ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΟ GOOGLE PAGESPEED ​​INSIGHTS ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ – 3 ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΟΚΙΜΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ

ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΟ GOOGLE PAGESPEED ​​INSIGHTS ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ – 3 ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΟΚΙΜΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ

Ταχύτητα φόρτωσης ιστοσελίδας WordPress

Αυτό το υπέροχο θέμα της ταχύτητας φόρτωσης μιας ιστοσελίδας WordPress. Αυτό είναι ένα από τα πιο συζητημένα και θέματα προς ερεύνηση στην κοινότητα του WordPress.

Οι επισκέπτες του ιστότοπου θέλουν ταχύτητα και δυνατότητα περιήγησης σε σελίδες ενός ιστότοπου όσο το δυνατόν γρηγορότερα. 

Αυτό που παρατηρήσαμε με την πάροδο των ετών είναι ότι οι πελάτες μας κολλάνε στις βαθμολογίες που δέχεται ο ιστότοπός τους με το εργαλείο Google PageSpeed ​​Insights . Αυτό το εργαλείο δεν είναι αποτελεσματικό για τον έλεγχο ταχύτητας και θέλουμε να εξηγήσουμε γιατί το λέμε αυτό.

Διαβάστε παρακάτω πώς εξηγείται αυτό το εργαλείο από την Google και παρατηρήστε την επισημασμένη πρόταση:

Το PageSpeed ​​Insights μετρά την απόδοση μιας σελίδας για κινητές και επιτραπέζιες συσκευές. Παίρνει τη διεύθυνση URL δύο φορές, μία φορά με έναν χρήστη κινητής συσκευής και μία φορά με έναν χρήστη επιτραπέζιου υπολογιστή. Το PageSpeed ​​Insights ελέγχει αν μια σελίδα έχει εφαρμόσει κοινές βέλτιστες πρακτικές απόδοσης και παρέχει βαθμολογία, η οποία κυμαίνεται από 0 έως 100 πόντους και εμπίπτει σε μία από τις ακόλουθες τρεις κατηγορίες:

  • Καλό : Η σελίδα εφαρμόζει τις περισσότερες βέλτιστες πρακτικές απόδοσης και πρέπει να προσφέρει μια καλή εμπειρία χρήστη.
  • Απαιτείται εργασία : Από τη σελίδα λείπουν ορισμένες κοινές βελτιστοποιήσεις απόδοσης που μπορεί να οδηγήσουν σε αργή εμπειρία χρήστη. Εξετάστε τις παρακάτω προτάσεις.
  • Κακή : Η σελίδα δεν έχει βελτιστοποιηθεί και είναι πιθανό να προσφέρει μια αργή εμπειρία χρήστη. Δώστε προτεραιότητα και εφαρμόστε τις παρακάτω προτάσεις.

Λάβετε υπόψη ότι το PageSpeed ​​Insights βελτιώνεται συνεχώς, προκειμένου να ληφθούν υπόψη νέες βέλτιστες πρακτικές απόδοσης και η παρεχόμενη βαθμολογία θα αλλάζει με την πάροδο του χρόνου. Η υψηλή βαθμολογία συσχετίζεται με μια γρήγορη εμπειρία χρήστη αλλά δεν την εγγυάται.

Η Google έχει δηλώσει την ταχύτητα του ιστότοπου (και ως αποτέλεσμα, η ταχύτητα της σελίδας) είναι ένα από τα σήματα που χρησιμοποιεί ο αλγόριθμος για την κατάταξη των σελίδων. 

Η έρευνα έδειξε ότι η Google μετρά συγκεκριμένα το χρόνο έως το πρώτο byte, και έτσι λαμβάνει την ταχύτητα της σελίδας. Επιπλέον, μια αργή ταχύτητα σελίδας σημαίνει ότι οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να ανιχνεύσουν λιγότερες σελίδες χρησιμοποιώντας τον προϋπολογισμό ανίχνευσης που έχουν εκχωρηθεί και αυτό θα μπορούσε να επηρεάσει αρνητικά την ευρετηρίασή σας. 

Έτσι, το επάνω και το κάτω μέρος αυτού σημαίνει ότι ο χρόνος φόρτωσης είναι κρίσιμος για την καλύτερη εμπειρία χρήστη καθώς και για την καλύτερη κατάταξη.

Στοιχεία για το εργαλείο Google PageSpeed ​​Insights

  1. Ελέγχει αν μια σελίδα έχει εφαρμόσει κοινές βέλτιστες πρακτικές απόδοσης. Πολλοί από τους κανόνες που χρησιμοποίησε το PageSpeed ​​Insights προήλθαν από συστάσεις για αναρτήσεις ιστολογίου και άρθρα που δημοσιεύθηκαν από προγραμματιστές στην κοινότητα ιστού. Άλλοι κανόνες προστέθηκαν από προγραμματιστές στο Google με βάση την έρευνα και την εσωτερική χρήση από εφαρμογές Google.
  2. Δίνει προτάσεις απόδοσης σε τομείς που χρειάζονται βελτίωση. Το PageSpeed ​​είναι ένα εργαλείο βελτιστοποίησης απόδοσης, οι συστάσεις του είναι μεροληπτικές υπέρ της ταχύτητας. Πρέπει να λάβετε υπόψη τις αντισταθμίσεις για τη δική σας εφαρμογή: ορισμένες από τις συστάσεις του PageSpeed ​​απαιτούν σημαντική προσπάθεια για την εφαρμογή τους, οπότε πρέπει να αξιολογήσετε το κόστος πραγματοποίησης αλλαγών έναντι του οφέλους που θα είχε ο κανόνας στη σελίδα σας.
  3. Η ανάλυση του PageSpeed ​​Insights δεν χρησιμοποιεί πραγματικές συσκευές. Το PageSpeed ​​Insights ανακτά έναν ιστότοπο με ένα πρόγραμμα απόδοσης Blink που μιμείται τόσο την κινητή όσο και την επιτραπέζια συσκευή.

