Google Update Florida 2: Μάρτιος 2019 μεγαλύτερη ενημέρωση σε επίπεδο πυρήνα

Google Update Florida 2: Μάρτιος 2019 μεγαλύτερη ενημέρωση σε επίπεδο πυρήνα

Γράφει τα παρακάτω ο

Ο Danny Sullivan της Google επιβεβαίωσε ότι η Google ενημερώνει τον αλγόριθμό της. Τον αποκαλούσε μια άλλη ευρεία βασική ενημέρωση.

Ο Brett Tabke της Pubcon έλαβε προειδοποίηση από την Google ότι επρόκειτο για μια μεγάλη ενημέρωση. Αποφασίστηκε εκ των προτέρων να το ονομάσουμε Ενημέρωση Φλόριντα 2. Μεταδόθηκε από την Google ότι αυτή η ενημέρωση είναι σημαντική και μεγάλη.

Πόσο μεγάλη είναι αυτή η ενημέρωση Google;

Με βάση αυτά που μου έδωσαν, αυτή η ενημέρωση είναι σημαντική. Οι πληροφορίες που μου δόθηκαν είναι ότι αυτή η ενημέρωση είναι μία από τις μεγαλύτερες ενημερώσεις εδώ και χρόνια.

Στο παρελθόν, όταν συνέβη μια μεγάλη ενημέρωση Google, συνήθως σημαίνει την ενσωμάτωση κάτι που άλλαξε βαθιά τον τρόπο ταξινόμησης των ιστότοπων. Η ενημερωμένη έκδοση του περασμένου έτους περιελάμβανε αυτό που ονομάζεται Google Neural Matching.

Επομένως, μπορεί να είναι λογικό να υποθέσουμε ότι κάτι τέτοιο μπορεί να έχει εφαρμοστεί, κρίνοντας από τις αξιόπιστες εμπιστευτικές πληροφορίες που έλαβα.

Ποιος είναι ο στόχος αυτής της ευρείας βασικής ενημέρωσης;

Μια ευρεία βασική ενημέρωση σημαίνει ότι η Google δεν στοχεύει σε καμία θέση ή κάποια συγκεκριμένα σήματα, όπως η ποιότητα. Σε μια ευρεία ενημέρωση βασικού αλγόριθμου, η Google δεν στοχεύει τίποτα.

Μερικοί στη βιομηχανία SEO θεωρούν ότι η Google «στοχεύει» συγκεκριμένες βιομηχανίες. Αλλά ο John Mueller της Google έχει διαψεύσει με συνέπεια ότι αυτές οι γενικές ενημερώσεις βασίζονται σε συγκεκριμένες θέσεις.

Οι ευρείες βασικές ενημερώσεις δεν στοχεύουν σε ιστότοπους, niches ή ιδιότητες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Google είπε ότι σε ευρείες βασικές ενημερώσεις, δεν υπάρχει τίποτα για να διορθωθεί.

Η καλύτερη προσέγγιση για την κατανόηση μιας ευρείας βάσης ενημέρωσης είναι η παραίτηση από προκαταλήψεις που η Google στοχεύει σε χαμηλή ποιότητα σελίδων ή niches. Στη συνέχεια, εστιάστε στους παράγοντες σχετικούς με τη συνάφεια.

Πώς να ανταποκριθείτε σε μια ευρεία βασική ενημέρωση

Έχω αναλύσει πολλές ιστοσελίδες που έχουν επηρεαστεί από ευρείες βασικές ενημερώσεις.

Ένα συνηθισμένο ζήτημα που ανακαλύψαμε είναι αυτό που μοιάζει σαν μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο η Google ερμηνεύει ένα ερώτημα αναζήτησης. Αυτό μπορεί να επηρεάσει τον τρόπο ταξινόμησης μιας σελίδας.

Πολλοί άλλοι παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν και την κατάταξη μιας ιστοσελίδας, όπως οι σύνδεσμοι. Οι σύνδεσμοι παραμένουν ένας πολύ σημαντικός παράγοντας κατάταξης.

Τι είναι μια ευρεία βασική ενημέρωση;

Οι ευρείες βασικές ενημερώσεις είναι βελτιώσεις στον συνολικό αλγόριθμο της Google, με σκοπό την καλύτερη κατανόηση ερωτημάτων αναζήτησης και ιστοσελίδων.

Αυτές οι βελτιώσεις βοηθούν την Google να ταιριάζει με μεγαλύτερη ακρίβεια τα ερωτήματα αναζήτησης σε ιστοσελίδες και να βελτιώνει την ικανοποίηση των χρηστών που πραγματοποιούν αναζήτηση στην Google.

Μπορούμε να πούμε ότι ο βασικός στόχος όλων των ευρείας βάσης ενημερώσεων, ήταν η βελτίωση της ικανοποίησης των χρηστών.

Μία από τις προηγούμενες ευρείες βασικές ενημερώσεις περιελάμβανε την εισαγωγή του Neural Matching (διαβάστε σχετικά με τον αλγόριθμο Neural Matching εδώ). Η προσαρμογή των νευρώνων δεν στοχεύει σε τίποτα. Ήταν απλά ένας τρόπος για τη βελτίωση της συνάφειας των ιστοσελίδων στα αποτελέσματα αναζήτησης, ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα σε ένα ερώτημα αναζήτησης.

google florida update 2

Τι υπάρχει στο Update Called Florida 2;

Η ενημέρωση της Florida της Google ήταν σημαντική στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Ονομάστηκε έτσι επειδή η αλλαγή αλγορίθμου συνέπεσε με το συνέδριο Pubcon Florida SEO.

Οι ψίθυροι για αυτήν την ενημέρωση συμπίπτουν επίσης με τη διάσκεψη του 2019 Pubcon Florida, οπότε αποφασίστηκε από τον Brett Tabke, ιδρυτή του Pubcon και του WebmasterWorld, ότι αυτή η ενημέρωση θα ονομάζεται Google Florida Update 2.

