Websitepro: Η καλύτερη επιλογή για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας

Websitepro: Η καλύτερη επιλογή για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας

Στη σημερινή εποχή, η παρουσία στο διαδίκτυο είναι απαραίτητη για κάθε επιχείρηση ή επαγγελματία που θέλει να αναπτυχθεί. Η Websitepro σας προσφέρει μια καλοσχεδιασμένη και λειτουργική ιστοσελίδα που θα σας βοηθήσει να προβάλετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, να δημιουργήσετε μια θετική εικόνα για την επιχείρησή σας και να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες.

Η Websitepro είναι μια εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων με μεγάλη εμπειρία και εξειδίκευση. Με έμφαση στην ποιότητα και την καινοτομία, η Websitepro προσφέρει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών κατασκευής ιστοσελίδων, από απλές ιστοσελίδες επαγγελματικής παρουσίασης έως e-shops και custom εφαρμογές. 

Ακολουθόντας τις νέες τεχνολογίες έχει προσαρμόσει ως βασικό εργαλείο για την κατασκευή ιστοσελίδων, την τεχνητή νοημοσύνη Artificial intelligence (AI).

 

 

Websitepro: Η καλύτερη επιλογή για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας

 

 

Γιατί να επιλέξετε τη Websitepro για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας;

  • Προσφέρουμε μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών κατασκευής ιστοσελίδων για να καλύψουμε τις ανάγκες κάθε επιχείρησης ή επαγγελματία.
  • Είμαστε εξειδικευμένοι στη χρήση των τελευταίων τεχνολογιών και trends για να σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα που θα ξεχωρίσει.
  • Έχουμε μεγάλη εμπειρία στη δημιουργία ιστοσελίδων που είναι φιλικές προς τις μηχανές αναζήτησης (SEO), ώστε να μπορείτε να βρίσκεστε πιο εύκολα στο διαδίκτυο.
  • Διαθέτουμε ένα έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό που θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας.

Ποια είναι τα οφέλη μιας ιστοσελίδας από τη Websitepro;

  • Μια ιστοσελίδα από τη Websitepro θα σας βοηθήσει να προβάλετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας σε ένα ευρύτερο κοινό.
  • Θα δημιουργήσει μια θετική εικόνα για την επιχείρησή σας και θα την κάνει πιο αξιόπιστη.
  • Θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
  • Θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Εάν ψάχνετε για μια εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων που θα σας προσφέρει υψηλή ποιότητα και εξυπηρέτηση, η Websitepro είναι η ιδανική επιλογή για εσάς.

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να μάθετε περισσότερα για τις υπηρεσίες μας και να σχεδιάσουμε μαζί την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας.

Websitepro: Η καλύτερη επιλογή για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας

Αίτηση Επικοινωνίας

15 + 12 =

Κατασκευή ιστοσελίδας με AI

Κατασκευή ιστοσελίδας με AI

Η πρώτη κατασκευή ιστοσελίδας με AI είναι γεγονός από την Websitepro

Κατασκευή ιστοσελίδας με AI

Η Websitepro, με τη χρήση του AI (Artificial intelligence), κατασκεύασε την πρώτη ιστοσελίδα που εκμεταλλεύεται τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης AI για την κατασκευή ιστοσελίδας.

Η πρωτοποριακή τεχνολογία της Elegant με τις εξειδικευμένες δυνατότητες του Θέματος Divi, μας επέτρεψε να δημιουργήσουμε μοναδικά και αποτελεσματικά websites που προσαρμόζονται αυτόματα στις ανάγκες και τις προτιμήσεις του κάθε πελάτη.

Training at Home

Training at Home

Η ιστοσελίδα Training at Home κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου με την χρήση του AI. Τα κείμενα οι τίτλοι, το περιεχόμενο, οι ρυθμίσεις S.E.O. , οι φωτογραφίες και τα γραφικά δημιουργήθηκαν με την χρήση της τεχνητής νοημοσύνης.

ΑΙ Artificial intelligence - Τεχνητή Νοημοσύνη

Ο όρος τεχνητή νοημοσύνη αναφέρεται στον κλάδο της πληροφορικής ο οποίος ασχολείται με τη σχεδίαση και την υλοποίηση υπολογιστικών συστημάτων που μιμούνται στοιχεία της ανθρώπινης συμπεριφοράς τα οποία υπονοούν έστω και στοιχειώδη ευφυΐα:
μάθηση, προσαρμοστικότητα, εξαγωγή συμπερασμάτων, κατανόηση από συμφραζόμενα, επίλυση προβλημάτων κλπ.

Ο Τζον Μακάρθι όρισε τον τομέα αυτόν ως «επιστήμη και μεθοδολογία της δημιουργίας νοημόνων μηχανών».

Η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί σημείο τομής μεταξύ πολλαπλών επιστημών όπως της πληροφορικής, της ψυχολογίας, της φιλοσοφίας, της νευρολογίας, της γλωσσολογίας και της επιστήμης μηχανικών, με στόχο τη σύνθεση ευφυούς συμπεριφοράς, με στοιχεία συλλογιστικής, μάθησης και προσαρμογής στο περιβάλλον, ενώ συνήθως εφαρμόζεται σε μηχανές ή υπολογιστές ειδικής κατασκευής.

Διαιρείται στη συμβολική τεχνητή νοημοσύνη, η οποία επιχειρεί να εξομοιώσει την ανθρώπινη νοημοσύνη αλγοριθμικά χρησιμοποιώντας σύμβολα και λογικούς κανόνες υψηλού επιπέδου, και στην υποσυμβολική τεχνητή νοημοσύνη, η οποία προσπαθεί να αναπαράγει την ανθρώπινη ευφυΐα χρησιμοποιώντας στοιχειώδη αριθμητικά μοντέλα που συνθέτουν επαγωγικά νοήμονες συμπεριφορές με τη διαδοχική αυτοοργάνωση απλούστερων δομικών συστατικών («συμπεριφορική τεχνητή νοημοσύνη»), προσομοιώνουν πραγματικές βιολογικές διαδικασίες όπως η εξέλιξη των ειδών και η λειτουργία του εγκεφάλου («υπολογιστική νοημοσύνη»), ή αποτελούν εφαρμογή στατιστικών μεθοδολογιών σε προβλήματα ΤΝ.