Μύθοι στο εργαλείο Google PageSpeed ​​Insights

  1. Αυτό το εργαλείο μετρά την πραγματική ταχύτητα. ΔΕΝ – Δεν υπάρχει τίποτα στην αναφορά που να δηλώνει πόσο χρόνο χρειάστηκε η φόρτωση της σελίδας. Όπως αναφέραμε παραπάνω, ο χρόνος φόρτωσης είναι αυτό που η Google θα εξετάσει ως μέρος του παράγοντα κατάταξης.
  2. Η τέλεια βαθμολογία θα κάνει τον ιστότοπό σας πιο γρήγορο. ΟΧΙ ΠΑΝΤΑ – Ενώ το PageSpeed ​​Insights ελέγχει τις βέλτιστες πρακτικές σχετικά με την ταχύτητα, εάν επιτύχετε μια καλή βαθμολογία σε όλες αυτές, δεν σημαίνει ότι ο ιστότοπός σας θα είναι ταχύτερος από ό, τι εάν έχετε κακή βαθμολογία.
  3. Η υψηλότερη βαθμολογία θα σας κάνει να κατατάξετε υψηλότερα. ΟΧΙ ΠΑΝΤΑ – Στις περισσότερες περιπτώσεις βλέπουμε -όσο επαναλαμβανόμενο ακούγεται σε αυτό το άρθρο- η φόρτωση σελίδας είναι το πράγμα που η Google θα εξετάσει για τους παράγοντες κατάταξης. Τώρα η αντιμετώπιση ορισμένων από τα ζητήματα στο PageSpeed ​​Insights μπορεί ίσως να σας εξοικονομίσει κάποια ταχύτητα και να αυξήσει την κατάταξή σας.

Και τώρα τι κάνω; 

Λοιπόν, σκεφτήκαμε να σας δώσουμε κάποιες εναλλακτικές λύσεις για τη μέτρηση της ταχύτητας του ιστότοπού σας και άλλων εργαλείων που θα σας προσφέρουν τον πραγματικό χρόνο φόρτωσης της σελίδας.

Ο συγκεκριμένος είναι πιο σημαντικός όχι μόνο για την Google και τον τρόπο κατάταξης του ιστότοπού σας, αλλά και για τους επισκέπτες του ιστότοπού σας.

ΕΠΙΛΟΓΗ # 1 – GT METRIX

ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΟ GOOGLE PAGESPEED ​​INSIGHTS ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ - 3 ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΟΚΙΜΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ

Η σελίδα αναφοράς του GTmetrix συνοψίζει τακτικά την απόδοση της σελίδας σας με βάση τους βασικούς δείκτες ταχύτητας φόρτωσης σελίδας.

  • Αναλύστε τη σελίδα σας με το Google PageSpeed και τους κανόνες συνόλου του Yahoo! YSlow 
  • Λάβετε τον χρόνο φόρτωσης σελίδας της σελίδας σας, το συνολικό μέγεθος της σελίδας και το συνολικό αριθμό αιτημάτων
  • Δείτε την απόδοση της σελίδας σας σε σχέση με το μέσο όρο όλων των ιστότοπων που αναλύθηκαν στο GTmetrix

Παρακολουθήστε την απόδοση της σελίδας με προγραμματισμένη παρακολούθηση και οπτικοποιήστε την με διαδραστικά γραφήματα. Ρυθμίστε ειδοποιήσεις για να σας ειδοποιούν όταν η σελίδα σας δεν έχει καλή απόδοση.

  • Παρακολουθήστε σελίδες και εκτελέστε μια δοκιμή καθημερινά, εβδομαδιαία ή μηνιαία για να εξασφαλίσετε τη βέλτιστη απόδοση
  • Οπτικοποιήστε την απόδοση με 3 διαθέσιμα γραφήματα : Χρόνος φόρτωσης σελίδας, Μέγεθος σελίδας και μετρήσεις αιτήματος και βαθμολογίες PageSpeed ​​και YSlow
  • Μεγεθύνετε, μετακινήστε και ορίστε ένα εύρος ημερομηνιών για να βρείτε συγκεκριμένο ιστορικό απόδοσης
  • Σχολιάστε περιοχές ενδιαφέροντος στο γράφημα και δώστε το πλαίσιο δεδομένων σας
  • Ορίστε ειδοποιήσεις με πολλές συνθήκες βάσει των αποτελεσμάτων PageSpeed ​​/ YSlow, Χρόνος φόρτωσης σελίδας, Συνολικό μέγεθος σελίδας κ.λπ.

Η ΣΕΛΙΔΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΦΟΡΤΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΒΙΝΤΕΟ

Μπορείτε να καταγράψετε τις φορτώσεις της σελίδας σας και να εντοπίσετε ακριβώς πού υπάρχουν σημεία συμφόρησης ή διακοπές!

  • Επιβραδύνετε την αναπαραγωγή σας έως και 4 φορές την αρχική ταχύτητα για να προσδιορίσετε τα προβλήματα φόρτωσης
  • Μετάβαση στα κύρια ορόσημα φόρτωσης σελίδας , όπως το DNS επιλύθηκε, το πρώτο byte και το DOM φορτώθηκαν
  • Συνδυάστε με Ειδοποιήσεις παρακολούθησης και αποθηκεύστε ένα βίντεο από τη φόρτωση της σελίδας που ενεργοποίησε την ειδοποίηση (διατίθεται μόνο σε χρήστες GTmetrix PRO )
  • Προβάλετε τη φόρτωση της σελίδας σας σε προβολή ταινίας και λάβετε μια προβολή καρέ προς καρέ στη φόρτωση της σελίδας σας σε πραγματικό χρόνο

ΕΠΙΛΟΓΗ # 2 – PINGDOM

ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΟ GOOGLE PAGESPEED ​​INSIGHTS ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ - 3 ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΟΚΙΜΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ

Σε κανέναν δεν αρέσει ένας αργός ιστότοπος 

Δημιουργήθηκε αυτό το περιβάλλον τεστ ταχύτητας ιστοτόπου, για να σας βοηθήσει να αναλύσετε την ταχύτητα φόρτωσης των ιστότοπών σας και να μάθετε πώς να τους κάνετε πιο γρήγορους. Σας επιτρέπει να προσδιορίσετε τι κάνει μια ιστοσελίδα να είναι γρήγορη, αργή, πολύ μεγάλη, ποιες βέλτιστες πρακτικές δεν ακολουθείσατε και ούτω καθεξής. Έχει κατασκευαστεί έτσι ώστε να είναι χρήσιμο τόσο για ειδικούς όσο και για αρχάριους.

