Google Update Florida 2: Μάρτιος 2019 μεγαλύτερη ενημέρωση σε επίπεδο πυρήνα

Google Update Florida 2: Μάρτιος 2019 μεγαλύτερη ενημέρωση σε επίπεδο πυρήνα

Γράφει τα παρακάτω ο

Ο Danny Sullivan της Google επιβεβαίωσε ότι η Google ενημερώνει τον αλγόριθμό της. Τον αποκαλούσε μια άλλη ευρεία βασική ενημέρωση.

Ο Brett Tabke της Pubcon έλαβε προειδοποίηση από την Google ότι επρόκειτο για μια μεγάλη ενημέρωση. Αποφασίστηκε εκ των προτέρων να το ονομάσουμε Ενημέρωση Φλόριντα 2. Μεταδόθηκε από την Google ότι αυτή η ενημέρωση είναι σημαντική και μεγάλη.

Πόσο μεγάλη είναι αυτή η ενημέρωση Google;

Με βάση αυτά που μου έδωσαν, αυτή η ενημέρωση είναι σημαντική. Οι πληροφορίες που μου δόθηκαν είναι ότι αυτή η ενημέρωση είναι μία από τις μεγαλύτερες ενημερώσεις εδώ και χρόνια.

Στο παρελθόν, όταν συνέβη μια μεγάλη ενημέρωση Google, συνήθως σημαίνει την ενσωμάτωση κάτι που άλλαξε βαθιά τον τρόπο ταξινόμησης των ιστότοπων. Η ενημερωμένη έκδοση του περασμένου έτους περιελάμβανε αυτό που ονομάζεται Google Neural Matching.

Επομένως, μπορεί να είναι λογικό να υποθέσουμε ότι κάτι τέτοιο μπορεί να έχει εφαρμοστεί, κρίνοντας από τις αξιόπιστες εμπιστευτικές πληροφορίες που έλαβα.

Ποιος είναι ο στόχος αυτής της ευρείας βασικής ενημέρωσης;

Μια ευρεία βασική ενημέρωση σημαίνει ότι η Google δεν στοχεύει σε καμία θέση ή κάποια συγκεκριμένα σήματα, όπως η ποιότητα. Σε μια ευρεία ενημέρωση βασικού αλγόριθμου, η Google δεν στοχεύει τίποτα.

Μερικοί στη βιομηχανία SEO θεωρούν ότι η Google «στοχεύει» συγκεκριμένες βιομηχανίες. Αλλά ο John Mueller της Google έχει διαψεύσει με συνέπεια ότι αυτές οι γενικές ενημερώσεις βασίζονται σε συγκεκριμένες θέσεις.

Οι ευρείες βασικές ενημερώσεις δεν στοχεύουν σε ιστότοπους, niches ή ιδιότητες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Google είπε ότι σε ευρείες βασικές ενημερώσεις, δεν υπάρχει τίποτα για να διορθωθεί.

Η καλύτερη προσέγγιση για την κατανόηση μιας ευρείας βάσης ενημέρωσης είναι η παραίτηση από προκαταλήψεις που η Google στοχεύει σε χαμηλή ποιότητα σελίδων ή niches. Στη συνέχεια, εστιάστε στους παράγοντες σχετικούς με τη συνάφεια.

Πώς να ανταποκριθείτε σε μια ευρεία βασική ενημέρωση

Έχω αναλύσει πολλές ιστοσελίδες που έχουν επηρεαστεί από ευρείες βασικές ενημερώσεις.

Ένα συνηθισμένο ζήτημα που ανακαλύψαμε είναι αυτό που μοιάζει σαν μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο η Google ερμηνεύει ένα ερώτημα αναζήτησης. Αυτό μπορεί να επηρεάσει τον τρόπο ταξινόμησης μιας σελίδας.

Πολλοί άλλοι παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν και την κατάταξη μιας ιστοσελίδας, όπως οι σύνδεσμοι. Οι σύνδεσμοι παραμένουν ένας πολύ σημαντικός παράγοντας κατάταξης.

Τι είναι μια ευρεία βασική ενημέρωση;

Οι ευρείες βασικές ενημερώσεις είναι βελτιώσεις στον συνολικό αλγόριθμο της Google, με σκοπό την καλύτερη κατανόηση ερωτημάτων αναζήτησης και ιστοσελίδων.