Κατασκευή ιστοσελίδας με AI

Η κατασκευή της ιστοσελίδας με AI, ακούγεται σαν κάτι απλό. Η αλήθεια είναι ότι σε αυτά τα πρώτα βήματα στην χρήση του AI, απαιτούνται γνώσεις πάνω στο AI και την σωστή χρήση του.

Η Elegant εταιρεία κατασκευής WordPress Themes δούλεψε πολύ πριν και αφιέρωσε τεράστιους πόρους στην ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης και ειδικότερα στην ναυαρχίδα των θεμάτων της το Divi Theme.

Η Websitepro ακολουθόντας πάντα τις νέες τεχνολογίες επένδυσε και αυτή στην ειδίκευση κατασκευής ιστοσελίδων με την χρήση του AI. Το αποτέλεσμα κατέπληξε και εμάς και τους πελάτες.

Η τεχνητή νοημοσύνη μας έδινε συνεχώς περιεχόμενο που δεν μπορούσαμε να φανταστούμε, εστιασμένο σε αριθμό λέξεων, τόνο φωνής, γλώσσα.

Το AI είναι το μέλλον και η Websitepro ξεκίνησε αυτό το όμορφο ταξίδι.

Κατασκευή ιστοσελίδας με AI
Κατασκευή ιστοσελίδας με AI
Κατασκευή ιστοσελίδας με AI
Κατασκευή ιστοσελίδας με AI

Η ιστοσελίδα σας με την χρήση του ΑΙ

Ζητήστε μα να κατασκευάσουμε την δική σας ιστοσελίδα με την χρήση τεχνολογίας αιχμής. Συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας για να σας καλέσουμε.
Eshop B2B. Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να ξεκινήσετε

Eshop B2B. Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να ξεκινήσετε

Eshop B2B είναι η διαδικασία μάρκετινγκ και πώλησης προϊόντων μεταξύ δύο επιχειρήσεων στο διαδίκτυο μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος.

Ο στόχος είναι απλός: επεκτείνετε την προσέγγιση πελατών και μειώστε το κόστος εξυπηρέτησης για να αυξήσετε τα έσοδα για την επιχείρησή σας. 

Πώς όμως ξεκινάτε μια επιχείρηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο B2B και τι επιφυλάσσει το μέλλον; 

Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι με αυτό το μοντέλο ηλεκτρονικού εμπορίου, μην ανησυχείτε. Αυτός ο οδηγός θα σας καθοδηγήσει στο πώς λειτουργεί, πως να ξεκινήσετε ένα Eshop και επιτυχημένα παραδείγματα ηλεκτρονικού εμπορίου B2B για να εμπνεύσετε τις δικές σας λειτουργίες.

 

Πώς λειτουργεί το Eshop B2B

Το Business-to-business (ή B2B) αναφέρεται στην πώληση προϊόντων και υπηρεσιών απευθείας μεταξύ δύο επιχειρήσεων. 

Ως επιχειρηματικό μοντέλο, το B2B διαφέρει σημαντικά από το B2C, όπου οι επιχειρήσεις πωλούν απευθείας στους καταναλωτές. Το ηλεκτρονικό εμπόριο B2B περιλαμβάνει συναλλαγές μεταξύ ενός κατασκευαστή και ενός χονδρέμπορου ή ενός χονδρέμπορου και ενός λιανοπωλητή, μέσω μιας διαδικτυακής πύλης πωλήσεων.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο B2B είναι ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα μοντέλα πωλήσεων. Ορισμένες εκτιμήσεις αποτιμούν την παγκόσμια αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου B2B σε πάνω από 12 τρισεκατομμύρια δολάρια, καταλαμβάνοντας το 13% των συνολικών πωλήσεων B2B στις ΗΠΑ.

Η καινοτομία και η τεχνολογία από πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου B2B συνέβαλαν στην προώθηση του κινήματος. Η επιχείρηση B2B περιελάμβανε παραδοσιακά διαδικασίες έντασης εργασίας, χειρωνακτικές πωλήσεις και διαδικασίες μάρκετινγκ. Η εισαγωγή του ψηφιακού εμπορίου βοηθά αυτές τις επιχειρήσεις να μειώσουν το κόστος και να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα μέσω της αυτοματοποίησης του ηλεκτρονικού εμπορίου .

Οι πωλητές B2B συνεργάζονται με:

  • Χονδρέμποροι
  • Μεγάλοι λιανοπωλητές
  • Οργανισμοί όπως σχολεία ή μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί 
  • Μεταπωλητές

Οι αγοραστές και οι πωλητές μπορούν πλέον να συναντιούνται σε ένα ψηφιακό σπίτι, υποβάλλοντας και διαχειριζόμενοι παραγγελίες από τα κινητά τους τηλέφωνα και δημιουργώντας νέες ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις να συνδεθούν με διανομείς και προμηθευτές.