Εν ολίγοις, είναι ένα εύκολο στη χρήση εργαλείο για να βοηθήσει τους webmaster και τους προγραμματιστές ιστού να βελτιστοποιήσουν την απόδοση των ιστότοπών τους παντού.

ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ

  • Εξετάστε όλα τα μέρη μιας ιστοσελίδας – Δείτε τα μεγέθη αρχείων, τους χρόνους φόρτωσης και άλλες λεπτομέρειες σχετικά με κάθε στοιχείο μιας ιστοσελίδας (αρχεία HTML, JavaScript και CSS, εικόνες κ.λπ.). Μπορείτε να ταξινομήσετε και να φιλτράρετε αυτήν τη λίστα με διαφορετικούς τρόπους για να εντοπίσετε σημεία συμφόρησης απόδοσης.
  • Επισκόπηση απόδοσης – Συγκεντρώνουμε αυτόματα πολλά στατιστικά στοιχεία που σχετίζονται με την απόδοση για εσάς βάσει του αποτελέσματος της δοκιμής
  • Βαθμός απόδοσης και συμβουλές – Δείτε πώς ο ιστότοπός σας συμμορφώνεται με τις βέλτιστες πρακτικές απόδοσης από το Google Page Speed ​​(παρόμοιο με το Yahoo’s Yslow). Μπορείτε να λάβετε μερικές εξαιρετικές συμβουλές για το πώς να επιταχύνετε τον ιστότοπό σας με αυτόν τον τρόπο.
  • Εντοπίστε το ιστορικό απόδοσής σας – Αποθηκεύουμε κάθε δοκιμή για εσάς, ώστε να μπορείτε να το ελέγξετε αργότερα και επίσης να δείτε πώς τα πράγματα αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου (με όμορφα γραφήματα!).
  • Δοκιμή από πολλές τοποθεσίες – Δείτε πόσο γρήγορα φορτώνεται ένας ιστότοπος στην Ευρώπη, τις Ηνωμένες Πολιτείες κ.λπ.
  • Μοιραστείτε τα αποτελέσματά σας – Σας κάναμε εύκολο να πραγματοποιήσετε μια δοκιμή και να το μοιραστείτε με τους φίλους σας, τους συναδέλφους σας ή τον οικοδεσπότη Ιστού

ΕΠΙΛΟΓΗ # 3 – ΔΟΚΙΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΟ GOOGLE PAGESPEED ​​INSIGHTS ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ - 3 ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΟΚΙΜΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ

Εκτελέστε μια δωρεάν δοκιμή ταχύτητας ιστότοπου από πολλές τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιώντας πραγματικά προγράμματα περιήγησης (IE και Chrome) και σε πραγματικές ταχύτητες σύνδεσης καταναλωτή. Μπορείτε να εκτελέσετε απλές δοκιμές ή να εκτελέσετε προηγμένες δοκιμές, συμπεριλαμβανομένων συναλλαγών πολλαπλών βημάτων, καταγραφής βίντεο, αποκλεισμού περιεχομένου και πολλά άλλα. 

Τα αποτελέσματά σας θα παρέχουν πλούσιες διαγνωστικές πληροφορίες, όπως γραφήματα καταρράκτη φόρτωσης πόρων, ελέγχους βελτιστοποίησης ταχύτητας σελίδας και προτάσεις για βελτιώσεις.

Το άρθρο δημιουργήθηκε με προσωπικές έρευνες και πληροφορίες από το Blog του JARRETT GUCCI ιδιοκτήτη του Νο1 WP Support Site wpfixit.com

Αν θέλετε να αναλάβουμε την βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας επικοινωνήστε μαζί μας

Φόρμα Επικοινωνίας

9 + 3 =

Web Vital. Ένας νέος παράγοντας κατάταξης της Google

Web Vital. Ένας νέος παράγοντας κατάταξης της Google

Πριν από μερικές εβδομάδες, η Google ανακοίνωσε το Web Vital – ένα νέο σύνολο μετρήσεων για τη μέτρηση της ταχύτητας και της εμπειρίας των ιστότοπων. Την περασμένη εβδομάδα, η Google ανακοίνωσε ότι αυτές οι μετρήσεις θα περάσουν σε μια βασική ενημέρωση αλγορίθμου ως νέους τρόπους αξιολόγησης και κατάταξης ιστότοπων, με βάση την εμπειρία σελίδας που προσφέρουν. Αυτή η ενημέρωση πρόκειται να φτάσει κάποια στιγμή το 2021.

Το UX έχει σημασία τώρα

Το 2010, η Google ανακοίνωσε ότι θα λάβει υπόψη την ταχύτητα του ιστότοπου κατά τον καθορισμό της κατάταξης. Το 2018, η Google παρακολούθησε τον παράγοντα κατάταξης της ταχύτητας σελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης για κινητά.

Τώρα, η Google ανακοινώνει μια νέα ενημέρωση που εξετάζει μια ποικιλία νέων ή ενημερωμένων μετρήσεων – σε συνδυασμό με άλλους παράγοντες εμπειρίας χρήστη, για τη διαμόρφωση της ενημέρωσης της εμπειρίας σελίδας .

Η τελειότερη εμπειρία χρήστη σε μια σελίδα. Σε έναν ιδανικό κόσμο, θα κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο στα αποτελέσματα αναζήτησης και η αντίστοιχη σελίδα θα εμφανιστεί αμέσως. Αλλά όλοι ξέρουμε ότι αυτό είναι ένα όνειρο.