Όπως σημειώσαμε νωρίτερα, η Google καλεί επίσημα αυτήν την ενημερωμένη έκδοση του Μαρτίου 2019.

Δεν υπάρχει τίποτα για να διορθώσετε;

Ο Sullivan πρότεινε την προηγούμενη καθοδήγηση από τις 12 Μαρτίου του 2018 σχετικά με τις ευρείες βασικές ενημερώσεις. Αυτή η καθοδήγηση ήταν μια δήλωση που έγινε σε ένα tweet ότι δεν υπάρχει τίποτα να διορθωθεί.

Εδώ είναι σε αυτό το tweet είπε:

Δεν υπάρχει καμία διόρθωση για σελίδες που μπορεί να αποδίδουν λιγότερο καλά, από το να παραμείνουν επικεντρωμένες στην οικοδόμηση εξαιρετικού περιεχομένου. Με την πάροδο του χρόνου, ίσως το περιεχόμενο σας μπορεί να αυξηθεί σε σχέση με άλλες σελίδες.

Κατά τη γνώμη μου, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι αυτό μπορεί να αφορά τη συνάφεια του περιεχομένου ή και των συνδέσμων με ερωτήματα αναζήτησης. Είναι μια αλλαγή από την πλευρά της Google.

Αυτό καθιστά δύσκολο να εντοπιστεί γιατί μια σελίδα δεν έχει πλέον καλή κατάταξη. Αλλά από τις αναλύσεις μου για περιοχές που έχασαν βαθμολογίες, αυτές οι ενδείξεις υπάρχουν.

Ζητήστε από την Τεχνική Υποστήριξη WordPress να αξιολογήσουμε το SEO της ιστοσελίδας σας και να σας προτείνουμε λύσεις

Καλέστε στο 6980 330 581

 

Ταχύτατες ιστοσελίδες με το νέο πρωτόκολλο HTTP/2

Ταχύτατες ιστοσελίδες με το νέο πρωτόκολλο HTTP/2

HTTP/2

Ιστοσελίδες με νέες τεχνολογίες, gallery φωτογραφιών, έργα projects με δείγματα έργων, eshop με τεράστιο κατάλογο προϊόντων, νέα εντυπωσιακά video backgrounds, είναι αυτό που χαρακτηρίζει τις νέες σύγχρονες ιστοσελίδες.

Αυτό βέβαια τις κάνει βαριές όσο web performance και έχει γίνει στην ιστοσελίδα σας.Η φόρτωση αυτών των ιστοσελίδων από Mobile συσκευές, είναι ένα άλλο ζήτημα που καλούνται να διαχειριστούν οι Web Developers.

Την λύση έρχεται να δώσει το νέο πρωτόκολλο HTTP/2 μειώνοντας κατακόρυφα τον χρόνο φόρτωσης περιεχομένου, βελτιώνοντας την εμπειρία του επισκέπτη.

Τι είναι το HTTP;

Στην αρχή του κάθε URL εμφανίζεται το ‘http://’ (Hypertext Transfer Protocol),  Πρόκειται για το  πρωτόκολλο επικοινωνίας που χρησιμοποιούν οι browsers, ώστε να μεταφερθούν τα απαραίτητα δεδομένα  από τον server στην οθόνη του χρήστη. Το HTTP κάνει όλη τη δύσκολη δουλειά: εντοπίζει και φέρνει πληροφορίες από το διαδίκτυο στον browser σου. Πληκτρολογώντας ένα URL στην ουσία δημιουργείς ένα  αίτημα HTTP και ζητάς από τον server να σου βρει και να σου εμφανίσει το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας. Η ιδέα για το πρωτόκολλο αυτό ξεκίνησε το 1991 και το HTTP/1.1, η έκδοση που χρησιμοποιούσαμε μέχρι και σήμερα, δημιουργήθηκε το 1999. Από τότε δεν υπήρξε καμία περαιτέρω εξέλιξη.

Η νέα έκδοση HTTP/2.

Η νέα έκδοση του HTTP, το ΗTTP/2 ήρθε το 2015 για να ενθουσιάσει τους γνώστες του αντικειμένου που φροντίζουν να μένουν ενημερωμένοι με κάθε νέα εξέλιξη και να δημιουργήσει ένα πολλαπλά ταχύτερο πρωτόκολλο! Με την εξέλιξη αυτή, το πρώτο πράγμα που μπορεί να παρατηρήσει ο χρήστης είναι η ταχύτερη φόρτωση της ιστοσελίδας που θέλει επισκέπτεται. Τα νέα χαρακτηριστικά του ΗTTP/2 και κυρίως λόγω το multiplexing, της δυνατότητας του εξελιγμένου πρωτοκόλλου μπορεί να επεξεργαστεί περισσότερα HTTP requests ταυτόχρονα.

Βέβαια όλα τα παραπάνω θα τα μάθετε από κάποιον ο οποίος παρακολουθεί τις εξελίξεις και εφαρμόζει όλες τις νέες τεχνοτροπίες. Θα υπάρχουν πάντα οι “λιγότερο σχετικοί” οι οποίοι όχι μόνο αγνοούν την ύπαρξη του HTTP/2, αλλά ενώ για να ενεργοποιηθεί το πρωτόκολλο απαιτεί apachi server με nginx, συμβουλεύουν τους ενδιαφερόμενους ότι δεν χρειάζεται να έχεις nginx και apachi γιατί το διάβασαν σε κάποιο foroum.

Δηλαδή θα πάτε να πάρετε ένα αυτοκίνητο από αυτούς και θα σας πουν ότι δεν χρειάζεστε φρένα γιατί το αυτοκίνητο έχει ABS. Προσοχή οι γνώσεις που έχουν βασίζονται σε διαφορετικές απόψεις διαφόρων σε forums.