Η αυτοματοποίηση της διαδικασίας χονδρικής B2B

Η αυτοματοποίηση της διαδικασίας χονδρικής σε Eshop B2B, αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο χτίζουμε την ομάδα μας.Μας εμποδίζει να χάσουμε παραγγελίες στις 2 το πρωί και εμποδίζει τους πελάτες μας να περιμένουν να κάνουν μια παραγγελία μέχρι να είμαστε στο γραφείο. Απλώς λύνει τόσα πολλά προβλήματα»

— Paul Hodge, Διευθύνων Σύμβουλος της Laird Superfood

Τα βασικά πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου B2B περιλαμβάνουν:

  • Αυτοματοποιημένες διαδικασίες πωλήσεων μεταξύ επιχειρήσεων, προμηθευτών και διανομέων
  • Μειωμένο κόστος υποδομών και γενικών εξόδων 
  • Λιγότερη ανάγκη για μεσάζοντες, υψηλότερες προοπτικές ανάπτυξης
  • Δυνατότητα πρόσβασης σε μαζική αγορά σε κλίμακα
  • Η επώνυμη παρουσία του Omnichannel διαθέσιμη 24/7
  • Καλύτερες σχέσεις συνεργατών
  • Υψηλή παραγωγικότητα των εργαζομένων 

Η πανδημία COVID-19 εξέθεσε πολλές αδυναμίες στις αλυσίδες εφοδιασμού και τα πολλά ελαττώματα στις ροές εργασίας B2B. Η ασημένια επένδυση ήταν η κίνηση προς τις διαδικτυακές πωλήσεις. Αν και μπορεί να φαίνεται τρομακτικό να μετακινήσετε ολόκληρη την επιχείρησή σας B2B στο διαδίκτυο, όσοι αποκομίζουν τα οφέλη της καλύτερης εμπειρίας πελατών, της βελτιωμένης παραγγελίας και των νέων ροών εσόδων για την εταιρεία τους.

Τύποι ηλεκτρονικού εμπορίου B2B

Εάν μόλις ξεκινάτε το ηλεκτρονικό εμπόριο B2B, πιθανότατα θα πέσετε σε μία από τις ακόλουθες τρεις κατηγορίες. Κάθε μία έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά της και πολλές επιχειρήσεις λειτουργούν σε πολλές κατηγορίες ταυτόχρονα. 

B2B2C

Το B2B2C, ή από επιχείρηση σε επιχείρηση σε καταναλωτή, πουλά απευθείας στον καταναλωτή χωρίς να χρησιμοποιεί μεσάζοντα. Οι χονδρέμποροι ή οι κατασκευαστές παράγουν αγαθά. Αυτά τα αγαθά στη συνέχεια πωλούνται σε οντότητες B2B που τα πωλούν απευθείας στον καταναλωτή. 

Σε ένα περιβάλλον ηλεκτρονικού εμπορίου, μια επιχείρηση B2B2C συχνά περιλαμβάνει μια ψηφιακή βιτρίνα που παρουσιάζει τον κατάλογο προϊόντων της. Ο καταναλωτής μπορεί να γνωρίζει ή να μην γνωρίζει ότι το προϊόν δεν δημιουργείται απευθείας από την επιχείρηση. 

ΧΟΝΔΡΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ

Σε μια εγκατάσταση χονδρικής, οι επιχειρήσεις αγοράζουν προϊόντα χύμα από διανομείς ή κατασκευαστές για να τα προσφέρουν στη συνέχεια προς πώληση στον καταναλωτή σε τιμές λιανικής. 

Εάν είστε προμηθευτής χονδρικής, οι αγορές B2B με γνώμονα τον αγοραστή είναι ένας καλός τρόπος για να διαφημίσετε τα προϊόντα σας σε αγοραστές και λιανοπωλητές με λιγότερη προσπάθεια μάρκετινγκ. Υπάρχουν αγορές προσανατολισμένες στον αγοραστή όπου υπάρχουν πολλοί αγοραστές και λιγότεροι πωλητές. 

Οι αγοραστές σε αυτήν την περίπτωση έχουν τις δικές τους διαδικτυακές αγορές. Προσκαλούν προμηθευτές και κατασκευαστές να δείξουν τα προϊόντα τους και να δέχονται προσφορές από διαφορετικούς πωλητές. 

Κατασκευαστής

Οι κατασκευαστές παράγουν αγαθά σε μεγάλες ποσότητες που στη συνέχεια πωλούνται σε άλλους προμηθευτές, χονδρεμπόρους ή κατασκευαστές. Για παράδειγμα, ένας κατασκευαστής μπορεί να παράγει εξειδικευμένα κορδόνια παπουτσιών. 

Αυτά τα κορδόνια πωλούνται στη συνέχεια σε έναν κατασκευαστή υποδημάτων πολυτελείας, όπου συναρμολογούν το παπούτσι και προσθέτουν το σήμα τους. Από εκεί, τα ολοκληρωμένα παπούτσια μπορούν να πωληθούν χύμα σε χονδρεμπόρους. 

Με τους καιρούς που αλλάζουν, οι κατασκευαστές είναι επιφορτισμένοι με την κάλυψη της ψηφιακής ζήτησης. Οι χονδρέμποροι, οι προμηθευτές, άλλες οντότητες B2B και οι καταναλωτές αναζητούν αυξημένη ευελιξία στον τρόπο με τον οποίο αγοράζουν κατασκευασμένα είδη. Οι επιχειρήσεις χρειάζονται ολοένα και περισσότερο τους κατασκευαστές για να μπορούν να ολοκληρώνουν τις ηλεκτρονικές συναλλαγές με πρόσβαση σε εξατομικευμένες λειτουργίες όπως η τιμολόγηση, το χρονοδιάγραμμα παραγωγής ή το μέγεθος. 

Διανομέας

Οι διανομείς φροντίζουν για τη συσκευασία, την αποστολή και το μάρκετινγκ, κάτι που ένας κατασκευαστής μπορεί να μην θέλει να κάνει εσωτερικά. Οι κατασκευαστές έχουν τη δυνατότητα να συνεργαστούν με διανομείς για να πουλήσουν τα προϊόντα τους. 

Μπορεί να δημιουργηθεί διαδικτυακή συνεργασία κατασκευαστή και διανομέα. Καταλήγοντας σε συμφωνίες μέσω μιας διαδικτυακής πλατφόρμας, ο κατασκευαστής και ο διανομέας μπορούν να επιτύχουν ταχύτερες, πιο βελτιωμένες αλυσίδες εφοδιασμού για να ανταποκριθούν ή να ξεπεράσουν τις προσδοκίες των πελατών. 

Όπως μπορείτε να φανταστείτε, η συγκέντρωση μεριδίου αγοράς προσφέροντας μια εξαιρετική εμπειρία πελάτη είναι μια ανταγωνιστική αναζήτηση. Αυτό καθιστά απαραίτητη τη βελτιστοποίηση των οικονομικά αποδοτικών πρωτοβουλιών διανομής. 