Με την πάροδο των ετών, οι σελίδες έχουν αυξηθεί μόνο στο μέγεθος, επίσης η δημοτικότητα του JavaScript τις έκανε πιο περίπλοκες και πιο δύσκολο να φορτωθούν. Ακόμη και με αστραπιαίες συνδέσεις στο Διαδίκτυο και ισχυρές συσκευές, η φόρτωση μιας ιστοσελίδας μπορεί να είναι ένα πρόβλημα.

Για τους χρήστες, η αναμονή για φόρτωση σελίδων μπορεί επίσης να είναι αγχωτική . Για να μην αναφέρουμε την ενοχλητική επιτόπια απόδοση που προσφέρουν ορισμένοι ιστότοποι που οδηγούν σε λάθος κλικ.

Για χρόνια, η βελτιστοποίηση της απόδοσης των ιστότοπων, σήμαινε κυρίως βελτιστοποίηση της ταχύτητας. Όμως οι χρόνοι φόρτωσης είναι μόνο ένα μέρος της εξίσωσης. Ένα  άλλο μέρος πιο δύσκολο είναι να προσδιοριστεί και να μετρηθεί.

Μιλάμε για το πώς ένας χρήστης βιώνει όλες αυτές τις βελτιστοποιήσεις. Ο ιστότοπος μπορεί να είναι γρήγορος σύμφωνα με τις μετρήσεις, αλλά είναι πραγματικά γρήγορος για τους επισκέπτες; Έτσι, είναι καιρός να ρίξετε μια δραστική ματιά στην εμπειρία της σελίδας.

Σύμφωνα με την Google, «Οι υπέροχες εμπειρίες σελίδων επιτρέπουν στους χρήστες να κάνουν περισσότερα και να αλληλεπιδράσουν πιο βαθιά. Αντίθετα, μια κακή εμπειρία σελίδας θα μπορούσε να εμποδίσει ένα άτομο να μπορεί να βρει πολύτιμες πληροφορίες σε μια σελίδα. “

 

Εισαγωγή στο Web Vital

 

Στις αρχές Μαΐου 2020, η Google ανακοίνωσε το Web Vital – ένα σύνολο μετρήσεων που έχουν διερευνηθεί διεξοδικά, για να βοηθήσει όλους τους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων να βελτιώσουν την εμπειρία των ιστότοπών τους. Μέσα σε αυτές τις νέες μετρήσεις, υπάρχει ένα υποσύνολο μετρήσεων που πρέπει να επικεντρωθεί κάθε κάτοχος ιστότοπου, τα λεγόμενα Core Web Vital.

Σύμφωνα με την Google, «Το Core Web Vital είναι ένα σύνολο μετρήσεων με επίκεντρο τον πραγματικό κόσμο, οι οποίες μετατρέπουν σε ποσοστό τις βασικές πτυχές της εμπειρίας του χρήστη».

Κάθε Core Web Vital εξετάζει ένα συγκεκριμένο κομμάτι του παζλ της εμπειρίας σελίδας και μαζί βοηθούν τόσο την Google όσο και τον ετους κατόχους να κατανοήσουν την πραγματικά αντιληπτή εμπειρία ενός ιστότοπου.

Το Core Web Vital είναι διαθέσιμο σε όλα τα εργαλεία της Google που μετρούν την εμπειρία της σελίδας.

Τα Core Web Vital θα εξελιχθούν με την πάροδο του χρόνου και ενδέχεται να προστεθούν νέα εν εύθετο χρόνο. Για το 2020, η Google εντόπισε τρία συγκεκριμένα σημεία εστίασης:

  • Φόρτωση,
  • Διαδραστικότητα,
  • Οπτική σταθερότητα.

Αυτά τα σημεία εστίασης αντιστοιχούν σε τρεις νέες μετρήσεις:

  • LCP ή μεγαλύτερο χρώμα περιεχομένου: Αυτή η μέτρηση υποδεικνύει πόσο χρόνο χρειάζεται για τη φόρτωση του μεγαλύτερου στοιχείου περιεχομένου που βλέπετε στη θύρα προβολής.
  • FID ή First Input Delay : Το FID εξετάζει πόσο καιρό χρειάζεται για να ανταποκριθεί ένα πρόγραμμα περιήγησης σε μια αλληλεπίδραση που ενεργοποιήθηκε για πρώτη φορά από τον χρήστη (για παράδειγμα, κάνοντας κλικ σε ένα κουμπί)
  • CLS, ή αθροιστική αλλαγή διάταξης : Αυτή η νέα μέτρηση μετρά το ποσοστό της οθόνης που επηρεάζεται από την κίνηση – δηλ. Τα πράγματα μετακινούνται στην οθόνη;

 

Web Vital. Ένας νέος παράγοντας κατάταξης της Google

 

Τα νέα Core Web Vital έχουν ως στόχο να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την εμπειρία σελίδας του ιστότοπού σας (εικόνα Google)

Όπως βλέπετε, αυτές οι βασικές μετρήσεις δεν εξετάζουν απλώς πόσο γρήγορα φορτώνεται κάτι. Εξετάζουν επίσης πόσο καιρό χρειάζονται τα στοιχεία για να είναι έτοιμα προς χρήση. Η Αθροιστική Διάταξη είναι η πιο προνοητική σκέψη.

Αυτό δεν έχει καμία σχέση με την ταχύτητα, αλλά με την αποτροπή μιας κακής εμπειρίας χρήστη – όπως το πάτημα ενός λανθασμένου κουμπιού, επειδή μια διαφήμιση φορτώθηκε την τελευταία στιγμή. Σκεφτείτε πώς αισθάνεστε όταν συμβαίνει αυτό; Πολύ εξοργιστικό, σωστά;

Συνδυασμός νέων μετρήσεων με υπάρχοντες παράγοντες κατάταξης

Η κυκλοφορία του Web Vital ήταν αξιοσημείωτη από μόνη της, αλλά η Google ανέλαβε δράση αυτή την εβδομάδα. Η Google θα χρησιμοποιήσει αυτές τις νέες μετρήσεις – σε συνδυασμό με υπάρχοντες παράγοντες κατάταξης εμπειρίας-  για να βοηθήσει στην κατάταξη σελίδων.

