Οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων γίνονται οι νέες μηχανές αναζήτησης

Οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων γίνονται οι νέες μηχανές αναζήτησης

Όταν σκέφτεστε να κάνετε αναζήτηση στο διαδίκτυο, φαντάζεστε τη γραμμή αναζήτησης Google ή τη γραμμή αναζήτησης TikTok; Αν είναι το πρώτο, μπορεί να μείνεις πίσω στις τάσεις. Επειδή ενώ βελτιστοποιείτε το περιεχόμενό σας για το Google, οι νεότερες γενιές στρέφονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αναζητήσουν πληροφορίες. Σχεδόν το 40% στην πραγματικότητα. Πρέπει όμως αυτές οι πληροφορίες να επηρεάσουν τη στρατηγική περιεχομένου σας; Και είναι αυτό απλώς μια τάση ή οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης γίνονται πραγματικά οι νέες μηχανές αναζήτησης;

Ποια είναι η ελκυστικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως μηχανή αναζήτησης;

Με το Διαδίκτυο να είναι τόσο χαοτικό όσο είναι, οι νέοι (και ιδιαίτερα το Gen Z) χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως τρόπο για να βρουν εύκολα αυτό που αναζητούν. Τι ψάχνουν λοιπόν ; Γνήσιο περιεχόμενο. Βίντεο που δημιουργήθηκαν από πραγματικούς ανθρώπους που μοιράζονται τις εμπειρίες τους σχετικά με ένα συγκεκριμένο θέμα, προϊόν ή υπηρεσία.

Οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων γίνονται οι νέες μηχανές αναζήτησης
Παράδειγμα επηρεαστών Instagram (αριστερά) και TikTok (δεξιά).

Αλλά και οι νέοι αγαπούν το σύντομο περιεχόμενο. Τόσο το TikTok όσο και το Instagram έχουν ένα όριο στη διάρκεια των βίντεο, πράγμα που σημαίνει ότι αποκτάτε περισσότερο σχετικό περιεχόμενο σε σύντομο χρονικό διάστημα. Απλά σκέψου το. Θα προτιμούσατε να χτενίσετε έναν τοίχο κειμένου που είναι τα αποτελέσματα αναζήτησης Google ή να παρακολουθήσετε ένα βίντεο λιγότερο από ένα λεπτό; Το τελευταίο είναι σίγουρα πιο αποτελεσματικό.

Πόσο σημαντικά είναι τελικά τα social media;

Για να απαντήσουμε σε αυτό το ερώτημα, πρέπει να δούμε ορισμένα στοιχεία. Ας ξεκινήσουμε με το πιο προφανές: πόσοι άνθρωποι χρησιμοποιούν ούτως ή άλλως τα social media; Η απάντηση: περίπου το 56% του συνολικού πληθυσμού του πλανήτη. Που είναι πάνω από το μισό, αλλά όχι πολύ. Ο μέσος άνθρωπος ξοδεύει 2 ώρες και 25 λεπτά στα social media κάθε μέρα . Επομένως, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι υπάρχουν οφέλη από την παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εταιρεία. Ωστόσο, σε σύγκριση με τις εκπληκτικές 6 ώρες και 37 λεπτά που ξοδεύουν οι άνθρωποι στο Διαδίκτυο , μπορεί να πιστεύετε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι τόσο πολύτιμα όσο η ύπαρξη ιστότοπου και η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης.

Κατά τη διάρκεια του YoastCon 2023, ο ειδικός SEO Jes Scholz μίλησε επίσης για τη σημασία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο σημερινό τοπίο αναζήτησης. Κατά τη διάρκεια αυτής της ομιλίας, εξήγησε γιατί, στη σημερινή εποχή, πρέπει να κάνετε βελτιστοποίηση πέρα ​​από την αναζήτηση. Δείτε ένα σύντομο απόσπασμα της ομιλίας της εδώ:

Η εμπιστοσύνη προχωρά ακόμη περισσότερο

Δεν είναι όμως μόνο οι πωλήσεις. Έρευνες έχουν δείξει ότι η εικόνα της μάρκας γίνεται όλο και πιο σημαντική για τους καταναλωτές. Το 2022, οι καταναλωτές δήλωσαν ότι θα πλήρωναν περισσότερα για να αγοράσουν από μια μάρκα που εμπιστεύονται και ποιος καλύτερος τρόπος για να χτίσουν αυτήν την εμπιστοσύνη από τη χρήση του TikTok ή του Instagram, μιας εφαρμογής που απαιτεί από τις επιχειρήσεις να δείχνουν τα πρόσωπα πίσω από την εταιρεία τους; Έτσι, ενώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να μην είναι ο κύριος χώρος σας, μπορεί σίγουρα να είναι καλός για να αφήσετε θετική εντύπωση στο κοινό σας.