Αυτές οι βελτιώσεις βοηθούν την Google να ταιριάζει με μεγαλύτερη ακρίβεια τα ερωτήματα αναζήτησης σε ιστοσελίδες και να βελτιώνει την ικανοποίηση των χρηστών που πραγματοποιούν αναζήτηση στην Google.

Μπορούμε να πούμε ότι ο βασικός στόχος όλων των ευρείας βάσης ενημερώσεων, ήταν η βελτίωση της ικανοποίησης των χρηστών.

Μία από τις προηγούμενες ευρείες βασικές ενημερώσεις περιελάμβανε την εισαγωγή του Neural Matching (διαβάστε σχετικά με τον αλγόριθμο Neural Matching εδώ). Η προσαρμογή των νευρώνων δεν στοχεύει σε τίποτα. Ήταν απλά ένας τρόπος για τη βελτίωση της συνάφειας των ιστοσελίδων στα αποτελέσματα αναζήτησης, ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα σε ένα ερώτημα αναζήτησης.

Google Update Florida 2: Μάρτιος 2019 μεγαλύτερη ενημέρωση σε επίπεδο πυρήνα

Τι υπάρχει στο Update Called Florida 2;

Η ενημέρωση της Florida της Google ήταν σημαντική στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Ονομάστηκε έτσι επειδή η αλλαγή αλγορίθμου συνέπεσε με το συνέδριο Pubcon Florida SEO.

Οι ψίθυροι για αυτήν την ενημέρωση συμπίπτουν επίσης με τη διάσκεψη του 2019 Pubcon Florida, οπότε αποφασίστηκε από τον Brett Tabke, ιδρυτή του Pubcon και του WebmasterWorld, ότι αυτή η ενημέρωση θα ονομάζεται Google Florida Update 2.

Όπως σημειώσαμε νωρίτερα, η Google καλεί επίσημα αυτήν την ενημερωμένη έκδοση του Μαρτίου 2019.

Δεν υπάρχει τίποτα για να διορθώσετε;

Ο Sullivan πρότεινε την προηγούμενη καθοδήγηση από τις 12 Μαρτίου του 2018 σχετικά με τις ευρείες βασικές ενημερώσεις. Αυτή η καθοδήγηση ήταν μια δήλωση που έγινε σε ένα tweet ότι δεν υπάρχει τίποτα να διορθωθεί.

Εδώ είναι σε αυτό το tweet είπε:

Δεν υπάρχει καμία διόρθωση για σελίδες που μπορεί να αποδίδουν λιγότερο καλά, από το να παραμείνουν επικεντρωμένες στην οικοδόμηση εξαιρετικού περιεχομένου. Με την πάροδο του χρόνου, ίσως το περιεχόμενο σας μπορεί να αυξηθεί σε σχέση με άλλες σελίδες.

Κατά τη γνώμη μου, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι αυτό μπορεί να αφορά τη συνάφεια του περιεχομένου ή και των συνδέσμων με ερωτήματα αναζήτησης. Είναι μια αλλαγή από την πλευρά της Google.

Αυτό καθιστά δύσκολο να εντοπιστεί γιατί μια σελίδα δεν έχει πλέον καλή κατάταξη. Αλλά από τις αναλύσεις μου για περιοχές που έχασαν βαθμολογίες, αυτές οι ενδείξεις υπάρχουν.

Ζητήστε από την Τεχνική Υποστήριξη WordPress να αξιολογήσουμε το SEO της ιστοσελίδας σας και να σας προτείνουμε λύσεις

Καλέστε στο 6980 330 581

 

Ταχύτατες ιστοσελίδες με το νέο πρωτόκολλο HTTP/2

Ταχύτατες ιστοσελίδες με το νέο πρωτόκολλο HTTP/2

Ταχύτατες ιστοσελίδες με το νέο πρωτόκολλο HTTP/2

Ιστοσελίδες με νέες τεχνολογίες, gallery φωτογραφιών, έργα projects με δείγματα έργων, eshop με τεράστιο κατάλογο προϊόντων, νέα εντυπωσιακά video backgrounds, είναι αυτό που χαρακτηρίζει τις νέες σύγχρονες ιστοσελίδες.