Πως λειτουργεί:

http-vs-http2-

Multiplexing

Για να εμφανιστεί μια ιστοσελίδα, ο browser δημιουργεί αιτήματα (requests) στον server για να του φέρει τα στοιχεία που απαιτούνται. To ΤCP είναι το πρωτόκολλο που είναι υπεύθυνο για να ‘σπάει’ τα δεδομένα σε πακετάκια και να τα μεταφέρει ασφαλή από δίκτυο σε δίκτυο. Μέχρι τώρα, το HTTP1.1 μπορούσε να επεξεργαστεί ένα request τη φορά, απαιτώντας έτσι πολλές TCP συνδέσεις για να φορτώσει ένα site. Η multiplexing δυνατότητα του HTTP/2 επιτρέπει στο πρωτόκολλο να ανοίγειμια και μοναδική TCP σύνδεση αλλά να επεξεργάζεται πολλά requests ταυτόχρονα και παράλληλα, χωρίς να επηρεάζεται η ακεραιότητα του καθενός από τα υπόλοιπα. Ο χρήστης στέλνει πολλαπλά αιτήματα και λαμβάνει πίσω πληροφορίες σε οποιαδήποτε σειρά, χωρίς αναμονή. Αν για παράδειγμα έχουν σταλεί δυο requests για να εμφανιστούν δυο φωτογραφίες, και το ένα καθυστερεί για να εμφανίσει τη φωτογραφία, το δεύτερο δε θα περιμένει, αλλά θα επιστρέψει κανονικά με τα στοιχεία του. Έτσι οι σελίδες φορτώνουν ταχύτερα, απαιτούνται λιγότεροι πόροι και διευκολύνεται η χρήση ασφαλών συνδέσεων.

Prioritization

Από την άλλη όμως, πρέπει να εμφανίζονται τα requests με μια σειρά προτεραιότητας ώστε το site να φορτώνει βγάζοντας νόημα. Το HTTP/2 έχει αυτή την ικανότητα να θέτει προτεραιότητες και επικοινωνόντας με τον server να υποδεικνύει τη σειρά με την οποία πρέπει να μεταφέρονται τα δεδομένα.

Συμπίεση των headers 

Ο χρήστης χρησιμοποιεί τα headers για να ενημερώσει τους servers σχετικά με το ποιες πληροφορίες απαιτούνται και σε τι μορφή (format) τις θέλει. Τα headers δεν αλλάζουν ιδιαίτερα μεταξύ requests. Έτσι το HTTP1.1 έχανε πολύτιμο χρόνο μεταφέροντας ξανά και ξανά τα ίδια δεδομένα, τα οποία συχνά ήταν και πολύ βαριά. Το HTTP/2 έχει τη δυνατότητα συμπίεσης των headers, μειώνοντας έτσι τον όγκο τους αλλά και τις ‘βόλτες’ που πρέπει να γίνουν για τη μεταφορά τους. Τα χαρακτηριστικά αυτά δίνουν μεγάλη ώθηση στην ταχύτητα φόρτωσης ενός site και βελτιώνουν ιδιαίτερα την εμπειρία του χρήστη από mobile συσκευές.

Server Push

Για να εξοικονομηθεί ακόμη περισσότερος χρόνος, το HTTP/2 αναλύει τα requests του χρήστη και μπορεί πλέον να “προβλέψει” τα επόμενα αιτήματα του. Έτσι, o server στέλνει, εκ των προτέρων, κάποιες σχετικές, έξτρα πληροφορίες που κρίνει ότι είναι πιθανό να χρειαστούν στο μέλλον.

Binary

Ένα ακόμη από τα βασικά χαρακτηριστικά που κάνουν το HTTP/2 να επιταχύνει την κίνηση πληροφοριών είναι ότι λειτουργεί σε δυαδικό σύστημα, το οποίο είναι και η ‘μητρική’ γλώσσα του υπολογιστή. Αυτό βοηθά στην αποσυμφόρηση του δικτύου, ενισχύοντας την ταχύτητά του. Μέχρι τώρα, το προηγούμενο πρωτόκολλο χρησιμοποιούσε εντολές κειμένου για την ολοκλήρωση των requests, τις οποίες έπρεπε στη συνέχεια να μεταφράζει σε δυαδικό σύστημα.

http/2

Το κέρδος από το πρωτόκολλο HTTP/2

  • Βελτίωση εμπειρίας και ταχύτητας φόρτωσης -και σε mobile
    Τα χαρακτηριστικά του HTTP/2 συμβάλλουν στη σημαντική μείωση των καθυστερήσεων πρόσβασης σε υπηρεσίες διαδικτύου.
  • Φτηνότερο internet
    Αυξάνοντας και βελτιώνοντας την διακίνηση δεδομένων, οι εταιρείες τηλεπικοινωνίας θα μειώσουν τα κόστη λειτουργίας τους διατηρώντας υψηλές ταχύτητες στο ίντερνετ.
  • Αποσυμφόρηση δικτύων – ελεύθεροι πόροι για απομακρυσμένες περιοχές
    Όσοι περισσότεροι υιοθετήσουν το νέο πρωτόκολλο, τόσο περισσότερο θα αποσυμφορίζονται οι πόροι. Συνεπώς, θα ελευθερώνεται bandwidth και πόροι για γεωγραφικά απομακρυσμένες περιοχές.
  • Εμπλουτισμένη, multimedia εμπειρία πλοήγησης
    Τα χαρακτηριστικά και οι τεχνολογίες του HTTP/2, όπως για παράδειγμα η συμπίεση header, “κόβουν” αρκετά bytes από τον όγκο πλούσιου multimedia περιεχομένου.
  • Ασφάλεια
    Από μόνο του το γεγονός ότι χρειάζεται κρυπτογραφημένη σύνδεση για να λειτουργήσει το HTTP/2, προάγει την ασφάλεια στο ίντερνετ. Επίσης, το ότι οι εντολές βρίσκονται σε δυαδικό σύστημα (binary) συμβάλλει στην προστασία των ευαίσθητων δεδομένων που ανταλλάσονται.
  • Καινοτομία
    H εξέλιξη του HTTP/2 είναι η μεγαλύτερη καινοτομία που έχει γίνει στο συγκεκριμένο πρωτόκολλο, από το 1999!
  • Καλύτερο SEO
    Πλέον, για να βελτιώσει κανείς το SEO σε μια σελίδα, πρέπει να πάει ένα βήμα παραπέρα από το front-end, μάρκετινγκ. Το νέο HTTP -με τις καινοτόμες τεχνολογίες του- φέρνει μια μεγάλη αλλαγή και επαναπροσδιορίζει τι σημαίνει βελτίωση SEO, από τη βάση.