Όταν το σκέφτεστε πραγματικά, είναι τόσο περίεργο που τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γίνονται πιο δημοφιλή ως μηχανή αναζήτησης όταν το Google έχει γίνει περισσότερο σαν κοινωνικό δίκτυο; Πριν από μερικά χρόνια, η Google άρχισε να αλλάζει ριζικά τον τρόπο λειτουργίας τους. Και μία από αυτές τις αλλαγές ήταν η μετάβαση από κείμενο σε οπτικό. Έχετε παρατηρήσει ότι όταν κάνετε αναζήτηση στο Google, εμφανίζονται περισσότερα οπτικά αποτελέσματα; Βίντεο, εικόνες, κριτικές με συνημμένες φωτογραφίες. Αντί για έναν τοίχο κειμένου που κανείς δεν θέλει, η Google σας δείχνει τώρα την αυθεντικότητα.

Και σε κάνει να αναρωτιέσαι: αν η Google πιστεύει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι αρκετά μεγάλη απειλή που άλλαξαν τον θεμελιώδη τρόπο με τον οποίο λειτουργούσε η Google, θα έπρεπε;

Όλα αλλάζουν

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γίνονται μηχανές αναζήτησης, η συνομιλητική αναζήτηση κερδίζει δημοτικότητα και τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης κυριαρχούν στο διαδίκτυο … Όλη αυτή η αλλαγή μπορεί να είναι τρομακτική. Τα καλά νέα? Δεν είσαι μόνος σε αυτό το συναίσθημα. Εάν αισθάνεστε καταβεβλημένοι ή κουρασμένοι λόγω του μεταβαλλόμενου διαδικτυακού κόσμου (παρόλο που πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το σύνθημα «η μόνη σταθερά είναι η αλλαγή» στον ιστότοπό τους, άρα πραγματικά, τι περιμένατε;), τότε το ίδιο κάνουν και πολλοί άλλοι άνθρωποι. Και αυτοί οι άνθρωποι μπορεί να προτιμούν να εξακολουθείτε να κάνετε τα πράγματα με τον παλιό τρόπο.

Η αλλαγή της στρατηγικής σας είναι ακόμη μια επιλογή;

Αλλά ας είμαστε ρεαλιστές: πολλές εταιρείες θα ακολουθήσουν τα βήματα της Google. Θα χρησιμοποιήσουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις νέες λειτουργίες της Google για να παραμείνουν στο παιχνίδι. Και εκείνοι οι άνθρωποι που επίσης αισθάνθηκαν καταβεβλημένοι ή κουρασμένοι; Έχουν συνηθίσει τις νέες λειτουργίες. Έτσι, αν και μπορεί να μην ακούγεται διασκεδαστικό να μάθετε έναν νέο τρόπο επιχειρηματικής δραστηριότητας, είναι ο μόνος τρόπος για να προχωρήσετε. Ή να μετακινηθείτε καθόλου. Ευτυχώς, μπορείτε πάντα να προσλάβετε ένα νεαρό άτομο για να σας βοηθήσει να περιηγηθείτε στο εξαιρετικά εθιστικό τοπίο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Αλγόριθμος Google Coati – Η Μυστική Ενημέρωση Google που κανείς δεν έχει ακούσει ποτέ

Αλγόριθμος Google Coati – Η Μυστική Ενημέρωση Google που κανείς δεν έχει ακούσει ποτέ

Ο Hyung-Jin Kim, ο Αντιπρόεδρος της Αναζήτησης Google, ο οποίος είναι αφοσιωμένος στη βελτίωση της ποιότητας αναζήτησης στο Google για περισσότερα από 20 χρόνια τώρα, αποκάλυψε έναν αλγόριθμο για τον οποίο κανείς δεν είχε ακούσει ποτέ μέχρι την περασμένη εβδομάδα. 