Αυτό βέβαια τις κάνει βαριές όσο web performance και έχει γίνει στην ιστοσελίδα σας.Η φόρτωση αυτών των ιστοσελίδων από Mobile συσκευές, είναι ένα άλλο ζήτημα που καλούνται να διαχειριστούν οι Web Developers.

Την λύση έρχεται να δώσει το νέο πρωτόκολλο HTTP/2 μειώνοντας κατακόρυφα τον χρόνο φόρτωσης περιεχομένου, βελτιώνοντας την εμπειρία του επισκέπτη.

Τι είναι το HTTP;

Στην αρχή του κάθε URL εμφανίζεται το ‘http://’ (Hypertext Transfer Protocol),  Πρόκειται για το  πρωτόκολλο επικοινωνίας που χρησιμοποιούν οι browsers, ώστε να μεταφερθούν τα απαραίτητα δεδομένα  από τον server στην οθόνη του χρήστη. Το HTTP κάνει όλη τη δύσκολη δουλειά: εντοπίζει και φέρνει πληροφορίες από το διαδίκτυο στον browser σου. Πληκτρολογώντας ένα URL στην ουσία δημιουργείς ένα  αίτημα HTTP και ζητάς από τον server να σου βρει και να σου εμφανίσει το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας. Η ιδέα για το πρωτόκολλο αυτό ξεκίνησε το 1991 και το HTTP/1.1, η έκδοση που χρησιμοποιούσαμε μέχρι και σήμερα, δημιουργήθηκε το 1999. Από τότε δεν υπήρξε καμία περαιτέρω εξέλιξη.

Η νέα έκδοση HTTP/2.

Η νέα έκδοση του HTTP, το ΗTTP/2 ήρθε το 2015 για να ενθουσιάσει τους γνώστες του αντικειμένου που φροντίζουν να μένουν ενημερωμένοι με κάθε νέα εξέλιξη και να δημιουργήσει ένα πολλαπλά ταχύτερο πρωτόκολλο! Με την εξέλιξη αυτή, το πρώτο πράγμα που μπορεί να παρατηρήσει ο χρήστης είναι η ταχύτερη φόρτωση της ιστοσελίδας που θέλει επισκέπτεται. Τα νέα χαρακτηριστικά του ΗTTP/2 και κυρίως λόγω το multiplexing, της δυνατότητας του εξελιγμένου πρωτοκόλλου μπορεί να επεξεργαστεί περισσότερα HTTP requests ταυτόχρονα.

Βέβαια όλα τα παραπάνω θα τα μάθετε από κάποιον ο οποίος παρακολουθεί τις εξελίξεις και εφαρμόζει όλες τις νέες τεχνοτροπίες. Θα υπάρχουν πάντα οι “λιγότερο σχετικοί” οι οποίοι όχι μόνο αγνοούν την ύπαρξη του HTTP/2, αλλά ενώ για να ενεργοποιηθεί το πρωτόκολλο απαιτεί apachi server με nginx, συμβουλεύουν τους ενδιαφερόμενους ότι δεν χρειάζεται να έχεις nginx και apachi γιατί το διάβασαν σε κάποιο foroum.

Δηλαδή θα πάτε να πάρετε ένα αυτοκίνητο από αυτούς και θα σας πουν ότι δεν χρειάζεστε φρένα γιατί το αυτοκίνητο έχει ABS. Προσοχή οι γνώσεις που έχουν βασίζονται σε διαφορετικές απόψεις διαφόρων σε forums.

Πως λειτουργεί:

Ταχύτατες ιστοσελίδες με το νέο πρωτόκολλο HTTP/2

Multiplexing

Για να εμφανιστεί μια ιστοσελίδα, ο browser δημιουργεί αιτήματα (requests) στον server για να του φέρει τα στοιχεία που απαιτούνται. To ΤCP είναι το πρωτόκολλο που είναι υπεύθυνο για να ‘σπάει’ τα δεδομένα σε πακετάκια και να τα μεταφέρει ασφαλή από δίκτυο σε δίκτυο. Μέχρι τώρα, το HTTP1.1 μπορούσε να επεξεργαστεί ένα request τη φορά, απαιτώντας έτσι πολλές TCP συνδέσεις για να φορτώσει ένα site. Η multiplexing δυνατότητα του HTTP/2 επιτρέπει στο πρωτόκολλο να ανοίγειμια και μοναδική TCP σύνδεση αλλά να επεξεργάζεται πολλά requests ταυτόχρονα και παράλληλα, χωρίς να επηρεάζεται η ακεραιότητα του καθενός από τα υπόλοιπα. Ο χρήστης στέλνει πολλαπλά αιτήματα και λαμβάνει πίσω πληροφορίες σε οποιαδήποτε σειρά, χωρίς αναμονή. Αν για παράδειγμα έχουν σταλεί δυο requests για να εμφανιστούν δυο φωτογραφίες, και το ένα καθυστερεί για να εμφανίσει τη φωτογραφία, το δεύτερο δε θα περιμένει, αλλά θα επιστρέψει κανονικά με τα στοιχεία του. Έτσι οι σελίδες φορτώνουν ταχύτερα, απαιτούνται λιγότεροι πόροι και διευκολύνεται η χρήση ασφαλών συνδέσεων.

Prioritization

Από την άλλη όμως, πρέπει να εμφανίζονται τα requests με μια σειρά προτεραιότητας ώστε το site να φορτώνει βγάζοντας νόημα. Το HTTP/2 έχει αυτή την ικανότητα να θέτει προτεραιότητες και επικοινωνόντας με τον server να υποδεικνύει τη σειρά με την οποία πρέπει να μεταφέρονται τα δεδομένα.

Συμπίεση των headers 

Ο χρήστης χρησιμοποιεί τα headers για να ενημερώσει τους servers σχετικά με το ποιες πληροφορίες απαιτούνται και σε τι μορφή (format) τις θέλει. Τα headers δεν αλλάζουν ιδιαίτερα μεταξύ requests. Έτσι το HTTP1.1 έχανε πολύτιμο χρόνο μεταφέροντας ξανά και ξανά τα ίδια δεδομένα, τα οποία συχνά ήταν και πολύ βαριά. Το HTTP/2 έχει τη δυνατότητα συμπίεσης των headers, μειώνοντας έτσι τον όγκο τους αλλά και τις ‘βόλτες’ που πρέπει να γίνουν για τη μεταφορά τους. Τα χαρακτηριστικά αυτά δίνουν μεγάλη ώθηση στην ταχύτητα φόρτωσης ενός site και βελτιώνουν ιδιαίτερα την εμπειρία του χρήστη από mobile συσκευές.

Server Push

Για να εξοικονομηθεί ακόμη περισσότερος χρόνος, το HTTP/2 αναλύει τα requests του χρήστη και μπορεί πλέον να “προβλέψει” τα επόμενα αιτήματα του. Έτσι, o server στέλνει, εκ των προτέρων, κάποιες σχετικές, έξτρα πληροφορίες που κρίνει ότι είναι πιθανό να χρειαστούν στο μέλλον.

Binary

Ένα ακόμη από τα βασικά χαρακτηριστικά που κάνουν το HTTP/2 να επιταχύνει την κίνηση πληροφοριών είναι ότι λειτουργεί σε δυαδικό σύστημα, το οποίο είναι και η ‘μητρική’ γλώσσα του υπολογιστή. Αυτό βοηθά στην αποσυμφόρηση του δικτύου, ενισχύοντας την ταχύτητά του. Μέχρι τώρα, το προηγούμενο πρωτόκολλο χρησιμοποιούσε εντολές κειμένου για την ολοκλήρωση των requests, τις οποίες έπρεπε στη συνέχεια να μεταφράζει σε δυαδικό σύστημα.