Πάρτε για παράδειγμα το Fulfillment by Amazon . Σήμερα, πολλές νέες και καθιερωμένες επιχειρήσεις επιλέγουν να αναθέσουν σε τρίτους τις δραστηριότητες εκπλήρωσής τους σε οικονομικά αποδοτικούς κολοσσούς ηλεκτρονικού εμπορίου όπως η Amazon. 

 

 

Στάδια μιας επιχείρησης B2B

Κανένα επιχειρηματικό ταξίδι B2B δεν είναι το ίδιο. Ωστόσο, υπάρχουν μερικές βασικές φάσεις που περνάει κάθε επιχείρηση B2B καθώς αναπτύσσεται. Ακολουθεί μια πιο προσεκτική ματιά στο πώς μια επιχείρηση μεταβαίνει από μια startup σε μια ώριμη και κερδοφόρα λειτουργία. 

Ξεκίνα το δικό σου Eshop B2B

Σκεφτείτε τη φάση εκκίνησης ως τη φάση του σπινθήρα όπου όλες οι ιδέες είναι δίκαιο παιχνίδι. Σε αυτό το στάδιο, έχετε περάσει από τη διαδικασία ιδεασμού και έχετε κάνει μια σταθερή επιλογή να ξεκινήσετε την επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου B2B. 

Δοκιμάζετε την αγορά επιλέγοντας μια ιδέα, την φέρνετε στη ζωή και αποκτώντας αυτές τις πρώτες πωλήσεις. 

Το στάδιο εκκίνησης είναι το στάδιο ανατροφοδότησης. 

Καθώς πραγματοποιείτε πωλήσεις (ή αποτυγχάνετε) και λαμβάνετε σχόλια από την αγορά, αυτή είναι η τέλεια στιγμή για να είστε ευκίνητοι και να προσαρμοστείτε ώστε να ανταποκριθείτε στη ζήτηση της αγοράς. 

Επιπλέον, αρκετοί βασικοί στόχοι είναι σχετικοί κατά τη φάση εκκίνησης, όπως: 

  • Επικύρωση του ελάχιστου βιώσιμου προϊόντος σας μέσω πωλήσεων
  • Η διασφάλιση της startup ιδέας σας λύνει ένα πρόβλημα και προσφέρει αξία
  • Υπολογισμός της συνολικής διευθυνσιοδοτήσιμης αγοράς (TAM)
  • Δημιουργία αναγνωρισιμότητας επωνυμίας

Ωστόσο, η επίτευξη αυτών των στόχων δεν πρόκειται να συμβεί χωρίς το μερίδιο των προκλήσεων εκκίνησης. Σε αυτό το στάδιο, μπορεί να ανακαλύψετε ότι το προϊόν σας απέτυχε και ότι το κοινό σας δεν ενδιαφέρεται τόσο πολύ να αγοράσει αυτό που πουλάτε. Αυτό συμβαίνει επειδή είναι εύκολο να υπερεκτιμήσετε οι ίδιοι τις γνώσεις σας για την αγορά ως καταναλωτής. 

Από την άλλη, θα μπορούσε να συμβεί το εντελώς αντίθετο. Η ζήτηση για το προϊόν σας μπορεί να είναι τόσο υψηλή που να σας τελειώσουν τα λίγα προϊόντα που δημιουργήσατε για δοκιμή. 

Καθώς προσπαθείτε να δημιουργήσετε περισσότερα, οι καταναλωτές απορρίπτονται από την ανακοίνωσή σας που δεν είναι διαθέσιμο. Ομολογουμένως, το τελευταίο σενάριο είναι συχνά η εξαίρεση παρά ο κανόνας.  

Οι περισσότερες επιχειρήσεις δυσκολεύονται να πραγματοποιήσουν πωλήσεις στην αρχή και κερδίζουν γρήγορα έλξη. Αλλά αυτό είναι εντάξει. Δεν σημαίνει απαραίτητα ότι η επιχειρηματική σας ιδέα δεν είναι πολύτιμη. 

Καθώς ακούτε σχόλια, πειραματίζεστε με διαφορετικές επαναλήψεις του προϊόντος σας και πουλάτε σε διαφορετικά τμήματα της αγοράς σας, θα αρχίσετε τελικά να βλέπετε ανάπτυξη. Αυτό μας οδηγεί στο επόμενο στάδιο. 

Ανάπτυξη Eshop B2B

Στο στάδιο της ανάπτυξης, μερικά πράγματα αρχίζουν να ενώνονται για εσάς. Οι πωλήσεις σας αυξάνονται, είναι πιο προβλέψιμες και νέοι πελάτες σας ανακαλύπτουν καθημερινά. 

Εδώ μπορείτε να αρχίσετε να αποκτάτε λίγο χώρο για να πειραματιστείτε με προσφορές, πιθανές συνεργασίες και την ευκαιρία να επανεπενδύσετε στους τομείς της υψηλότερης απόδοσης επένδυσης (ROI) της επιχείρησης. 

Το στάδιο ανάπτυξης σημαίνει επίσης ότι επανεξετάζετε συνεχώς τα συστήματά σας, πώς αντιμετωπίζετε τις αλυσίδες εφοδιασμού και επαναλαμβάνετε την προσέγγισή σας στις λειτουργίες. 

Μερικοί στόχοι στο στάδιο της ανάπτυξης είναι: 

  • Αναζητήστε πρόσθετη χρηματοδότηση από επενδυτές, εάν αυτό είναι μέρος της στρατηγικής ανάπτυξής σας
  • Πρόσληψη βασικών υπαλλήλων 
  • Συνέχιση της οικοδόμησης σχέσεων προμηθευτών
  • Πειραματισμός με τακτικές μάρκετινγκ B2B

Η ανάπτυξη μπορεί να είναι επώδυνη. Οι αγορές αλλάζουν γρήγορα, πράγμα που σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις σας μπορεί να είναι ευάλωτες σε μεταβαλλόμενες απαιτήσεις, δαπανηρά λάθη ή έντονο ανταγωνισμό. Ωστόσο, εάν αξιοποιηθεί σωστά, το στάδιο ανάπτυξης οδηγεί τελικά την επιχείρησή σας στο σημείο όπου είναι έτοιμη να επεκταθεί πιο επιθετικά. 