SERountable

Ο Hyung-Jin Kim ανέφερε τον αλγόριθμο Google Coati σε συνομιλία με τον Barry Swartz του SERountable στο SMX Next 2022 στις 15 Νοεμβρίου. Μπορεί να περιγραφεί ως Panda 2.0 ή εξέλιξη ή διάδοχος του Panda. 

Coati Optimization Algorithm

Το Panda εξελίχθηκε και ενημερώθηκε και ήταν εσωτερικά γνωστό ως Coati ή Coati Optimization Algorithm (COA), είπε ο Kim, που υποτίθεται ότι πήρε το όνομά του από το ομώνυμο ζώο λόγω του γεγονότος ότι ο αλγόριθμος μιμούνταν τη συμπεριφορά του. 

Panda Update

Το Panda σχεδιάστηκε αρχικά για να μειώσει τον αριθμό των ιστότοπων χαμηλής ποιότητας και επηρέασε το 11,8 τοις εκατό των ερωτημάτων αναζήτησης της Google στις ΗΠΑ μετά την κυκλοφορία του το 2016. 

Η ιδέα ήταν να επιβραβευθούν ιστοσελίδες υψηλής ποιότητας που πρόσφεραν σε βάθος και πρωτότυπο περιεχόμενο προσφέροντας πολύτιμες πληροφορίες που ανταποκρίνονταν στην πρόθεση αναζήτησης.

Αν και αυτό δεν είναι κάτι καινούργιο όσον αφορά τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), είναι σίγουρα ενδιαφέρον να έχουμε ανακαλύψει έναν αλγόριθμο που φαινόταν να έχει περάσει μέσα στη νύχτα χωρίς να εντοπιστεί.

Λειτουργία έκδοσης νέων προϊόντων Google στην καρτέλα Αγορών Αναζήτηση Google:

Οι ιστότοποι του εμπορίου μπορούν πλέον να ανυπομονούν να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους πιο εύκολα χρησιμοποιώντας τη νέα καρτέλα αγορών στα αποτελέσματα αναζήτησης Google! 

Η Αναζήτηση Google

Η Αναζήτηση Google έχει ενημερωθεί για να επιτρέπει την προσθήκη λίστας προϊόντων που χρησιμοποιούν την Κονσόλα αναζήτησης Google και δεδομένα δομής προϊόντων. 

Merchant Center

Θα βρείτε αυτήν τη νέα δυνατότητα στη γραμμή πλοήγησης, με την κατάλληλη ετικέτα με τις καταχωρίσεις της καρτέλας Αγορές – εάν δεν έχετε ήδη, θα χρειαστείτε έναν λογαριασμό στο Merchant Center για να συνεχίσετε. 

Αυτή η διαδικασία θα απλοποιήσει τη διαδικασία εγγραφής παρακάμπτοντας τα τακτικά βήματα, όπως η υποβολή μιας ροής προϊόντος ή η επαλήθευση της ιδιοκτησίας του ιστότοπου. 

Εάν ο ιστότοπός σας προσφέρει διαφορετικούς τύπους συγκεκριμένου προϊόντος, ο καθένας με τη δική του ιστοσελίδα, συνιστάται κάθε στοιχείο να χρησιμοποιεί μοναδικά δομημένα δεδομένα. 

Αναφορές σφαλμάτων Google Business Profiles με αποτέλεσμα να λείπουν κριτικές:  

Μια αυτόματη ενημέρωση καταχωρίσεων του Εταιρικού Προφίλ Google (GBP), που αναφέρθηκε πρόσφατα, αφαίρεσε όλες τις κριτικές. Ανέφεραν διάφοροι εκπρόσωποι έχοντας χάσει όλες τις κριτικές τους καθώς και κάποιοι δήλωσαν ότι το GBP τους είχε αλλάξει. 

Αυτό αποδόθηκε σε ένα νέο φίλτρο κριτικής που εφαρμόστηκε με την πιο πρόσφατη ενημέρωση Προτεινόμενων Επεξεργασιών, με αποτέλεσμα να γίνουν αλλαγές στο αναγνωριστικό πελάτη (CID), δήλωσε ο Mike Blumenthal, συγγραφέας στο Near Media.