Ταχύτατες ιστοσελίδες με το νέο πρωτόκολλο HTTP/2

Το κέρδος από το πρωτόκολλο HTTP/2

  • Βελτίωση εμπειρίας και ταχύτητας φόρτωσης -και σε mobile
    Τα χαρακτηριστικά του HTTP/2 συμβάλλουν στη σημαντική μείωση των καθυστερήσεων πρόσβασης σε υπηρεσίες διαδικτύου.
  • Φτηνότερο internet
    Αυξάνοντας και βελτιώνοντας την διακίνηση δεδομένων, οι εταιρείες τηλεπικοινωνίας θα μειώσουν τα κόστη λειτουργίας τους διατηρώντας υψηλές ταχύτητες στο ίντερνετ.
  • Αποσυμφόρηση δικτύων – ελεύθεροι πόροι για απομακρυσμένες περιοχές
    Όσοι περισσότεροι υιοθετήσουν το νέο πρωτόκολλο, τόσο περισσότερο θα αποσυμφορίζονται οι πόροι. Συνεπώς, θα ελευθερώνεται bandwidth και πόροι για γεωγραφικά απομακρυσμένες περιοχές.
  • Εμπλουτισμένη, multimedia εμπειρία πλοήγησης
    Τα χαρακτηριστικά και οι τεχνολογίες του HTTP/2, όπως για παράδειγμα η συμπίεση header, “κόβουν” αρκετά bytes από τον όγκο πλούσιου multimedia περιεχομένου.
  • Ασφάλεια
    Από μόνο του το γεγονός ότι χρειάζεται κρυπτογραφημένη σύνδεση για να λειτουργήσει το HTTP/2, προάγει την ασφάλεια στο ίντερνετ. Επίσης, το ότι οι εντολές βρίσκονται σε δυαδικό σύστημα (binary) συμβάλλει στην προστασία των ευαίσθητων δεδομένων που ανταλλάσονται.
  • Καινοτομία
    H εξέλιξη του HTTP/2 είναι η μεγαλύτερη καινοτομία που έχει γίνει στο συγκεκριμένο πρωτόκολλο, από το 1999!
  • Καλύτερο SEO
    Πλέον, για να βελτιώσει κανείς το SEO σε μια σελίδα, πρέπει να πάει ένα βήμα παραπέρα από το front-end, μάρκετινγκ. Το νέο HTTP -με τις καινοτόμες τεχνολογίες του- φέρνει μια μεγάλη αλλαγή και επαναπροσδιορίζει τι σημαίνει βελτίωση SEO, από τη βάση.

Αποκτήστε και εσείς από την Websitepro μια ιστοσελίδα βασισμένη σε HTTP/2 πρωτόκολλο για να απολαμβάνετe εσείς και οι επισκέπτες σας ταχύτατη εμπειρία πλοήγησης.

 

Κατασκευή ιστοσελίδων

Κατασκευή ιστοσελίδων

Η κατασκευή ιστοσελίδων έχει σαν στόχο την καλύτερη δυνατή παρουσίαση μιας επιχείρησης, επαγγέλματος, καλλιτέχνη, E-shop για online πωλήσεις και διαφόρων άλλων κατηγοριών ανθρώπων, επαγγελματιών, επιχειρήσεων, οργανισμών που θέλουν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους στο internet.

Για να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, πρέπει αυτός που θα αναλάβει την κατασκευή της ιστοσελίδας, να έχει πάρει μια συνέντευξη από τον ενδιαφερόμενο, για να μπορέσει να κατανοήσει τις ιδιαιτερότητες, το κοινό που στοχεύει η ιστοσελίδα, και το γενικό μήνυμα που θα περνάει στους επισκέπτες.

Η γνώση μιας πλατφόρμας ή μιας τεχνολογίας κατασκευής ιστοσελίδων δεν αρκεί, για να δημιουργηθεί μια επιτυχημένη ιστοσελίδα. Χρειάζονται συνδυασμοί γνώσεων προγραμματισμού, εικαστικής επεξεργασίας, internet marketing και πάνω από όλα φαντασία.

Σήμερα κάποιος που θέλει να κατασκευάσει μια ιστοσελίδα, πέφτει σε έναν κυκεώνα προσφορών και πληροφοριών για την κατασκευή ιστοσελίδων, που είναι πολύ εύκολο να καταλήξει στην παγίδα του “το πλήρωσα 2 φορές“.