Επέκταση Eshop B2B

Το στάδιο της επέκτασης είναι όπου μπορείτε να περιμένετε ανάπτυξη ραβδιών χόκεϊ. 

Δηλαδή, η ανάπτυξη ανεβαίνει μόνο προς τα πάνω και προς τα δεξιά σύμφωνα με τα διαγράμματα πωλήσεών σας καθώς αυξάνονται οι ταμειακές ροές, προχωράτε πέρα ​​από την ισοτιμία και διαφοροποιείτε τα κανάλια διανομής σας. 

Ανάλογα με τις ανάγκες της αγοράς καθώς και τις ανάγκες της εταιρείας σας, ορισμένοι κοινοί στόχοι επέκτασης μπορεί να είναι:

  • Πρόσληψη κορυφαίων ταλέντων
  • Ανάπτυξη μιας βιώσιμης στρατηγικής υποστήριξης πελατών
  • Δημιουργία μιας πιο εξελιγμένης εμπειρίας μάρκετινγκ σε όλα τα κανάλια
  • Διατήρηση της ανάπτυξης κάθε τρίμηνο

Στο στάδιο της επέκτασης, οι προκλήσεις εξακολουθούν να υπάρχουν. Ο ανταγωνισμός είναι πιθανότατα έντονος, παλεύετε για να διατηρήσετε το μερίδιο αγοράς και τα έσοδα βασίζονται σε κρίσιμες αποφάσεις σχετικά με τον προϋπολογισμό. 

Τώρα έχετε πόρους για να επενδύσετε για να λύσετε αυτές τις προκλήσεις και να βελτιώσετε στρατηγικά τις προσφορές σας. 

Λήξη

Στο στάδιο της ωρίμανσης, οι πωλήσεις σας είναι προβλέψιμες, μπορείτε να βασιστείτε σε μελλοντικές προβλέψεις για να διατηρήσετε τις ταμειακές ροές και την ανάπτυξη και μπορείτε να προσλάβετε όπως απαιτείται. 

Σε αυτό το στάδιο, είναι πιθανό:

  • Ψάχνετε να επεκτείνετε την προσφορά των προϊόντων σας
  • Δοκιμές νέων αγορών
  • Επένδυση στη νέα τεχνολογία
  • Δυνητικά εξετάζοντας στρατηγικές εξόδου
  • Επέκταση των καμπανιών μάρκετινγκ για να διατηρήσετε την ανάπτυξη 

Το στάδιο της ωριμότητας είναι όπου προσδιορίζετε με ακρίβεια τα περιθώρια κέρδους σας. 

Είστε εξοικειωμένοι με την αγορά-στόχο σας, γνωρίζετε τι τους αρέσει και ευχαριστείτε συνεχώς τους πελάτες σας με την εξαιρετική υποστήριξη πελατών και ένα πολύτιμο προϊόν. 

Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης, έχετε την επιλογή να περιστρέψετε, να δοκιμάσετε κάτι νέο, να σχεδιάσετε τη στρατηγική εξόδου σας ή να δοκιμάσετε νέες προσεγγίσεις για τον τρόπο που κάνετε τις επιχειρήσεις σας. 

Σε αυτό το στάδιο, έχετε πετύχει ένα τεράστιο ορόσημο. Τα κατάφερες. 

Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να αναπνέετε ευκολότερα και να βασίζεστε σε αξιόπιστες καθημερινές λειτουργίες, καθιερωμένα επιχειρηματικά συστήματα και ρουτίνες που διασφαλίζουν την κερδοφορία. 

 

Στο επόμενο άρθρο θα εξετάσουμε Τακτικές μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου B2B

 

 

Αν σας άρεσε το άρθρο κοινοποιήστε στα Social Media με τα κουμπιά που θα βρείτε παρακάτω.

 

WOOCOMMERCE ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ TIKTOK

WOOCOMMERCE ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ TIKTOK

Μια νέα επέκταση Woocommerce ανακοινώθηκε ότι θα δημιουργηθεί με σκοπό να επιτρέψει τη διαφήμιση εμπόρων στo ΤικΤοκ

 

SAN FRANCISCO , 25 Μαΐου 2022 /PRNewswire/ 

Η WooCommerce, η κορυφαία πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου ανοιχτού κώδικα, ανακοίνωσε σήμερα μια στρατηγική συνεργασία με την TikTok, μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες πλατφόρμες περιεχομένου στον κόσμο με ένα δισεκατομμύριο χρήστες παγκοσμίως.

Το TikTok και το WooCommerce συνεργάζονται για να συνδέσουν τα 3,7 εκατομμύρια καταστήματα Woo-powered και την κοινότητα TikTok με μια νέα, επίσημη επέκταση TikTok για WooCommerce  – διαθέσιμη τώρα στο WooCommerce Marketplace. 

Η νέα επέκταση επιτρέπει στους εμπόρους να συγχρονίζουν τον κατάλογό τους με το TikTok και να προωθούν τα προϊόντα τους μέσω διαφημίσεων στους ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες παγκοσμίως. 

Smart Video Generator

Οι έμποροι μπορούν πλέον να δημιουργούν εγγενείς διαφημίσεις TikTok “in-feed” με δυνατότητα κοινής χρήσης απευθείας από τον πίνακα ελέγχου WooCommerce.  Συμπεριλαμβάνετε μι ενσωματωμέν Smart Video Generator που απλοποιεί τη διαδικασία δημιουργώντας διαφημίσεις βίντεο χρησιμοποιώντας εικόνες υπαρχόντων προϊόντων. 

Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης τη χρήση ενός προηγμένου εικονοστοιχείου TikTok στον ιστότοπο ενός εμπόρου για συνεχή παρακολούθηση της απόδοσης της καμπάνιας.

Η ενοποίηση θα προσφέρει πρόσβαση κατά προτεραιότητα σε όλες τις λειτουργίες ηλεκτρονικού εμπορίου που σχεδιάζει να κυκλοφορήσει το TikTok τους επόμενους μήνες.

“Η κοινότητα του TikTok λατρεύει να ανακαλύπτει νέες επιχειρήσεις και προϊόντα και έχουμε δει αμέτρητους εμπόρους να αυξάνουν το κοινό τους αγκαλιάζοντας τη δημιουργικότητα και την αυθεντικότητα της πλατφόρμας TikTok.

Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με το WooCommerce για να βοηθήσουμε τους εμπόρους τους να δημιουργήσουν ουσιαστικές παρουσίες και να οδηγήσουν πωλήσεις στο TikTok.” Melissa Yan, Επικεφαλής του Ecosystem Partnerships, TikTok

“Το TikTok είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο διαφημιστικό κανάλι που μπορούν να επωφεληθούν από τους εμπόρους, ήταν η κορυφαία εφαρμογή από λήψεις παγκοσμίως το 1ο τρίμηνο του 2022”, δήλωσε η Aleksandra Bettin , Αντιπρόεδρος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης στο WooCommerce. 

“Μέσω της συνεργασίας μας, παρέχουμε στους εμπόρους άμεση πρόσβαση στα διαφημιστικά εργαλεία TikTok, συμπεριλαμβανομένης της ενεργοποίησης και της εκπαίδευσης για το ξεκίνημα.” 

“Είναι ένα συναρπαστικό εργαλείο που μας επιτρέπει να συνδεόμαστε με μια από τις πιο αφοσιωμένες βάσεις θαυμαστών μας.

Είναι εύκολο στη χρήση και απλό. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που θα επεκτείνουμε την εμβέλειά μας με το TikTok”, δήλωσε ο υπέυθυνος εμπορικού τμήματος του WooCommerce, Button Poetry.

Σχετικά με το WooCommerce 


Το WooCommerce είναι η κορυφαία πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου ανοιχτού κώδικα, τροφοδοτώντας το 28% των κορυφαίων εκατομμυρίων διαδικτυακών καταστημάτων (BuiltWith).

Χτισμένο στο WordPress, δίνει τη δυνατότητα σε οποιονδήποτε, οπουδήποτε, να πουλήσει οτιδήποτε με πραγματικά απεριόριστη επεκτασιμότητα, ευελιξία και έλεγχο του τρόπου με τον οποίο χτίζουν και εξελίσσουν την επιχείρησή τους.

Ξεκίνησε το 2011 και εξαγοράστηκε από την Automattic το 2015, η WooCommerce είναι μια πλήρως διανεμημένη εταιρεία με υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο. www.woocommerce.com

 

Σχετικά με το TikTok


Το TikTok είναι ο κορυφαίος προορισμός για βίντεο σύντομης μορφής για κινητά. Η αποστολή μας είναι να εμπνέουμε τη δημιουργικότητα και να φέρνουμε χαρά.

Η TikTok έχει παγκόσμια γραφεία όπως το Λος Άντζελες , η Νέα Υόρκη , το Λονδίνο , το Παρίσι , το Βερολίνο , το Ντουμπάι , η Βομβάη , η Σιγκαπούρη , η Τζακάρτα , η Σεούλ και το Τόκιο .

 

Ζητήστε να επικοινωνήσουμε μαζί σας για το δικό σας Eshop

 

Γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του WooCommerce

Γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του WooCommerce

PAUL MAIORANA:

Όλα ξεκίνησαν με μια γραμμή κώδικα:

add_action('wp', 'woocommerce_init', 0);

Σήμερα, Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου, σηματοδοτεί μια πολύ ξεχωριστή ημέρα για  WooCommerce, καθώς γιορτάζουμε τα 10α γενέθλιά μας! 

Πολλά έχουν συμβεί τα τελευταία 10 χρόνια και έχουμε διανύσει πολύ δρόμο από την ταπεινή αρχή μας. Ελάτε μαζί μας σε ένα ταξίδι στη λωρίδα μνήμης καθώς αναπολούμε και εξερευνούμε το συναρπαστικό ταξίδι του WooCommerce.

Hλεκτρονικό εμπόριο για WooThemes

Το 2010, το WooThemes άρχισε να εξετάζει την ιδέα της εισαγωγής της λειτουργικότητας του ηλεκτρονικού εμπορίου στη συλλογή δημοφιλών θεμάτων τους.

Γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του WooCommerce

Αφού διερευνήσαμε διάφορους τρόπους για να το κάνουμε αυτό (συμπεριλαμβανομένης μιας ιδέας που θα συνεπαγόταν τη διάθεση της λειτουργικότητας του ηλεκτρονικού εμπορίου ως μέρος κάθε θέματος ), ανακοινώθηκε ότι το WooThemes θα προσλάβει δύο από τους προγραμματιστές πίσω από το Jigoshop για να δημιουργήσει ένα ειδικό plugin ηλεκτρονικού εμπορίου που ονομάζεται WooCommerce.

Πείτε ένα γεια στο WooCommerce

Στις 27 Σεπτεμβρίου 2011, μια εσωτερική ομάδα μόλις τεσσάρων προγραμματιστών ξεκίνησε την πρώτη έκδοση του πρόσθετου WooCommerce. Η ενθουσιώδης αναμενόμενη κυκλοφορία έτυχε καλής υποδοχής στην κοινότητα του WordPress και πέρα ​​από αυτήν, με τις ειδήσεις να συλλέγονται από μεγάλες εκδόσεις όπως το TechCrunch .

Το WooCommerce 1.0 κυκλοφόρησε με εννέα επεκτάσεις και έξι θέματα διαθέσιμα για χρήση, συμπεριλαμβανομένου του «Wootique» – μια δωρεάν προσφορά που είχε αναπτυχθεί ειδικά για την κυκλοφορία του WooCommerce.