Συνιστάται να αποθηκεύσετε το Google CID σας καθώς και το όνομα χρήστη και τις κριτικές κάθε καταχώρισης και να αποθηκεύσετε το περιεχόμενο αλλού για να αποφύγετε την οριστική απώλεια, καθώς η Google δεν μπορεί πάντα να επαναφέρει τις χαμένες κριτικές, δήλωσε ο Blumenthal. Συνιστάται επίσης να παρακολουθείτε προσεκτικά αυτές τις Προτεινόμενες τροποποιήσεις και να απορρίπτετε εκείνες που δεν ισχύουν για το GBP σας.

Ενημέρωση δομημένων δεδομένων αποσπάσματος κριτικής Google:

Η  Google ενημέρωσε το έγγραφο βοήθειας δομημένων δεδομένων κριτικής, προτείνοντας τη χρήση κουκκίδων αντί για κόμματα κατά την ένδειξη δεκαδικών ψηφίων. Αυτό γίνεται για την τυποποίηση των αριθμών γραφής καθώς διαφέρουν από χώρα σε χώρα. 

Αυτή η ενημέρωση πιθανότατα θα επηρεάσει ιστότοπους που προσφέρουν βιβλία, μαθήματα, οδηγούς χρήσης ή περιεχόμενο για ταινίες, συνταγές και προϊόντα, μεταξύ άλλων. Αυτό, ωστόσο, δεν θα επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο εμφανίζονται οι δεκαδικοί αριθμοί στην ιστοσελίδα. 

Παρόλο που τα δομημένα δεδομένα θα εξακολουθούν να λειτουργούν εάν έχετε χρησιμοποιήσει ή προτιμάτε να χρησιμοποιείτε κόμματα, η Google συμβουλεύει τώρα να μην το κάνετε για πιο ακριβή ερμηνεία. 

Προς το παρόν δεν είναι κρίσιμο να ενημερώσετε κόμματα σε τελείες στη σήμανση αποσπάσματος κριτικής. Είναι σίγουρα μια καλή ιδέα να διαθέσετε χρόνο για να το κάνετε για τα πλούσια αποσπάσματα και τον ιστότοπό σας. 

Η ευρετηρίαση της Αναζήτησης Google δεν μπορεί να είναι εγγυημένη:

Ο John Mueller, Υπεύθυνος της Αναζήτησης Google, απάντησε σε ένα ερώτημα σχετικά με περιεχόμενο που δεν έχει ευρετηριαστεί στο Google. 

«Η αναζήτηση δεν είναι ποτέ εγγυημένη», είπε ο Mueller, απαντώντας σε ένα ερώτημα στο φόρουμ r/TechSEO στο Reddit από έναν ιδιοκτήτη ιστότοπου, ο οποίος ρωτούσε γιατί το περιεχόμενο στον ιστότοπό του δεν είχε ευρετηριαστεί. 

Ο Mueller εξήγησε γιατί και πώς η Google δίνει προτεραιότητα στην ευρετηρίαση κάποιου περιεχομένου έναντι άλλων. 

Προτείνει να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενό σας είναι πολύτιμο για τους χρήστες, εστιάζοντας στην παροχή μοναδικού περιεχομένου υψηλής ποιότητας που δεν έχει δημοσιευτεί σε πολλούς ιστότοπους. 

Αν και ομολογουμένως είναι δύσκολο, είναι σημαντικό να διασφαλιστεί ότι το περιεχόμενο μπορεί να βρεθεί εύκολα και είναι σημαντικό για τον χρήστη, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει αποκλεισμό περιεχομένου που δεν προσθέτει αξία. 

API Indexing 

Η χρήση του API Indexing της Google δεν είναι μια γρήγορη λύση, είπε ο Mueller, καθώς συνήθως προορίζεται για εξειδικευμένο περιεχόμενο, όπως αναρτήσεις θέσεων εργασίας και ζωντανές ροές. 

Ωστόσο, μικρές αλλαγές μπορούν να κάνουν τεράστια διαφορά όταν πρόκειται για τη δημιουργία ευρετηρίου. 

Για παράδειγμα, η σύνδεση με νέες ιστοσελίδες από την αρχική σας σελίδα μπορεί να σηματοδοτήσει στην Google ότι το περιεχόμενο αξίζει να ευρετηριαστεί. 