Κάνοντας αναζήτηση στο Google με την λέξη κλειδί “κατασκευή ιστοσελίδων“, θα βρείτε τίτλους που ο ένας με τον άλλον έρχονται σε μια τρομακτική αντίθεση πχ:

κατασκευή ιστοσελίδων δωρεάν

κατασκευή ιστοσελίδας με 80 ευρώ

κατασκευή ιστοσελίδας από 500 ευρώ

κατασκευή ιστοσελίδας από 300 ευρώ

κατασκευή ιστοσελίδας με 20 ευρώ τον μήνα

Eshop από 700 €

Σίγουρα ένας λογικός άνθρωπος σαστίζει και του είναι αδύνατο να κατανοήσει το σκεπτικό του κάθε τίτλου. Αρχίζει να σκέπτεται ότι η κατασκευή ιστοσελίδας μπορεί να είναι δωρεάν ή να φτάνει και τα 1000 ευρώ.

Για να δούμε καλύτερα αυτό που συμβαίνει, φανταστείτε ότι σκοπεύεται να αγοράσετε ένα αυτοκίνητο και συναντάτε αυτούς τους τίτλους. Αντικαταστήστε την λέξη Κατασκευή ιστοσελίδων με την λέξη Αγορά αυτοκινήτου, και πείτε μου σε ποιος τίτλος θα σας φαινόταν λογικότερος.

Το σίγουρο είναι ότι κανένας και καμία εταιρεία δεν δίνει κάτι δωρεάν και αν το δίνει σίγουρα δεν έχει αξία, αλλιώς θα την κοστολογούσε. Επί σεις εκείνος που πουλάει ένα προϊόν ή υπηρεσία με 80€ σε σχέση με τον άλλον που την πουλάει 500€ κάπου έχουν διαφορά.

Με λίγα λόγια εδώ υπάρχει το ρητό “ότι πληρώσεις παίρνεις“. Για τον λόγο αυτό πρέπει να ξεκαθαρίσετε από την αρχή τι θα πάρετε με 80€ και γιατί έχει διαφορά με εκείνον που σας το δίνει 500€. Θέμα “κινέζικου” δεν παίζει σίγουρα. Ο γνώμονας βέβαια είναι τι ακριβώς θέλω να φτιάξω. Αν ξεκινώ να φτιάξω κάτι για την πλάκα μου, θα επιλέξω αυτόν με τα 80€, ή τον άλλον με το δωρεάν.

Υπάρχουν και διάφορες πλατφόρμες κατασκευής ιστοσελίδων τύπου (τζάμπα) για τον ανάλογο ενδιαφερόμενο όπως π.χ η Wix  www.wix.com είναι κάτι σαν το IKEA (Καλή τύχη στην συναρμολόγηση). Είναι μια πάρα πολύ καλή λύση για το www.periptero-alepoxori.gr το οποίο δεν έχει ανάγκη κάποιας σοβαρής παρουσίας στο internet οπότε έφτιαξε κάτι για την πλάκα του δωρεάν.

Ο επαγγελματίας που θέλει η παρουσία του στο internet να έχει υπόσταση, να έχει επισκέπτες, να αναβαθμίζει συνεχώς τις υπηρεσίες του θα προσπαθήσει να φτιάξει μια ιστοσελίδα η οποία θα του αποφέρει κέρδη.

Θα πρέπει να επιλέξει μια εταιρεία ή έναν επαγγελματία στην κατασκευή ιστοσελίδων, ο οποίος θα είναι δίπλα του σε κάθε νέο ζήτημα που θα προκύψει, είτε αυτό είναι προσθήκη extra λειτουργιών, αναβάθμιση, προώθηση στις μηχανές αναζήτησης.

Θα πρέπει να έχει πληρώσει τις υπηρεσίες κατασκευής ιστοσελίδας για να μπορεί να ζητήσει αποτελέσματα ή ευθύνες. Ο ξάδερφος, ο hacker της γειτονιάς, η φίλη της ανιψιάς του κουμπάρου, που έφτιαξαν κάτι δωρεάν δεν χρίζουν ευθυνών.

Ζητήστε αναλυτικό κοστολόγιο, χρονοδιάγραμμα εργασιών και δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης στο μέλλον. Κάντε έρευνα αγοράς  και συγκρίνετε αυτό που σας δίνει ο κάθε ένας, πάντα με αναλυτικό κοστολόγιο. Ψάξτε το “αλλά” πίσω από το δωρεάν.

Η κατασκευή ιστοσελίδων δεν είναι απλή υπόθεση και θα κ