Αποκτήστε και εσείς από την Websitepro μια ιστοσελίδα βασισμένη σε HTTP/2 πρωτόκολλο για να απολαμβάνετe εσείς και οι επισκέπτες σας ταχύτατη εμπειρία πλοήγησης.

 

Κατασκευή ιστοσελίδων

Κατασκευή ιστοσελίδων

Η κατασκευή ιστοσελίδων έχει σαν στόχο την καλύτερη δυνατή παρουσίαση μιας επιχείρησης, επαγγέλματος, καλλιτέχνη, E-shop για online πωλήσεις και διαφόρων άλλων κατηγοριών ανθρώπων, επαγγελματιών, επιχειρήσεων, οργανισμών που θέλουν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους στο internet.

Για να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, πρέπει αυτός που θα αναλάβει την κατασκευή της ιστοσελίδας, να έχει πάρει μια συνέντευξη από τον ενδιαφερόμενο, για να μπορέσει να κατανοήσει τις ιδιαιτερότητες, το κοινό που στοχεύει η ιστοσελίδα, και το γενικό μήνυμα που θα περνάει στους επισκέπτες.

Η γνώση μιας πλατφόρμας ή μιας τεχνολογίας κατασκευής ιστοσελίδων δεν αρκεί, για να δημιουργηθεί μια επιτυχημένη ιστοσελίδα. Χρειάζονται συνδυασμοί γνώσεων προγραμματισμού, εικαστικής επεξεργασίας, internet marketing και πάνω από όλα φαντασία.

Σήμερα κάποιος που θέλει να κατασκευάσει μια ιστοσελίδα, πέφτει σε έναν κυκεώνα προσφορών και πληροφοριών για την κατασκευή ιστοσελίδων, που είναι πολύ εύκολο να καταλήξει στην παγίδα του “το πλήρωσα 2 φορές“.

Κάνοντας αναζήτηση στο Google με την λέξη κλειδί “κατασκευή ιστοσελίδων“, θα βρείτε τίτλους που ο ένας με τον άλλον έρχονται σε μια τρομακτική αντίθεση πχ:

κατασκευή ιστοσελίδων δωρεάν

κατασκευή ιστοσελίδας με 80 ευρώ

κατασκευή ιστοσελίδας από 500 ευρώ

κατασκευή ιστοσελίδας από 300 ευρώ

κατασκευή ιστοσελίδας με 20 ευρώ τον μήνα

Eshop από 700 €

Σίγουρα ένας λογικός άνθρωπος σαστίζει και του είναι αδύνατο να κατανοήσει το σκεπτικό του κάθε τίτλου. Αρχίζει να σκέπτεται ότι η κατασκευή ιστοσελίδας μπορεί να είναι δωρεάν ή να φτάνει και τα 1000 ευρώ.

Για να δούμε καλύτερα αυτό που συμβαίνει, φανταστείτε ότι σκοπεύεται να αγοράσετε ένα αυτοκίνητο και συναντάτε αυτούς τους τίτλους. Αντικαταστήστε την λέξη Κατασκευή ιστοσελίδων με την λέξη Αγορά αυτοκινήτου, και πείτε μου σε ποιος τίτλος θα σας φαινόταν λογικότερος.

Το σίγουρο είναι ότι κανένας και καμία εταιρεία δεν δίνει κάτι δωρεάν και αν το δίνει σίγουρα δεν έχει αξία, αλλιώς θα την κοστολογούσε. Επί σεις εκείνος που πουλάει ένα προϊόν ή υπηρεσία με 80€ σε σχέση με τον άλλον που την πουλάει 500€ κάπου έχουν διαφορά.

Με λίγα λόγια εδώ υπάρχει το ρητό “ότι πληρώσεις παίρνεις“. Για τον λόγο αυτό πρέπει να ξεκαθαρίσετε από την αρχή τι θα πάρετε με 80€ και γιατί έχει διαφορά με εκείνον που σας το δίνει 500€. Θέμα “κινέζικου” δεν παίζει σίγουρα. Ο γνώμονας βέβαια είναι τι ακριβώς θέλω να φτιάξω. Αν ξεκινώ να φτιάξω κάτι για την πλάκα μου, θα επιλέξω αυτόν με τα 80€, ή τον άλλον με το δωρεάν.

Υπάρχουν και διάφορες πλατφόρμες κατασκευής ιστοσελίδων τύπου (τζάμπα) για τον ανάλογο ενδιαφερόμενο όπως π.χ η Wix  www.wix.com είναι κάτι σαν το IKEA (Καλή τύχη στην συναρμολόγηση). Είναι μια πάρα πολύ καλή λύση για το www.periptero-alepoxori.gr το οποίο δεν έχει ανάγκη κάποιας σοβαρής παρουσίας στο internet οπότε έφτιαξε κάτι για την πλάκα του δωρεάν.

Ο επαγγελματίας που θέλει η παρουσία του στο internet να έχει υπόσταση, να έχει επισκέπτες, να αναβαθμίζει συνεχώς τις υπηρεσίες του θα προσπαθήσει να φτιάξει μια ιστοσελίδα η οποία θα του αποφέρει κέρδη.

Θα πρέπει να επιλέξει μια εταιρεία ή έναν επαγγελματία στην κατασκευή ιστοσελίδων, ο οποίος θα είναι δίπλα του σε κάθε νέο ζήτημα που θα προκύψει, είτε αυτό είναι προσθήκη extra λειτουργιών, αναβάθμιση, προώθηση στις μηχανές αναζήτησης.