Το Yelp δημιουργεί νέο χαρακτηριστικό βετεράνων, επιχειρηματικό κεφάλαιο και κέντρο πόρων: 

Η έρευνα δείχνει ότι οι αναζητήσεις για επιχειρήσεις που ανήκουν σε βετεράνους στο Yelp έχουν αυξηθεί κατά 101 τοις εκατό σε σύγκριση με τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου το 2021.

Η Ημέρα των Βετεράνων γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 11 Νοεμβρίου.

Για να προσθέσει στους εορτασμούς και την εκτίμηση των βετεράνων των ΗΠΑ, η Yelp έχει παρουσίασε τρία προϊόντα στην εφαρμογή iOS και Android. 

Αυτά βοηθούν τους χρήστες να βρίσκουν και να υποστηρίζουν επιχειρήσεις που ανήκουν σε βετεράνους. Το πρώτο είναι ένα χαρακτηριστικό με δυνατότητα αναζήτησης που βοηθά τις επιχειρήσεις να αναγνωρίσουν ότι ανήκουν σε βετεράνους στη σελίδα τους στο Yelp. 

Επιπλέον, το Veteran Business Fund θα απονείμει 10.000 $ σε 10 επιλέξιμες επιχειρήσεις που ανήκουν σε βετεράνους. 

Ταυτόχρονα, το Veteran Business Resources Hub παρείχε σε βετεράνους επιχειρηματίες χρήσιμες πληροφορίες, εργαλεία και ιστορίες από την κοινότητα για να κάνουν τις επιχειρήσεις τους πιο ορατές στα αποτελέσματα αναζήτησης.

 

Υπηρεσίες S.E.O.

Ζητήστε νε ελέγξουμε το SEO της ιστοσελίδας σας και να σας υποβάλουμε τις αλλαγές που θα αλλάξουν την θέση σας στην κατάταξη αποτελεσμάτων της Google

Web Vital. Ένας νέος παράγοντας κατάταξης της Google

Web Vital. Ένας νέος παράγοντας κατάταξης της Google

Πριν από μερικές εβδομάδες, η Google ανακοίνωσε το Web Vital – ένα νέο σύνολο μετρήσεων για τη μέτρηση της ταχύτητας και της εμπειρίας των ιστότοπων. Την περασμένη εβδομάδα, η Google ανακοίνωσε ότι αυτές οι μετρήσεις θα περάσουν σε μια βασική ενημέρωση αλγορίθμου ως νέους τρόπους αξιολόγησης και κατάταξης ιστότοπων, με βάση την εμπειρία σελίδας που προσφέρουν. Αυτή η ενημέρωση πρόκειται να φτάσει κάποια στιγμή το 2021.

Το UX έχει σημασία τώρα

Το 2010, η Google ανακοίνωσε ότι θα λάβει υπόψη την ταχύτητα του ιστότοπου κατά τον καθορισμό της κατάταξης. Το 2018, η Google παρακολούθησε τον παράγοντα κατάταξης της ταχύτητας σελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης για κινητά.

Τώρα, η Google ανακοινώνει μια νέα ενημέρωση που εξετάζει μια ποικιλία νέων ή ενημερωμένων μετρήσεων – σε συνδυασμό με άλλους παράγοντες εμπειρίας χρήστη, για τη διαμόρφωση της ενημέρωσης της εμπειρίας σελίδας .

Η τελειότερη εμπειρία χρήστη σε μια σελίδα. Σε έναν ιδανικό κόσμο, θα κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο στα αποτελέσματα αναζήτησης και η αντίστοιχη σελίδα θα εμφανιστεί αμέσως. Αλλά όλοι ξέρουμε ότι αυτό είναι ένα όνειρο.

Με την πάροδο των ετών, οι σελίδες έχουν αυξηθεί μόνο στο μέγεθος, επίσης η δημοτικότητα του JavaScript τις έκανε πιο περίπλοκες και πιο δύσκολο να φορτωθούν. Ακόμη και με αστραπιαίες συνδέσεις στο Διαδίκτυο και ισχυρές συσκευές, η φόρτωση μιας ιστοσελίδας μπορεί να είναι ένα πρόβλημα.

