσελίδας και κάνουν μόνο κακό. Πάν μέτρον άριστον όπως έλεγαν και οι αρχαίοι πρόγονοί μας. Το μοναδικό κείμενο, όχι αντιγραφή από άλλες ιστοσελίδες, και σχετικό με αυτό που πουλάμε, με περιεκτικότητα της λέξης κλειδί που στοχεύουμε περίπου στο 30%, είναι το σημείο εκείνο που η Google θα βαθμολογήσει την ιστοσελίδα μας  και θα μας δώσει μια καλή κατάταξη στις πρώτες θέσεις αναζήτησης. Χρειαζόμαστε πάνω από 300 λέξεις κείμενο.

Mobile ιστοσελίδα

Πλέον οι χρήστες κάνουν αναζητήσεις από κινητά τηλέφωνα ή Tablets. Αυτό οδήγησε την Google να έχει διαφορετικό browser για κινητές συσκευές και για την ευκολία των χρηστών της ξεχωρίζει ιδιαίτερα τις ιστοσελίδες που έχουν κατασκευαστεί και για προβολή σε κινητές συσκευές.

Ζητήστε λοιπόν από τον κατασκευαστή η ιστοσελίδα σας να έχει διαφορετική προβολή για κινητές συσκευές. Αυτό θα βοηθήσει τους επισκέπτες και η Google θα σας κάνει δώρο μια καλύτερη κατάταξη.

Δεν θα σας κουράσω άλλο θεωρώ ότι αυτά είναι κάποιοι στόχοι που αν φροντίσετε να τους πετύχετε θα έχετε καταληξει στην δημιουργία μιας τέλειας ιστοσελίδας με επισκεψημότητα.

Αν χρειάζεστε οποιεσδήποτε πληροφορίες ή συμβουλές είμαστε στην διάθεσή σας για την μελέτη και κατασκευή της ιστοσελίδας σας.

Καλέστε στο 6977 768095

Αν σας φάνηκαν χρήσιμες οι πληροφορίες δώστε μας μια αξιολόγηση.

error: Το περιεχόμενο είναι προστατευμένο!!

Pin It on Pinterest

Συνεχίζοντας τη χρήση του ιστότοπου, συμφωνείτε με τη χρήση cookie. Περισσότερα

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies, κατά τις συνήθεις πρακτικές του διαδικτύου, για να βοηθήσει την πρόσβαση και την περιήγησή σας στο διαδίκτυο. Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου που αποθηκεύονται από τον κεντρικό server της ιστοσελίδας στο σκληρό δίσκο του υπολογιστή ή άλλης ηλεκτρονικής συσκευής του χρήστη. Τα cookies είναι μοναδικά για το κάθε πρόγραμμα περιήγησης ιστού (web browser, π.χ. Google Chrome, Mozilla Firefox, Internet Explorer κτλ) και περιέχουν ανώνυμες πληροφορίες οι οποίες αφορούν τα site που επισκέπτεται ο χρήστης. Γενικότερα τα cookies επιτελούν πολλές λειτουργίες, όπως το να διευκολύνουν την περιήγησή σας από τη μια ιστοσελίδα στην άλλη, να αποθηκεύουν τις προτιμήσεις σας και γενικά να βελτιώνουν την εμπειρία της περιήγησης στην ιστοσελίδα. Ο κάθε χρήστης της ιστοσελίδας έχει τη δυνατότητα να ρυθμίσει τον οδηγό πλοήγησις του στο διαδίκτυο (web browser) όσον αφορά τα cookies και την αποδοχή τους. Μπορείτε να επιλέξετε, αναλόγως με τον browser, ανάμεσα στο να αποδέχεστε αυτόματα όλα τα cookies (συνήθως αυτό τίθεται ως προεπιλογή), στο να υπάρχει προειδοποίηση πως χρησιμοποιούνται cookies σε ορισμένες περιπτώσεις και στο να μην επιτρέπετε γενικώς την χρήση cookies. Εάν επιλέξετε να μην επιτρέψετε την αυτόματη χρήση cookies υπάρχει το ενδεχόμενο να μη δύνασθε να έχετε πλήρη πρόσβαση στις υπηρεσίες του Websitepro καθώς και των άλλων ιστοσελίδων που επισκέπτεστε. Προσοχή: Η πολιτική μας για τα cookies μεταρρυθμίζεται προκειμένου να είναι συμβατή τόσο με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων όσο και τον Κανονισμό ePrivacy (δεν έχει ακόμα εκδοθεί).

Close