Λάβετε υπόψη ότι η Google χρησιμοποιεί έναν άγνωστο αριθμό παραγόντων για την αξιολόγηση των ιστότοπων και την κατάταξή τους. Ορισμένοι παράγοντες έχουν μεγάλη βαρύτητα, αλλά οι περισσότεροι έχουν μικρότερο αντίκτυπο. Σε συνδυασμό, ωστόσο, αφηγούνται την ιστορία μιας ιστοσελίδας.

Τα νέα Web Vital συνδυάζουν διάφορους υπάρχοντες παράγοντες για να συνθέσουν τους παράγοντες κατάταξης της εμπειρίας της σελίδας:

  • Φιλικότητα για κινητά : ο ιστότοπός σας έχει βελτιστοποιηθεί για κινητά ;
  • HTTPS : χρησιμοποιεί ο ιστότοπός σας μια ασφαλή σύνδεση;
  • Παρενθετική χρήση: παραμένει ο ιστότοπός σας μακριά από δυσάρεστα αναδυόμενα παράθυρα;
  • Ασφαλής περιήγηση: είναι ο ιστότοπός σας ακίνδυνος για τους επισκέπτες;

Τώρα συνδέονται με πραγματικές κεντρικές μετρήσεις, όπως οι LCP, FID και CLS που αναφέρθηκαν προηγουμένως. Σε συνδυασμό, αυτοί οι παράγοντες λαμβάνουν υπόψη όλα όσα βιώνει ένας χρήστης σε έναν ιστότοπο, για να προσπαθήσει να παρουσιάσει μια ολιστική εικόνα της απόδοσης του ιστότοπού σας, όπως την αντιλαμβάνεται η Google.

 

Web Vital. Ένας νέος παράγοντας κατάταξης της Google

 

Τα Core Web Vital συνδυάζονται με υπάρχοντες παράγοντες κατάταξης για να σχηματίσουν τους παράγοντες εμπειρίας σελίδας (εικόνα Google)

Φυσικά, αυτός είναι ένας άλλος τρόπος για να κατανοήσει η Google πόσο καλή είναι η τοποθεσία σας και ίσως να είναι εύκολο να υπερεκτιμήσετε τη σημασία αυτής της συγκεκριμένης ενημέρωσης. Εξακολουθεί να είναι αδύνατο να ταξινομηθεί ένας ιστότοπος με εξαιρετική εμπειρία χρήστη, αλλά με άθλιο περιεχόμενο.

Ενώ η ποιότητα του περιεχομένου σας εξακολουθεί να κυριαρχεί στην απόκτηση καλής κατάταξης, η απόδοση και η αντιληπτή εμπειρία που έχουν πλέον οι χρήστες έχουν επίσης παίξει ρόλο. Με αυτές τις μετρήσεις, η Google έχει βρει έναν τρόπο να συγκεντρώσει πολλές πληροφορίες που φωτογραφίζει τον ιστότοπό σας από όλες τις απόψεις.

 

Ενημέρωση εμπειρίας σελίδας Google το 2021

Η Google έχει συχνά κατηγορηθεί ότι δεν επικοινωνεί με το SEO και τους κατόχους ιστότοπων. Στο παρελθόν, έχουμε δει πολλές βασικές ενημερώσεις αλγορίθμων να εφαρμόζονται χωρίς μια λέξη από ένα Googler.

Σήμερα, ωστόσο, το Google εμφανίζεται πιο μπροστά από ποτέ. Σε περίπτωση ενημέρωσης της εμπειρίας σελίδας, η Google μας προειδοποιεί δύο φορές: μία με την ανακοίνωση των παραγόντων κατάταξης της εμπειρίας σελίδας και μία φορά έξι μήνες πριν από την έναρξη της ενημέρωσης το 2021.

Ανακοινώνοντας αυτόν τον τρόπο εκ των προτέρων, η Google δίνει στους κατόχους ιστότοπων, SEO experts και προγραμματιστές αρκετό χρόνο, για να προετοιμαστούν για αυτήν την ενημέρωση.

Υπάρχουν πολλά νέα εργαλεία για να αντιμετωπίσετε το πώς λειτουργούν αυτές οι μετρήσεις και πώς μπορείτε να βελτιώσετε τον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας αυτές τις πληροφορίες.

Υπάρχει πολλά σημεία ως νέα τεκμηρίωση που πρέπει να εξεταστεί. Και μπορείτε να ξεκινήσετε τώρα. Κάποια στιγμή το επόμενο έτος, η Google θα σας ειδοποιήσει ότι η ενημέρωση θα κυκλοφορήσει σε έξι μήνες.

 

Δεν υπάρχουν πλέον απαιτήσεις AMP για τις κορυφαίες ειδήσεις

Μπορείτε να βρείτε ένα άλλο ενδιαφέρον tidbit σχετικά με την ενημέρωση της εμπειρίας σελίδας. Η Google δεν θα απαιτεί πλέον AMP για τη λήψη των σελίδων ειδήσεών σας στην ενότητα Δημοφιλέστερες ιστορίες.

Τώρα, οποιοσδήποτε καλοσχεδιασμένος ιστότοπος επικυρωμένος από τις Ειδήσεις Google, μπορεί να στοχεύει στην κορυφαία θέση. Η εμπειρία της σελίδας θα γίνει παράγοντας κατάταξης για τις κορυφαίες ειδήσεις, οπότε ο ιστότοπός σας θα είναι καλύτερος.

Νέα εργαλεία εμπειρίας σελίδας; Το έχεις!

Η Google έκανε τα πάντα για να κάνει κάθε κάτοχο ιστότοπου να προσαρμοστεί στις αλλαγές της εμπειρίας σελίδας. Νέα ή ενημερωμένα εργαλεία σάς βοηθούν να λάβετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε. Σας βοηθούν επίσης να κατανοήσετε τι σημαίνει αυτό.

Ξεκινήστε τις δοκιμές, ξεκινήστε τη βελτίωση!