Για τους χρήστες, η αναμονή για φόρτωση σελίδων μπορεί επίσης να είναι αγχωτική . Για να μην αναφέρουμε την ενοχλητική επιτόπια απόδοση που προσφέρουν ορισμένοι ιστότοποι που οδηγούν σε λάθος κλικ.

Για χρόνια, η βελτιστοποίηση της απόδοσης των ιστότοπων, σήμαινε κυρίως βελτιστοποίηση της ταχύτητας. Όμως οι χρόνοι φόρτωσης είναι μόνο ένα μέρος της εξίσωσης. Ένα  άλλο μέρος πιο δύσκολο είναι να προσδιοριστεί και να μετρηθεί.

Μιλάμε για το πώς ένας χρήστης βιώνει όλες αυτές τις βελτιστοποιήσεις. Ο ιστότοπος μπορεί να είναι γρήγορος σύμφωνα με τις μετρήσεις, αλλά είναι πραγματικά γρήγορος για τους επισκέπτες; Έτσι, είναι καιρός να ρίξετε μια δραστική ματιά στην εμπειρία της σελίδας.

Σύμφωνα με την Google, «Οι υπέροχες εμπειρίες σελίδων επιτρέπουν στους χρήστες να κάνουν περισσότερα και να αλληλεπιδράσουν πιο βαθιά. Αντίθετα, μια κακή εμπειρία σελίδας θα μπορούσε να εμποδίσει ένα άτομο να μπορεί να βρει πολύτιμες πληροφορίες σε μια σελίδα. “

 

Εισαγωγή στο Web Vital

 

Στις αρχές Μαΐου 2020, η Google ανακοίνωσε το Web Vital – ένα σύνολο μετρήσεων που έχουν διερευνηθεί διεξοδικά, για να βοηθήσει όλους τους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων να βελτιώσουν την εμπειρία των ιστότοπών τους. Μέσα σε αυτές τις νέες μετρήσεις, υπάρχει ένα υποσύνολο μετρήσεων που πρέπει να επικεντρωθεί κάθε κάτοχος ιστότοπου, τα λεγόμενα Core Web Vital.

Σύμφωνα με την Google, «Το Core Web Vital είναι ένα σύνολο μετρήσεων με επίκεντρο τον πραγματικό κόσμο, οι οποίες μετατρέπουν σε ποσοστό τις βασικές πτυχές της εμπειρίας του χρήστη».

Κάθε Core Web Vital εξετάζει ένα συγκεκριμένο κομμάτι του παζλ της εμπειρίας σελίδας και μαζί βοηθούν τόσο την Google όσο και τον ετους κατόχους να κατανοήσουν την πραγματικά αντιληπτή εμπειρία ενός ιστότοπου.

Το Core Web Vital είναι διαθέσιμο σε όλα τα εργαλεία της Google που μετρούν την εμπειρία της σελίδας.

Τα Core Web Vital θα εξελιχθούν με την πάροδο του χρόνου και ενδέχεται να προστεθούν νέα εν εύθετο χρόνο. Για το 2020, η Google εντόπισε τρία συγκεκριμένα σημεία εστίασης:

  • Φόρτωση,
  • Διαδραστικότητα,
  • Οπτική σταθερότητα.

Αυτά τα σημεία εστίασης αντιστοιχούν σε τρεις νέες μετρήσεις:

  • LCP ή μεγαλύτερο χρώμα περιεχομένου: Αυτή η μέτρηση υποδεικνύει πόσο χρόνο χρειάζεται για τη φόρτωση του μεγαλύτερου στοιχείου περιεχομένου που βλέπετε στη θύρα προβολής.
  • FID ή First Input Delay : Το FID εξετάζει πόσο καιρό χρειάζεται για να ανταποκριθεί ένα πρόγραμμα περιήγησης σε μια αλληλεπίδραση που ενεργοποιήθηκε για πρώτη φορά από τον χρήστη (για παράδειγμα, κάνοντας κλικ σε ένα κουμπί)
  • CLS, ή αθροιστική αλλαγή διάταξης : Αυτή η νέα μέτρηση μετρά το ποσοστό της οθόνης που επηρεάζεται από την κίνηση – δηλ. Τα πράγματα μετακινούνται στην οθόνη;

 

Web Vital. Ένας νέος παράγοντας κατάταξης της Google

 

Τα νέα Core Web Vital έχουν ως στόχο να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την εμπειρία σελίδας του ιστότοπού σας (εικόνα Google)

Όπως βλέπετε, αυτές οι βασικές μετρήσεις δεν εξετάζουν απλώς πόσο γρήγορα φορτώνεται κάτι. Εξετάζουν επίσης πόσο καιρό χρειάζονται τα στοιχεία για να είναι έτοιμα προς χρήση. Η Αθροιστική Διάταξη είναι η πιο προνοητική σκέψη.