Θα πρέπει να έχει πληρώσει τις υπηρεσίες κατασκευής ιστοσελίδας για να μπορεί να ζητήσει αποτελέσματα ή ευθύνες. Ο ξάδερφος, ο hacker της γειτονιάς, η φίλη της ανιψιάς του κουμπάρου, που έφτιαξαν κάτι δωρεάν δεν χρίζουν ευθυνών.

Ζητήστε αναλυτικό κοστολόγιο, χρονοδιάγραμμα εργασιών και δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης στο μέλλον. Κάντε έρευνα αγοράς  και συγκρίνετε αυτό που σας δίνει ο κάθε ένας, πάντα με αναλυτικό κοστολόγιο. Ψάξτε το “αλλά” πίσω από το δωρεάν.

Η κατασκευή ιστοσελίδων δεν είναι απλή υπόθεση και θα καθορίσει το μέλλον σας στο διαδίκτυο. Για αυτό και μόνο αξίζει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή.

Στην Websitepro αναλαμβάνουμε την κατασκευή της ιστοσελίδας μέσα στα παραπάνω πλαίσια. Θα χαρούμε να σας γνωρίσουμε και να σας παραδώσουμε μια οικονομική προσφορά για την ιστοσελίδα σας.

webdesign

 

Ιστοσελίδα

Ιστοσελίδα

ιστοσελίδα

ιστοσελίδα

ιστοσελίδα

Δημιουργία ιστοσελίδας

κατασκευή ιστοσελίδας

istoselida

Η ιστοσελίδα είναι το απαραίτητο εργαλείο επικοινωνίας και προσέγγισης νέων πελατών στην σημερινή αγορά!

Όλες οι παραπάνω λέξεις είναι λέξεις κλειδιά, με τις οποίες ψάχνουν καθημερινά χρήστες του internet, όταν θέλουν να συλλέξουν πληροφορίες για να κατασκευάσουν ιστοσελίδα.

Ο νέος και ταχύτερα αναπτυσσόμενος τρόπος εύρεσης πελατών και αύξησης των πωλήσεων,  είναι η δημιουργία μιας επαγγελματικής ιστοσελίδας.

Συχνά με καλούν επιχειρήσεις, οι οποίες έχουν την ανάγκη προβολής σε ευρύτερο κοινό, όπως και επιχειρήσεις που ξεκινούν τώρα και θέλουν να προβληθούν. Όλοι έχουν έναν κοινό παρονομαστή σε αυτά που ζητούν. Περισσότερη προβολή από όσο τους δίνει ή όχι η τοποθεσία που εδρεύουν καθώς και αύξηση του πελατολογίου τους.

Όμως μετά από την καθιερωμένη συζήτηση – συνέντευξη μαζί τους, ανακαλύπτω ότι δεν είναι σαφής οι στόχοι στο μυαλό τους. Πολλές φορές μάλιστα, ενώ σε έχουν καλέσει σαν ειδικό, παραβλέπουν τις συμβουλές και επιμένουν σε θέματα τα οποία  λειτουργούν αρνητικά ως προς την επιτυχία της ιστοσελίδας

OK. Ο πελάτης “αν επιμένει πολύ έχει δίκιο” και δεν έχει και νόημα να τον ταλαιπωρείς. Έτσι λοιπόν αποφάσισα να γράψω αυτό το άρθρο, για να γλιτώσω κάποιον που θα το διαβάσει, από τις λάθος εμμονές και κατευθύνσεις που μπορεί να επιλέξει σε έναν χώρο, πολύπλοκο και διαδραστικό.

Target Group

Από εδώ ξεκινούν και τελειώνουν όλα. Σε ποιους όχι “απευθυνόμαστε”, αλλά ποιους θέλουμε να προσεγγίσουμε. Δηλαδή ένα κατάστημα με ένα συγκεκριμένο πελατολόγιο, γνωρίζει τις προτιμήσεις και τις  αγοραστικές συνήθειες των πελατών του. Όταν όμως πάει να βγει στον “αέρα”, έχει να αντιμετωπίσει πάρα πολλές διαφορετικές προτιμήσεις συνήθειες και ιδιοτροπίες.

Όλα αυτά πρέπει να συνυπολογιστούν και να βρεθούν λύσεις, που θα ικανοποιούν και τον ποιο απίθανο πελάτη. Δεν μπορείς να απευθύνεσαι σε όλους, να τους προσεγγίζεις και μετά να τους πουλάς ότι θες εσύ και με όποιο τρόπο θέλεις. Μακροπρόθεσμα θα δημιουργήσεις ένα κακό όνομα στο internet και θα σε απορρίψουν.

Όταν λοιπόν καταλήξεις σε ποιο κοινό θέλεις να στοχεύσουν οι πωλήσεις σου, έχεις μπροστά σου αυτόματα και αυτά που πρέπει να τους προσφέρεις, με όσο το δυνατό απλό και ξεκάθαρο τρόπο. Έτσι θα στηθεί και η ιστοσελίδα σου, τονίζοντας αυτά που προσφέρει και αυτά που δεν είναι σε θέση προς το παρόν να διαθέσει. Όσο ποιο ξεκάθαρος είσαι προς το κοινό τόσο πιο πολύ σε σέβονται.

 Λειτουργικότητα

Θα θυμάμαι πάντα την περίπτωση ενός πελάτη, ο οποίος μου ζητούσε να φτιάξουμε μια ιστοσελίδα, κουβεντιάζαμε, καταλήγαμε, βάζαμε τα πράγματα σε μια σειρά και ξαφνικά την ώρα που τελειώναμε την κατασκευή της ιστοσελίδας, έβλεπε άλλες δύο ιστοσελίδες ανταγωνιστών του και μου ζητούσε να αντιγράψουμε κομμάτια από την δική τους ιστοσελίδα.