Στο παρελθόν, η βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας για την εμπειρία και την ταχύτητα των χρηστών, έμοιαζε λίγο με την τυφλή πτήση. Δεν είχατε ποτέ πραγματικά καλές γνώσεις για το τι κάνει έναν ιστότοπο γρήγορο και τι κάνει κάποιον να αισθάνεται γρήγορα.

Με τα χρόνια, η Google είδε την ανάγκη για καλές μετρήσεις και άκουσε τις κραυγές των χρηστών που χρειάζονται εύχρηστους, ασφαλείς και γρήγορους ιστότοπους.

Ανακοινώνοντας αυτές τις μετρήσεις – και χαρακτηρίζοντας τις ως παράγοντες κατάταξης -, η Google καθιστά την εμπειρία της σελίδας μετρήσιμη και θεωρεί ότι είναι αρκετά χρήσιμη για να κρίνει τους ιστότοπους.

Θυμηθείτε, η ενημέρωση δεν θα κυκλοφορήσει νωρίτερα από το 2021, αλλά τα εργαλεία είναι εκεί, ώστε να μπορείτε να ξεκινήσετε τη δοκιμή και τη βελτίωση. Καλή τύχη!

Google Update Florida 2: Μάρτιος 2019 μεγαλύτερη ενημέρωση σε επίπεδο πυρήνα

Google Update Florida 2: Μάρτιος 2019 μεγαλύτερη ενημέρωση σε επίπεδο πυρήνα

Γράφει τα παρακάτω ο

Ο Danny Sullivan της Google επιβεβαίωσε ότι η Google ενημερώνει τον αλγόριθμό της. Τον αποκαλούσε μια άλλη ευρεία βασική ενημέρωση.

Ο Brett Tabke της Pubcon έλαβε προειδοποίηση από την Google ότι επρόκειτο για μια μεγάλη ενημέρωση. Αποφασίστηκε εκ των προτέρων να το ονομάσουμε Ενημέρωση Φλόριντα 2. Μεταδόθηκε από την Google ότι αυτή η ενημέρωση είναι σημαντική και μεγάλη.

Πόσο μεγάλη είναι αυτή η ενημέρωση Google;

Με βάση αυτά που μου έδωσαν, αυτή η ενημέρωση είναι σημαντική. Οι πληροφορίες που μου δόθηκαν είναι ότι αυτή η ενημέρωση είναι μία από τις μεγαλύτερες ενημερώσεις εδώ και χρόνια.

Στο παρελθόν, όταν συνέβη μια μεγάλη ενημέρωση Google, συνήθως σημαίνει την ενσωμάτωση κάτι που άλλαξε βαθιά τον τρόπο ταξινόμησης των ιστότοπων. Η ενημερωμένη έκδοση του περασμένου έτους περιελάμβανε αυτό που ονομάζεται Google Neural Matching.

Επομένως, μπορεί να είναι λογικό να υποθέσουμε ότι κάτι τέτοιο μπορεί να έχει εφαρμοστεί, κρίνοντας από τις αξιόπιστες εμπιστευτικές πληροφορίες που έλαβα.

Ποιος είναι ο στόχος αυτής της ευρείας βασικής ενημέρωσης;

Μια ευρεία βασική ενημέρωση σημαίνει ότι η Google δεν στοχεύει σε καμία θέση ή κάποια συγκεκριμένα σήματα, όπως η ποιότητα. Σε μια ευρεία ενημέρωση βασικού αλγόριθμου, η Google δεν στοχεύει τίποτα.

Μερικοί στη βιομηχανία SEO θεωρούν ότι η Google «στοχεύει» συγκεκριμένες βιομηχανίες. Αλλά ο John Mueller της Google έχει διαψεύσει με συνέπεια ότι αυτές οι γενικές ενημερώσεις βασίζονται σε συγκεκριμένες θέσεις.

Οι ευρείες βασικές ενημερώσεις δεν στοχεύουν σε ιστότοπους, niches ή ιδιότητες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Google είπε ότι σε ευρείες βασικές ενημερώσεις, δεν υπάρχει τίποτα για να διορθωθεί.

Η καλύτερη προσέγγιση για την κατανόηση μιας ευρείας βάσης ενημέρωσης είναι η παραίτηση από προκαταλήψεις που η Google στοχεύει σε χαμηλή ποιότητα σελίδων ή niches. Στη συνέχεια, εστιάστε στους παράγοντες σχετικούς με τη συνάφεια.

Πώς να ανταποκριθείτε σε μια ευρεία βασική ενημέρωση

Έχω αναλύσει πολλές ιστοσελίδες που έχουν επηρεαστεί από ευρείες βασικές ενημερώσεις.

Ένα συνηθισμένο ζήτημα που ανακαλύψαμε είναι αυτό που μοιάζει σαν μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο η Google ερμηνεύει ένα ερώτημα αναζήτησης. Αυτό μπορεί να επηρεάσει τον τρόπο ταξινόμησης μιας σελίδας.

Πολλοί άλλοι παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν και την κατάταξη μιας ιστοσελίδας, όπως οι σύνδεσμοι. Οι σύνδεσμοι παραμένουν ένας πολύ σημαντικός παράγοντας κατάταξης.

Τι είναι μια ευρεία βασική ενημέρωση;

Οι ευρείες βασικές ενημερώσεις είναι βελτιώσεις στον συνολικό αλγόριθμο της Google, με σκοπό την καλύτερη κατανόηση ερωτημάτων αναζήτησης και ιστοσελίδων.

Αυτές οι βελτιώσεις βοηθούν την Google να ταιριάζει με μεγαλύτερη ακρίβεια τα ερωτήματα αναζήτησης σε ιστοσελίδες και να βελτιώνει την ικανοποίηση των χρηστών που πραγματοποιούν αναζήτηση στην Google.

Μπορούμε να πούμε ότι ο βασικός στόχος όλων των ευρείας βάσης ενημερώσεων, ήταν η βελτίωση της ικανοποίησης των χρηστών.