Δείτε πώς ήταν ο πρώτος πίνακας ελέγχου προϊόντων WooCommerce:

Γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του WooCommerce
Πηγή εικόνας: TechCrunch

Και κάπως έτσι φαίνονταν οι αναφορές πωλήσεων:

Γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του WooCommerce
Πηγή εικόνας: TechCrunch

Τα πράγματα εξελίχθηκαν γρήγορα και, το 2012, βάζουμε τα πρώτα μας χρήματα χρησιμοποιώντας το WooCommerce για να τροφοδοτήσουμε το WooThemes.com, αποδεικνύοντας πόσο επεκτάσιμο είχε γίνει σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.

“Δέκα χρόνια! Διασκεδάσαμε! Είναι εξωπραγματικό να βλέπουμε το προϊόν μας να αλλάζει κυριολεκτικά τον τρόπο ζωής.

Το περιβάλλον γύρω από το WooCommerce επέτρεψε την έναρξη και την ανάπτυξη εκατοντάδων χιλιάδων επιχειρήσεων με εκατομμύρια ευχαριστημένους πελάτες.

Η ανάπτυξη της ομάδας μας ήταν επίσης εκπληκτική. Ήταν προνόμιο να βλέπω άτομα να μεγαλώνουν όχι μόνο την καριέρα τους αλλά και τις οικογένειές τους ».

– Warren Holmes, COO

Η πορεία προς τα πέντε εκατομμύρια

Μόλις 16 μήνες μετά την κυκλοφορία, η ομάδα γιόρτασε τα 500.000 λήψεις . Και μόλις 137 ημέρες μετά από αυτό, η επιτυχία ήρθε ξανά καθώς φτάσαμε στο ορόσημο των 1 εκατομμυρίων λήψεων – αποδεικνύοντας την τεράστια ζήτηση για ηλεκτρονικό εμπόριο στο χώρο του WordPress και μια απόδειξη για την ποιότητα του πρόσθετου.

Το 2014, ξεκινήσαμε την πρώτη μας εκδήλωση WooCommerce – WooConf . Πραγματοποιήθηκε στο Σαν Φρανσίσκο, περισσότερα από 300 άτομα παρακολούθησαν το διήμερο συνέδριο το οποίο γιόρτασε και εκπαιδεύτηκε σε όλα τα πράγματα WooCommerce και eCommerce.

Γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του WooCommerce
Η ομάδα WooCommerce στο WooConf, 2014

Και αν και ήταν η πρώτη μας συνδιάσκεψη δεν ήταν αρκετά συναρπαστική, το βράδυ πριν από τη μεγάλη μέρα το WooCommerce ξεπέρασε τα πέντε εκατομμύρια λήψεις.

Γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του WooCommerce

Εν αγνοία της ομάδας εκείνη τη στιγμή, ήταν στο WooConf 2014 που οι συνιδρυτές του WooThemes ξεκίνησαν συζητήσεις με τον Matt Mullenweg σχετικά με μια πιθανή εξαγορά από την Automattic, αλλά θα πούμε περισσότερα για αυτό λίγο αργότερα!

Αργότερα τον ίδιο μήνα, το Storefront-το πρώτο επίσημο θέμα που επικεντρώθηκε στο ηλεκτρονικό εμπόριο στο WooCommerce- κυκλοφόρησε στον κατάλογο θεμάτων του WordPress .

Γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του WooCommerce

Μια νέα εποχή στην Automattic

Τέσσερα χρόνια μετά την κυκλοφορία του WooCommerce, το 2015 η WooThemes εξαγοράστηκε από την Automattic . Σε ένα βίντεο που ανακοίνωσε την εξαγορά, ο Matt Mullenweg έδωσε μια εικόνα για αυτήν την απόφαση:

«Σε ένα WordCamp πριν από μερικά χρόνια, κάποιος σηκώθηκε και με ρώτησε πότε θα διευκολύνουμε τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος και έτσι δημιουργήσαμε ένα Blog. Όλοιενθουσιάστηκαν. Υπήρχε από καιρό ζήτηση για καλύτερη λειτουργικότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά ήταν εκτός του πεδίου αυτού που θα μπορούσε να κάνει καλά η Automattic. ”

Επιπλέον, η ομάδα του WooThemes μοιράστηκε μια σειρά από ομοιότητες με αυτήν της Automattic. Ήταν πλήρως διανεμημένη, έχοντας πάθος για τεχνολογίες ανοιχτού κώδικα και έναν ισχυρό σύνδεσμο με την υπάρχουσα κοινότητα WordPress, ήταν ένα τέλειο ταίριασμα.

Εκείνη την εποχή, η ομάδα των 55 ήταν η μεγαλύτερη εξαγορά που είχε κάνει ποτέ η Automattic και σήμανε ότι το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου και του WordPress θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη.

Γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του WooCommerce
Η ομάδα στο πρώτο Automattic Grand Meetup

Ένα χρόνο μετά την ένταξή του στην Automattic, η μάρκα WooThemes αποσύρθηκε υπέρ ενός που εστιάζει αποκλειστικά στο WooCommerce. Το WooThemes.com θα ανακατευθυνόταν τώρα στο WooCommerce.com και η ανάπτυξη θεμάτων θα συνεχίσει να αποτελεί μέρος της επιχείρησης, αλλά υπό την επωνυμία WooCommerce.

Την ίδια χρονιά, η δεύτερη εκδήλωση WooConf πραγματοποιήθηκε στο Austin του Τέξας και προσέλκυσε παρευρισκόμενους από όλο τον κόσμο.

Γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του WooCommerce

Η ομάδα συνέχισε να μεγαλώνει και μπορέσαμε να ξεκινήσουμε να αναπτύσσουμε τη δική μας σειρά προϊόντων για να υποστηρίξουμε περαιτέρω τους πελάτες μας. Μερικά αξιοσημείωτα γεγονότα είναι WooCommerce Συνδρομές , WooCommerce shipping , και πιο πρόσφατα, WooCommerce πληρωμές .