Δεν υπάρχει χειρότερος τρόπος κατασκευής ιστοσελίδας, από την συνεχή αντιγραφή αποσπασματικά των ανταγωνιστών. Ο κάθε ένας από αυτούς, είχε την δική του φιλοσοφία και λειτουργία και εγώ έπρεπε να αντιγράφω διαφορετικές λειτουργίες. Όπως καταλαβαίνετε φτιάχθηκε μια ιστοσελίδα που μόνο λειτουργική δεν ήταν.

Μην προσπαθήσετε να αντιγράψετε λειτουργίες ιστοσελίδας ανταγωνιστών. Μπορείτε να δημιουργήσετε τις δικές σας και μάλιστα να τις κάνετε και ποιο απλές για τον χρήστη. Με λίγα λόγια μελετήστε τον ανταγωνισμό και σκεφτείτε μαζί με τον άνθρωπο που θα κατασκευάσει την ιστοσελίδα σας, λύσεις όσο ποιο απλές για τον χρήστη – επισκέπτη.

SEO – Λέξεις κλειδιά

Δημιουργήστε μια λίστα με λέξεις κλειδιά που θεωρείτε ότι ψάχνουν οι χρήστες σχετικές με αυτά που προσφέρετε. Υπάρχουν ειδικοί άνθρωποι και εργαλεία για να σας βοηθήσουν.Καμιά φορά υποθέτουμε ότι μια λέξη κλειδί είναι κατάλληλη για εμάς αλλά κάνουμε λάθος.

Οι αγοραστές δεν σκέφτονται όπως οι πωλητές. Ελάτε στην θέση του πελάτη. Βάλτε κάποιον μα πληκτρολογήσει στο  internet όπως αυτός το αντιλαμβάνεται,  μια λέξη κλειδί για κάτι που ψάχνετε. Συνήθως θα εκπλαγείτε με πόσο απλό τρόπο κάνουν αναζητήσεις οι χρήστες.

Παράδειγμα έχουμε μια επιχείρηση που επισκευάζει κατεστραμμένες βίδες. Βάζουμε λέξη κλειδί  “κατεστραμμένα σπειρώματα”, στην πορεία όμως ανακαλύπτουμε ότι οι χρήστες ψάχνουν “χαλασμένες βίδες” ή “κλοτσημένες βίδες”.

Άρα λοιπόν ένας στόχος που πρέπει να πιάσετε, είναι να βρείτε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά για την ιστοσελίδα σας, σε συνεργασία με τον κατασκευαστή της ιστοσελίδας.

Κάθε ενότητα (υποσέλιδο) της ιστοσελίδας σας, δεν μπορεί να στοχεύει σε παραπάνω από 2 λέξεις κλειδιά.

Φωτογραφίες και κείμενα σε ιστοσελίδα.

Χρειάζεστε καθαρές φωτογραφίες και αναλυτικό κείμενο για να έχετε σωστή απόδοση της ιστοσελίδας σας. Υπερβολικά πολλές φωτογραφίες επιβαρύνουν τον χρόνο φόρτωσης της ιστοσελίδας και κάνουν μόνο κακό. Πάν μέτρον άριστον όπως έλεγαν και οι αρχαίοι πρόγονοί μας. Το μοναδικό κείμενο, όχι αντιγραφή από άλλες ιστοσελίδες, και σχετικό με αυτό που πουλάμε, με περιεκτικότητα της λέξης κλειδί που στοχεύουμε περίπου στο 30%, είναι το σημείο εκείνο που η Google θα βαθμολογήσει την ιστοσελίδα μας  και θα μας δώσει μια καλή κατάταξη στις πρώτες θέσεις αναζήτησης. Χρειαζόμαστε πάνω από 300 λέξεις κείμενο.

Mobile ιστοσελίδα

Πλέον οι χρήστες κάνουν αναζητήσεις από κινητά τηλέφωνα ή Tablets. Αυτό οδήγησε την Google να έχει διαφορετικό browser για κινητές συσκευές και για την ευκολία των χρηστών της ξεχωρίζει ιδιαίτερα τις ιστοσελίδες που έχουν κατασκευαστεί και για προβολή σε κινητές συσκευές.

Ζητήστε λοιπόν από τον κατασκευαστή η ιστοσελίδα σας να έχει διαφορετική προβολή για κινητές συσκευές. Αυτό θα βοηθήσει τους επισκέπτες και η Google θα σας κάνει δώρο μια καλύτερη κατάταξη.

Δεν θα σας κουράσω άλλο θεωρώ ότι αυτά είναι κάποιοι στόχοι που αν φροντίσετε να τους πετύχετε θα έχετε καταληξει στην δημιουργία μιας τέλειας ιστοσελίδας με επισκεψημότητα.

Αν χρειάζεστε οποιεσδήποτε πληροφορίες ή συμβουλές είμαστε στην διάθεσή σας για την μελέτη και κατασκευή της ιστοσελίδας σας.

Καλέστε στο 6977 768095

Κατασκευή ιστοσελίδας τι χρειάζομαι και τι θα στοιχίσει.

Κατασκευή ιστοσελίδας τι χρειάζομαι και τι θα στοιχίσει.

Κατασκευή ιστοσελίδας. Βάλαμε στην αναζήτηση του Google την φράση “κατασκευή ιστοσελίδας”, εμφανίστηκαν μπροστά μας διάφορες Εταιρείες που υπόσχονται τα πάντα. Κάποιες και δωρεάν! Δεν υπάρχει δωρεάν και αν ναι δεν πρόκειται για την δική σου ιστοσελίδα με το δικό σου όνομα, αλλά για ένα stantar template κάτω από το Domain Name της Εταιρείας που το υπόσχεται.

Ήδη διάβασες κάποιους όρους που ίσως δεν γνωρίζεις. Συγνώμη δεν έχω σκοπό να σε κουράσω με τεχνικούς όρους αλλά να σου δώσω έναν οδηγό με τον οποίο όταν ξανα ακούσεις αυτούς τους όρους θα καταλαβαίνεις τι σημαίνουν.