Αυτό δεν έχει καμία σχέση με την ταχύτητα, αλλά με την αποτροπή μιας κακής εμπειρίας χρήστη – όπως το πάτημα ενός λανθασμένου κουμπιού, επειδή μια διαφήμιση φορτώθηκε την τελευταία στιγμή. Σκεφτείτε πώς αισθάνεστε όταν συμβαίνει αυτό; Πολύ εξοργιστικό, σωστά;

Συνδυασμός νέων μετρήσεων με υπάρχοντες παράγοντες κατάταξης

Η κυκλοφορία του Web Vital ήταν αξιοσημείωτη από μόνη της, αλλά η Google ανέλαβε δράση αυτή την εβδομάδα. Η Google θα χρησιμοποιήσει αυτές τις νέες μετρήσεις – σε συνδυασμό με υπάρχοντες παράγοντες κατάταξης εμπειρίας-  για να βοηθήσει στην κατάταξη σελίδων.

Λάβετε υπόψη ότι η Google χρησιμοποιεί έναν άγνωστο αριθμό παραγόντων για την αξιολόγηση των ιστότοπων και την κατάταξή τους. Ορισμένοι παράγοντες έχουν μεγάλη βαρύτητα, αλλά οι περισσότεροι έχουν μικρότερο αντίκτυπο. Σε συνδυασμό, ωστόσο, αφηγούνται την ιστορία μιας ιστοσελίδας.

Τα νέα Web Vital συνδυάζουν διάφορους υπάρχοντες παράγοντες για να συνθέσουν τους παράγοντες κατάταξης της εμπειρίας της σελίδας:

  • Φιλικότητα για κινητά : ο ιστότοπός σας έχει βελτιστοποιηθεί για κινητά ;
  • HTTPS : χρησιμοποιεί ο ιστότοπός σας μια ασφαλή σύνδεση;
  • Παρενθετική χρήση: παραμένει ο ιστότοπός σας μακριά από δυσάρεστα αναδυόμενα παράθυρα;
  • Ασφαλής περιήγηση: είναι ο ιστότοπός σας ακίνδυνος για τους επισκέπτες;

Τώρα συνδέονται με πραγματικές κεντρικές μετρήσεις, όπως οι LCP, FID και CLS που αναφέρθηκαν προηγουμένως. Σε συνδυασμό, αυτοί οι παράγοντες λαμβάνουν υπόψη όλα όσα βιώνει ένας χρήστης σε έναν ιστότοπο, για να προσπαθήσει να παρουσιάσει μια ολιστική εικόνα της απόδοσης του ιστότοπού σας, όπως την αντιλαμβάνεται η Google.

 

Web Vital. Ένας νέος παράγοντας κατάταξης της Google

 

Τα Core Web Vital συνδυάζονται με υπάρχοντες παράγοντες κατάταξης για να σχηματίσουν τους παράγοντες εμπειρίας σελίδας (εικόνα Google)

Φυσικά, αυτός είναι ένας άλλος τρόπος για να κατανοήσει η Google πόσο καλή είναι η τοποθεσία σας και ίσως να είναι εύκολο να υπερεκτιμήσετε τη σημασία αυτής της συγκεκριμένης ενημέρωσης. Εξακολουθεί να είναι αδύνατο να ταξινομηθεί ένας ιστότοπος με εξαιρετική εμπειρία χρήστη, αλλά με άθλιο περιεχόμενο.

Ενώ η ποιότητα του περιεχομένου σας εξακολουθεί να κυριαρχεί στην απόκτηση καλής κατάταξης, η απόδοση και η αντιληπτή εμπειρία που έχουν πλέον οι χρήστες έχουν επίσης παίξει ρόλο. Με αυτές τις μετρήσεις, η Google έχει βρει έναν τρόπο να συγκεντρώσει πολλές πληροφορίες που φωτογραφίζει τον ιστότοπό σας από όλες τις απόψεις.