Επιπλέον, στις αρχές του 2019, ξεκινήσαμε την εφαρμογή μας για κινητά για iOS και Android – δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες μας να διαχειρίζονται την επιχείρησή τους εν κινήσει.

Με μια πορεία συνεχώς προς τα εμπρός, χάρη στη δέσμευση της ταλαντούχας ομάδας μας, των βασικών συνεργατών και της κοινότητας των συντελεστών, το WooCommerce έχει φτάσει σε ένα απίστευτο ορόσημο 150 εκατομμυρίων+ λήψεων .

Το Marketplace μας διαθέτει τώρα περισσότερες από 730 επίσημες επεκτάσεις και θέματα, η ομάδα έχει πάνω από 300 άτομα και το WooCommerce έχει επίσης μεταφραστεί για 66 διαφορετικές τοπικές γλώσσες. Ένα στα τέσσερα καταστήματα τροφοδοτείται από το WooCommerce , συμπεριλαμβανομένων των Chaka Khan , AeroPress και του New Zealand All Blacks Official Store .

10 χρόνια WooCommerce

Δεν θα τα καταφέραμε χωρίς εσάς . Σε αυτήν την ξεχωριστή ημέρα, θα θέλαμε να εκφράσουμε ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους όσοι συμμετείχαν σε αυτό το ταξίδι – τους εμπόρους μας, τους προγραμματιστές, τους ειδικούς οργανισμούς, τους συνεργάτες και την κοινότητά μας.

Εδώ για τα επόμενα 10 χρόνια και μετά – υπάρχει ένα συναρπαστικό μέλλον μπροστά μας.

Έχουμε φιλόδοξα σχέδια και βλέπουμε αυτά τα πρώτα απίστευτα δέκα χρόνια μόνο την αρχή ενός μακρού και επιτυχημένου μέλλοντος. Δεσμευόμαστε να εξουσιοδοτούμε οποιονδήποτε, οπουδήποτε, να πουλά οτιδήποτε με πραγματικά απεριόριστη επέκταση, ευελιξία και έλεγχο του τρόπου με τον οποίο δημιουργούν και εξελίσσουν την επιχείρησή τους.

Τα επόμενα 10 χρόνια αναμένεται να είναι ακόμα καλύτερα και ψάχνουμε φιλόδοξα άτομα να έρθουν μαζί μας σε όλη την επιχείρηση . Τώρα είναι μια ιδιαίτερα συναρπαστική περίοδος για να εργαστείτε στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η βιομηχανία γνωρίζει αστρονομική ανάπτυξη και εξελίσσεται κάθε μέρα.

Ζητήστε να κατασκευάσουμε για εσάς ένα Eshop με Woocommerce

Δημιουργία ESHOP με επιδότηση ΕΣΠΑ 5.000€

Δημιουργία ESHOP με επιδότηση ΕΣΠΑ 5.000€

Επιδότηση ΕΣΠΑ κάλυψης 100% έως του ποσού των 5.000 Ευρώ για τις επιχειρήσεις λιανεμπορίου

Το πρόγραμμα θα χρηματοδοτεί 100% τη δαπάνη για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος και θα αφορά αποκλειστικά τα καταστήματα λιανικής πώλησης με μέγιστο ποσό επιδότησης για κάθε επιχείρηση που θα ανέρχεται στα 5.000 ευρώ.

Ποιες επιχειρήσεις θα ενταχθούν στο πρόγραμμα;

Όλες οι μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις λιανικής που πλήττονται λόγω της πανδημίας και επιθυμούν να αποκτήσουν ηλεκτρονικό κατάστημα ενισχύοντας το πελατολόγιο τους. Η επιδότηση θα ανέλθει στο 100% της κατασκευής e-shop, με ανώτατο ποσό τα 5.000 ευρώ. Τα κριτήρια που θα πρέπει να πληρούν οι επιχειρήσεις θα γίνουν γνωστά με τη δημοσίευση του προγράμματος, τον Ιανουάριο του 2021 και θα αφορούν επιχειρήσεις λιανικής, έστω κι αν έχουν και την παραγωγή ή χονδρική πώληση ως ΚΑΔ δραστηριότητας, με προϋπόθεση να πραγματοποιούν πωλήσεις λιανικής και φυσικά τους διαθέτουν τους αντίστοιχους ΚΑΔ λιανικής πώλησης.

Τι περιλαμβάνει η επιδότηση 5.000 ευρώ για κατασκευή eshop;

Οι δαπάνες που μπορούν να ενταχθούν στην επιδότηση 5.000 ευρώ για κατασκευή eshop θα γίνουν γνωστές με τη δημοσίευση του προγράμματος, που αναμένεται στις προσεχείς μέρες. Με βάση τις προκαταρτικές προδιαγραφές που έχουν δοθεί, η επιδότηση των 5000 ευρώ, θα αφορά όλες τις ενέργειες που απαιτούνται για τον σχεδιασμό, την κατασκευή, την ανάπτυξη και την υποστήριξη ενός ολοκληρωμένου eshop.

Πότε πρέπει να ξεκινήσω την αίτηση για επιδότηση eshop;

Η προθεσμία υποβολής των ηλεκτρονικών προτάσεων ανακοινώθηκε ότι θα είναι η 31 Ιανουαρίου 2021. Μέχρι τότε θα πρέπει να έχετε καταθέσει τον επενδυτικό σας φάκελο όσον αφορά την κατασκευή e-shop. Για το λόγο αυτό σας προτείνουμε να μην το αφήσετε την τελευταία στιγμή και να επικοινωνήσετε μαζί μας άμεσα.

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα!

Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε αναλυτικά για το νέο Πρόγραμμα ΕΣΠΑ τηλεφωνικά στο 6980 330 581 ή στείλτε μας mail στο info@websitepro.gr ή συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας και ένας εξειδικευμένος σύμβουλος θα επικοινωνήσει μαζί σας.

15 + 3 =