Πάμε λοιπόν! Για να φτιάξεις μια ιστοσελίδα χρειάζεσαι τα παρακάτω:

  1. Domain Name
  2. Hosting
  3. Webdesign
  4. *SEO 

 

Domain Name για την κατασκευή ιστοσελίδας.

Το Domain Name είναι με απλά Ελληνικά το όνομα της ιστοσελίδας σου. Μπορείς να μπεις για παράδειγμα στο Papaki και να ψάξεις για όνομα το οποίο είναι διαθέσιμο (δεν το έχει κατοχυρώσει άλλος) και στην συνέχεια να το κατοχυρώσεις  (.gr) για 2 χρόνια. Η επιλογή του ονόματος έχει μεγάλη σημασία για την μετέπειτα πορεία της ιστοσελίδας σου στην κατάταξη της Google. Σε όλα μου τα κείμενα αναφέρω την Google γιατί θεωρώ ότι είναι μακράν η δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο και δεν έχει νόημα να συζητάμε για άλλες μηχανές αναζήτησης.

Έχω γράψει ένα ολόκληρο άρθρο για τον ρόλο του Domain στην κατασκευή της ιστοσελίδας θα το βρεις εδώ: Ο ρόλος του Domain Name  ατην κατασκευή ιστοσελίδας

Πατώντας πάνω σε ένα Domain π.χ www.websitepro.gr o Browser (Chrome – Mozilla – IE – Safari) μας μεταφέρει στην διεύθυνση (Hosting) στην οποία βρίσκονται τα αρχεία που έφτιαξε για εμάς ένας κατασκευαστής ιστοσελίδων (Webdesigner).

Άρα κατοχυρώνω ένα Domain νοικιάζω ένα Hosting και ένας Webdesigner φτιάχνει την ιστοσελίδα (σύνολο από αρχεία) τα οποία και “ανεβάζει” ή “μεταφορτώνει” στο Hosting.

Επιλέξτε έναν μεγάλο και δημοφιλή κατοχυρωτή στην Ελλάδα. Μην τσιμπήσετε με κατα 5-7 € φθηνότερο χωρίς καμία παροχή υποστήριξης.

Κόστος Domain Name (.gr) 2 έτη = 20 + Φ.Π.Α

 

Hosting φιλοξενία της ιστοσελίδας σε έναν Server.

Άν μιλάμε για ιστοσελίδα με κατάληξη .gr ή οποία απευθύνετε στην Ελλάδα το πρώτο που θα προσέξετε είναι να βρίσκεται στην Ελλάδα.

Στην συνέχεια βεβαιωθείτε ότι πρόκειται για Εταιρεία η οποία προσφέρει 24 ώρες υποστήριξη 7 ημέρες την εβδομάδα.

Εγώ προσωπικά έχω επιλέξει την Tophost γιατί αν εμφανιστούν προβλήματα λύνονται αμέσως με ένα τηλέφωνο. Δεν θα επεκταθώ σε άλλες λεπτομέρειες γιατί στο σημείο αυτό απλά θέλω να ξέρετε τι είναι η φιλοξενία (Hosting).

Κόστος από 40 – 70 €  (αναλόγος χώρο στον δίσκο και επιπλέον παροχές ) / έτος + Φ.Π.Α

Επιλογή τύπου ιστοσελίδας

Εδώ πρέπει να επιλέξετε τον τύπο της ιστοσελίδας που καλύπτει τις ανάγκες σας. Οι ανάγκες μπορεί να ποικίλουν από μια απλή επαγγελματική παρουσίαση χωρίς συχνή μετατροπή η προσθήκη περιεχομένων (Στατική ιστοσελίδα), ή μια ιστοσελίδα με δυναμική διαχείριση περιεχομένων από τον εσάς όποτε το θελήσετε (Δυναμική ιστοσελίδα), και το ηλεκτρονικό κατάστημα στην περίπτωση που θέλετε ηλεκτρονικές συναλλαγές μεσα από την ιστοσελίδα (eshop).

  • Στατική ιστοσελίδα από 100 – 200 €
  • Δυναμική ιστοσελίδα από 200 – 400 €
  • Eshop από 300 – 600 €

 

Κατασκευή ιστοσελίδας – Web desing

Στην περίπτωση της στατικής ιστοσελίδας διαλέξτε έναν κατασκευαστή ο οποίος γνωρίζει καλά όλες τις τεχνοτροπίες και γλώσσες προγραμματισμού στο internet. ΠΡΟΣΟΧΗ στον πιτσιρικά της γειτονιάς ή στον συγγενή που μόλις τελείωσε μια σχολή. Κατά 99% θα χρειαστεί να την ξαναφτιάξτε αν δεν την εγκαταλείψετε.Μην μπείτε στην διαδικασία του πολύ φθηνού συνήθως το πληρώνετε 2 φορές.

Για δυναμικές ιστοσελίδες καλό είναι να χρησιμοποιήσετε μια δημοφιλή και έμπιστη πλατφόρμα δυναμικής διαχείρισης περιεχομένου όπως joomla, WordPress, Drupal υπάρχου πολλές άλλες άνευ σημασίας, εμένα θα μου επιτρέψετε να προτείνω WordPress.

Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι το 70% των ιστοσελίδων που έρχονται πρώτες στις κατατάξεις αναζήτησης του Google είναι WordPress.

Για την περίπτωση του Eshop έχοντας χρησιμοποιήσει OsCommerce, Joomla + Virtumart  θα πρότεινα το Joomla 2.5 με Virtumart 2.

 

SEO Search Engine Optimization

Το άφησα για το τέλος για αυτό και ποιο πάνω το έχω με (*). Εξαιρετικής σημασίας στην πορεία της ιστοσελίδας σας.