 

Ενημέρωση εμπειρίας σελίδας Google το 2021

Η Google έχει συχνά κατηγορηθεί ότι δεν επικοινωνεί με το SEO και τους κατόχους ιστότοπων. Στο παρελθόν, έχουμε δει πολλές βασικές ενημερώσεις αλγορίθμων να εφαρμόζονται χωρίς μια λέξη από ένα Googler.

Σήμερα, ωστόσο, το Google εμφανίζεται πιο μπροστά από ποτέ. Σε περίπτωση ενημέρωσης της εμπειρίας σελίδας, η Google μας προειδοποιεί δύο φορές: μία με την ανακοίνωση των παραγόντων κατάταξης της εμπειρίας σελίδας και μία φορά έξι μήνες πριν από την έναρξη της ενημέρωσης το 2021.

Ανακοινώνοντας αυτόν τον τρόπο εκ των προτέρων, η Google δίνει στους κατόχους ιστότοπων, SEO experts και προγραμματιστές αρκετό χρόνο, για να προετοιμαστούν για αυτήν την ενημέρωση.

Υπάρχουν πολλά νέα εργαλεία για να αντιμετωπίσετε το πώς λειτουργούν αυτές οι μετρήσεις και πώς μπορείτε να βελτιώσετε τον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας αυτές τις πληροφορίες.

Υπάρχει πολλά σημεία ως νέα τεκμηρίωση που πρέπει να εξεταστεί. Και μπορείτε να ξεκινήσετε τώρα. Κάποια στιγμή το επόμενο έτος, η Google θα σας ειδοποιήσει ότι η ενημέρωση θα κυκλοφορήσει σε έξι μήνες.

 

Δεν υπάρχουν πλέον απαιτήσεις AMP για τις κορυφαίες ειδήσεις

Μπορείτε να βρείτε ένα άλλο ενδιαφέρον tidbit σχετικά με την ενημέρωση της εμπειρίας σελίδας. Η Google δεν θα απαιτεί πλέον AMP για τη λήψη των σελίδων ειδήσεών σας στην ενότητα Δημοφιλέστερες ιστορίες.

Τώρα, οποιοσδήποτε καλοσχεδιασμένος ιστότοπος επικυρωμένος από τις Ειδήσεις Google, μπορεί να στοχεύει στην κορυφαία θέση. Η εμπειρία της σελίδας θα γίνει παράγοντας κατάταξης για τις κορυφαίες ειδήσεις, οπότε ο ιστότοπός σας θα είναι καλύτερος.

Νέα εργαλεία εμπειρίας σελίδας; Το έχεις!

Η Google έκανε τα πάντα για να κάνει κάθε κάτοχο ιστότοπου να προσαρμοστεί στις αλλαγές της εμπειρίας σελίδας. Νέα ή ενημερωμένα εργαλεία σάς βοηθούν να λάβετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε. Σας βοηθούν επίσης να κατανοήσετε τι σημαίνει αυτό.

Ξεκινήστε τις δοκιμές, ξεκινήστε τη βελτίωση!

Στο παρελθόν, η βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας για την εμπειρία και την ταχύτητα των χρηστών, έμοιαζε λίγο με την τυφλή πτήση. Δεν είχατε ποτέ πραγματικά καλές γνώσεις για το τι κάνει έναν ιστότοπο γρήγορο και τι κάνει κάποιον να αισθάνεται γρήγορα.

Με τα χρόνια, η Google είδε την ανάγκη για καλές μετρήσεις και άκουσε τις κραυγές των χρηστών που χρειάζονται εύχρηστους, ασφαλείς και γρήγορους ιστότοπους.

Ανακοινώνοντας αυτές τις μετρήσεις – και χαρακτηρίζοντας τις ως παράγοντες κατάταξης -, η Google καθιστά την εμπειρία της σελίδας μετρήσιμη και θεωρεί ότι είναι αρκετά χρήσιμη για να κρίνει τους ιστότοπους.

Θυμηθείτε, η ενημέρωση δεν θα κυκλοφορήσει νωρίτερα από το 2021, αλλά τα εργαλεία είναι εκεί, ώστε να μπορείτε να ξεκινήσετε τη δοκιμή και τη βελτίωση. Καλή τύχη!