Μία από τις προηγούμενες ευρείες βασικές ενημερώσεις περιελάμβανε την εισαγωγή του Neural Matching (διαβάστε σχετικά με τον αλγόριθμο Neural Matching εδώ). Η προσαρμογή των νευρώνων δεν στοχεύει σε τίποτα. Ήταν απλά ένας τρόπος για τη βελτίωση της συνάφειας των ιστοσελίδων στα αποτελέσματα αναζήτησης, ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα σε ένα ερώτημα αναζήτησης.

Google Update Florida 2: Μάρτιος 2019 μεγαλύτερη ενημέρωση σε επίπεδο πυρήνα

Τι υπάρχει στο Update Called Florida 2;

Η ενημέρωση της Florida της Google ήταν σημαντική στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Ονομάστηκε έτσι επειδή η αλλαγή αλγορίθμου συνέπεσε με το συνέδριο Pubcon Florida SEO.

Οι ψίθυροι για αυτήν την ενημέρωση συμπίπτουν επίσης με τη διάσκεψη του 2019 Pubcon Florida, οπότε αποφασίστηκε από τον Brett Tabke, ιδρυτή του Pubcon και του WebmasterWorld, ότι αυτή η ενημέρωση θα ονομάζεται Google Florida Update 2.

Όπως σημειώσαμε νωρίτερα, η Google καλεί επίσημα αυτήν την ενημερωμένη έκδοση του Μαρτίου 2019.

Δεν υπάρχει τίποτα για να διορθώσετε;

Ο Sullivan πρότεινε την προηγούμενη καθοδήγηση από τις 12 Μαρτίου του 2018 σχετικά με τις ευρείες βασικές ενημερώσεις. Αυτή η καθοδήγηση ήταν μια δήλωση που έγινε σε ένα tweet ότι δεν υπάρχει τίποτα να διορθωθεί.

Εδώ είναι σε αυτό το tweet είπε:

Δεν υπάρχει καμία διόρθωση για σελίδες που μπορεί να αποδίδουν λιγότερο καλά, από το να παραμείνουν επικεντρωμένες στην οικοδόμηση εξαιρετικού περιεχομένου. Με την πάροδο του χρόνου, ίσως το περιεχόμενο σας μπορεί να αυξηθεί σε σχέση με άλλες σελίδες.

Κατά τη γνώμη μου, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι αυτό μπορεί να αφορά τη συνάφεια του περιεχομένου ή και των συνδέσμων με ερωτήματα αναζήτησης. Είναι μια αλλαγή από την πλευρά της Google.

Αυτό καθιστά δύσκολο να εντοπιστεί γιατί μια σελίδα δεν έχει πλέον καλή κατάταξη. Αλλά από τις αναλύσεις μου για περιοχές που έχασαν βαθμολογίες, αυτές οι ενδείξεις υπάρχουν.

Ζητήστε από την Τεχνική Υποστήριξη WordPress να αξιολογήσουμε το SEO της ιστοσελίδας σας και να σας προτείνουμε λύσεις

Καλέστε στο 6980 330 581

 

Η Google ζητά πρωτόκολλο HTTPS για όλες τις ιστοσελίδες

Η Google ζητά πρωτόκολλο HTTPS για όλες τις ιστοσελίδες

Η Google θέλει τα πάντα στο διαδίκτυο  να ταξιδεύουν πάνω από ένα ασφαλές κανάλι.

Γι ‘αυτό και στο σύντομο μέλλον το πρόγραμμα περιήγησης  Chrome θα εμφανίζει τις μη κρυπτογραφημένες  ιστοσελίδες ως ανασφαλής, εμφανίζοντας ένα κόκκινο “Χ” πάνω σε ένα λουκέτο στη γραμμή διευθύνσεων URL.

Η Google ζητά πρωτόκολλο HTTPS για όλες τις ιστοσελίδες

Πρωτόκολλο HTTPS

Με αυτή την επερχόμενη αλλαγή στο Chrome, η Google καθιστά σαφές ότι στο διαδίκτυο του μέλλοντος θα πρέπει όλα να είναι κρυπτογραφημένα, και όλες οι θέσεις θα πρέπει να εξυπηρετούνται μέσω HTTPS, το οποίο είναι ουσιαστικά ένα ασφαλές στρώμα πάνω από το συνηθισμένο πρωτόκολλο HTTP . Αρκετές εταιρείες και οργανισμοί  πιέζουν  για περισσότερους  κρυπτογραφημένους  χώρους ως μέρος μιας εκστρατείας για την «Κρυπτογράφηση όλων των πραγμάτων», η οποία συνίσταται στην προώθηση περισσότερων ιστοσελίδων να εγκαταλείψουν το παραδοσιακό, και μη  ασφαλές πρωτόκολλο HTTP και να υιοθετήσουν το πρωτόκολλο HTTPS.

Η Google ζητά πρωτόκολλο HTTPS για όλες τις ιστοσελίδες

Επί του παρόντος, το Chrome εμφανίζει μόνο ένα εικονίδιο από μια λευκή σελίδα, όταν η ιστοσελίδα που έχετε πρόσβαση δεν είναι προστατευμένη  με πρωτόκολλο HTTPS, ένα πράσινο κλειδωμένο λουκέτο όταν είναι προστατευμένη, καθώς και ένα λουκέτο με ένα κόκκινο “x” όταν υπάρχει κάτι λάθος με την σελίδα HTTPS που ο χρήστης προσπαθεί να αποκτήσει πρόσβαση. Η αλλαγή αυτή θα προσελκύσει ακόμη περισσότερο την προσοχή στις περιοχές που είναι δυνητικά ανασφαλείς.

“Ο στόχος της παρούσας πρότασης είναι να εμφανίζει με μεγαλύτερη σαφήνεια  προς τους χρήστες ότι το πρωτόκολλο HTTP δεν παρέχει ασφάλεια των δεδομένων.”

Ο γίγαντας του Διαδικτύου ανακοίνωσε αθόρυβα αυτό το σχέδιο από το 2014, όταν ένα από τα μέλη της ομάδας Ασφαλείας  του Chrome, έκανε  μια πρόταση να επισημαίνονται όλες οι  ιστοσελίδες HTTP ως «μη ασφαλής».