Είναι όλες εκείνες οι τεχνικές που εφαρμόζονται στην ιστοσελίδα για να την κατατάξουν στις πρώτες θέσεις της Google. Η καλύτερη ιστοσελίδα είναι μια ιστοσελίδα που έρχεται πρώτη στην Google  και φέρνει επισκέπτες. Υπάρχουν πάνω από 200 παράγοντες SEO που συγκροτούν το αλγόριθμο της google ο οποίος επιλέγει ποιες σελίδες θα φέρει πρώτες και ποιες θα στείλει στα τάρταρα.

Οι άνθρωποι που εφαρμόζουν το SEO δεν είναι τυχαίοι, ενημερώνονται συνεχώς για κάθε νέα εξέλιξη στον αλγόριθμο της Google και γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν και τι δεν πρέπει να κάνουν.Αν επιλέξετε να αγοράσετε ένα πακέτο SEO ζητήστε να μάθετε ακριβώς τις ενέργειες που θα πραγματοποιηθούν, όπως και τον χρόνο απόδοσης.

Π{ιστεύω να μην σας κούρασα και να πήρατε μια ιδέα για την κατασκευή της ιστοσελίδας και το τι θα χρειαστείτε.

Στην Website Pro είμαστε στην διάθεσή σας για να σας συμβουλέψουμε και να σας υποβάλουμε την δική μας πρόταση.

 

Θέλω ιστοσελίδα.

Θέλω ιστοσελίδα.

θέλω ιστοσελίδα

θέλω ιστοσελίδα

Όλο και ποιο συχνά σήμερα επαγγελματίες από όλες τις κατηγορίες επαγγελμάτων βλέπουν ότι είναι απαραίτητη η παρουσία της επιχείρησης ή των υπηρεσιών τους στο internet.

Συνήθως ξεκινούν με μια “σελίδα” στο Facebook  και το γράφω εντός εισαγωγικών γιατί δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση για ιστοσελίδα αλλά στην ουσία για έναν υπό λογαριασμό στο Facebook κάτω από τον προσωπικό λογαριασμό ενός ατόμου.

Δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να δώσει τις παροχές και τα αποτελέσματα μιας πραγματικής ιστοσελίδας. Στην συνέχεια ένας δοκιμάζουν να φτιάξουν ένα blog γιατί είναι δωρεάν. Μετά κάποιος “ψαγμένος” φίλος ρίχνει την ιδέα για την “τάδε” εταιρεία που σου δίνει την δυνατότητα “κάτω από το Domain της να κάνεις πάλι μια “δωρεάν” ιστοσελίδα.

 

Όταν τους ρωτάνε ποια είναι η ιστοσελίδα τους τότε απαντούν http://www.kapoiosite-kapou-ekei/tsampatzis.gr ” .

Τότε έρχεται η σκληρή αλήθεια και η συνηδητοποίηση του “επιτέλους θέλω ιστοσελίδα”., Προσοχή ο φίλος είναι και πάλι εδώ! Θα προτείνει τον “Hacker” πιτσιρικά της γειτονιάς που κάποτε κόλλησαν τα windows και του έμαθε εκείνο το υπέροχο Alt+Ctrl+Delete. Σιγουρευτείτε ότι αύριο δεν θα πιάσει δουλειά στα Goodys και θα σας αφήσει ξεκρέμαστους να ψάχνετε κάποιον να αναλάβει την ιστοσελίδα σας.

Για να συνοψίσουμε οι ιστοσελίδες είναι ποιά μια πολύ σοβαρή υπόθεση και πρέπει να την κατασκευάσει κάποιος επαγγελματίας του είδους. Η ιστοσελίδα είναι το πρώτο αλλά βασικό βήμα της επαγγελματικής σας παρουσίας στο internet.

Μετά το πρώτο βήμα την κατασκευή θα ακολουθήσει ένα βασικότερο βήμα το SEO για την προώθηση της ιστοσελίδας σας με τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά, ώστε να έρχεται στις πρώτες θέσεις κατάταξης στην αναζήτηση της Google. Περισσότερες επισκέψεις = περισσότεροι πελάτες = περισσότερα έσοδα.

Φανταστείτε λοιπόν ότι θέλετε να φτιάξετε ένα τζάκι και ο επεγγελματίας που επιλέξατε φτιάχνει πολύ ωραία τζάκια αλλά δεν ξέρει να φτιάχνει καμινάδες. Επιλέξτε κάποιον για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας ο οποίος θα μπορεί στην συνέχεια να καλύψει όλους τους τομείς προώθησης της ιστοσελίδας σας στην Google σε επαγγελματικούς καταλόγους στα Social Media και γενικότερα σε όλες τις νέες τεχνολογίες που εμφανίζονται στο internet.

Διαλέξτε προσεκτικά το Domain name σας. Παράδειγμα αν λέγεστε Παπαδόπουλος και ;έχετε ένα Beach Bar  στην Χαλκίδα, θα ήταν προτιμότερο ένα domain name (www.beachbar-chalkida.gr) από το (www.papadopoulos.gr). Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι το όνομα της σελίδας είναι κάτι σαν την προσωπική κάρτα. Ένας επαγγελματίας του είδους θα σας συμβουλέψει να κατοχυρώσετε ένα όνομα που στην συνέχεια θα είναι λέξη κλειδί για την Google.

Ζητήστε να δείτε δουλειές του ανθρώπου που θα φτιάξει την ιστοσελίδα σας, να δείτε δείγμα της ιστοσελίδας, και να ενημερωθείτε για τα επόμενα βήματα μετά την κατασκευή της, ώστε να έχετε μια επιτυχημένη ιστοσελίδα.

Αν το άρθρο σας φάνηκε χρήσιμο ή σας θύμισε καταστάσεις που είδη περάσατε, στην Websitepro είμαστε στην διάθεση σας για έχετε μια ολοκληρωμένη πρόταση κατασκευής ιστοσελίδας από ανθρώπους με τεράστια εμπειρία στον χώρο.

Καλέστε στο 6980 330581

Pin It on Pinterest