“Ο στόχος της παρούσας πρότασης  είναι να εμφανίζει με μεγαλύτερη σαφήνεια για τους χρήστες , ότι το HTTP δεν παρέχει καμία ασφάλεια των δεδομένων», έγραψε ο Chris Palmer της Google.

Την περασμένη Τρίτη, κατά τη διάρκεια παρουσίασης σε συνέδριο για την ασφάλεια Usenix Enigma στο Σαν Φρανσίσκο, ένας μηχανικός στην εταιρεία ασφαλείας Cloudflare έδειξε πώς μοιάζει αυτό σήμερα, όταν ο χρήστης ενεργοποιεί ένα ειδικό χαρακτηριστικό στις ρυθμίσεις του Chrome, και κατά πάσα πιθανότητα το πώς θα μπορούσε να μοιάζει στο μέλλον, αν είναι ενεργοποιημένη από προεπιλογή. (Μπορείτε να δείτε το μικρό κόκκινο “x” στο λουκέτο στη γραμμή διεύθυνσης URL.) Ο Chris Palmer 26 Ιανουαρίου 2016.

Εμπειρογνώμονες Τεχνολογίας και Ασφάλειας Προσωπικών Δεδομένων χειροκρότησαν το σχέδιο της Google.

Ο  Parisa Tabriz, ο οποίος διαχειρίζεται μια ομάδα μηχανικών ασφάλειας της Google, έγραψε ότι η πρόθεση της Google είναι να “σηματοδοτούν έντονα”  το HTTP για αυτό που είναι: “Μη ασφαλές”.

Το σκεπτικό είναι ότι σε κάθε ιστοσελίδα που εξυπηρετούνται μέσω HTTP, τα δεδομένα που ανταλλάσσονται μεταξύ του διακομιστή της ιστοσελίδας και του επισκέπτη είναι στο σαν ασφαλή. Αυτό σημαίνει ότι ο καθένας με την ικανότητα να κατασκοπεύει την σύνδεση, είτε πρόκειται για ένα hacker σε ένα κατάστημα καφέ,  ή  μια παρά κυβερνητική υπηρεσία, θα μπορούσε κλέβει  τους κωδικούς πρόσβασης, προσωπικά μηνύματα, ή άλλες ευαίσθητες πληροφορίες.

Το  HTTPS δεν προστατεύει μόνο τα δεδομένα του χρήστη, εξασφαλίζει επίσης ότι ο χρήστης είναι πραγματικά συνδεμένος στο σωστό χώρο και όχι σε έναν απατεώνα . Αυτό είναι σημαντικό διότι για τη δημιουργία μιας πλαστής έκδοσης  ιστοσελίδας  η  εμπιστοσύνη που δείχνουν οι χρήστες, είναι ένα από τις αγαπημένες  τακτικές  των Hacker και κακόβουλων παραγόντων.

Η Google ζητά πρωτόκολλο HTTPS για όλες τις ιστοσελίδες

Το HTTPS διασφαλίζει επίσης ότι ένας κακόβουλος  ενδιάμεσος  δεν μπορεί να επισκιάσει τη σύνδεση και να εισάγει κακόβουλο λογισμικό,  ή να λογοκρίνει τις πληροφορίες.

Το Chrome προωθώντας τη σήμανση από ιστοσελίδες με απλό HTTP πρωτόκολλο  ως οριστικά  ανασφαλή ιστοσελίδες, είναι μια απίστευτα ισχυρή και ενημερωτική προς τον χρήστη κίνηση.”

Ο Eric Mill, ένας τεχνολόγος ο οποίος  ήδη εργάζεται για την διαδικτυακή  κρυπτογράφηση δήλωσε: “Το κοινό και απλό HTTP ακόμη και σήμερα είναι  οριστικά ανασφαλής  και ένας πραγματικά  άμεσος κίνδυνος  για τους χρήστες .”

Η Google έχει ήδη ξεκαθαρίσει  την προτίμησή της  για HTTPS ιστοσελίδες. Κατά τη διάρκεια του συνέδριο της το 2014, ζήτησε το HTTPS να είναι “παντού” στο διαδίκτυο, και ανακοίνωσε ότι οι κρυπτογραφημένες ιστοσελίδες θα κατατάσσονται  υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Ο  γίγαντας του Διαδικτύου δεν είναι ο  μόνος  μεγάλος  παίκτης  στο διαδίκτυο που πιέζει για περισσότερο HTTPS. Ο  Mozilla και η Apple έχουν και οι δύο δηλώσει  ότι θέλουν περισσότερη κρυπτογράφηση web. Ακόμη  και η κυβέρνηση των ΗΠΑ έχει κάνει σημαντικά βήματα προς αυτή την κατεύθυνση, όπου απαιτεί από όλους τους δικτυακούς τόπους .gov να διαθέτουν   HTTPS σαν  προεπιλογή πριν από το τέλος του τρέχοντος έτους.

Η Google δεν έχει πει πότε ακριβώς θα γίνει η υποχρεωτικό το  HTTPS  σαν  προεπιλογή στο Chrome, αλλά ένας υπάλληλος της Google ο οποίος ζήτησε να παραμείνει ανώνυμος, επειδή δεν ήταν εξουσιοδοτημένος να μιλήσει στον Τύπο, είπε ότι θα υπάρξει μια ανακοίνωση «σύντομα» και ότι η πρόθεση είναι να καταστεί  προεπιλογή “κάποια μέρα”.

Αλλά αν θέλετε να δείτε πώς μοιάζει, μπορείτε να την ενεργοποιήσετε ήδη πληκτρολογώντας “chrome: // flags” στο πρόγραμμα περιήγησης  του Chrome και  στη συνέχεια, μεταβείτε στο “σηματοδότηση μη ασφαλή ως” επιλέγοντας “σήμα μη ασφαλή προέλευση, όπως μη ασφαλής. ”

 

Η Google ζητά πρωτόκολλο HTTPS για όλες τις ιστοσελίδες